Chce kupic silnik SB - na co zwrocic uwage?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 22:13
- Lokalizacja: Mragowo
Chce kupic silnik SB - na co zwrocic uwage?
witam. i prosze o pomoc planuje w najblizszym czasie zakupic silnik tak jak w temacie i chcialbym sie dowiedziec na co zwracac uwage przy za kupie takiego silnika i jaka cena takiej inwestycji by wynosila prosze o odpowiedzi . i za odpowiedzi z gory dzienkuje
Ostatnio zmieniony czw kwie 05, 2007 16:13 przez stasiuadam, łącznie zmieniany 1 raz.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
1. Czy nie cieknie olej z pod głowicy. Generalnie czy nie bierze oleju zbyt dużo.
2. Stan turbo(ciśnienie doładowania i luzy wirnika), bo regeneracja kosztuje niemałe pieniądze (u mnie w okolicy 600 zł minimum). Także stan orurowania turbo (szczelność).
3. Jak kopci, czy aby nie za czarno lub nie za niebiesko.
4. Bardziej profesjonalne pomiary to stopień sprężania w cylindrach.
5. Stan wtryskiwaczy, czy aby nie są pouszkadzane.
6. Na jakim oleju jeździł, to bardzo ważne przy wymianie na nowy.
7. Przebieg, generalnie średnio na jeża trzeba liczyć 15 tys. km rocznie minimum, jeśli ma mniej, to znaczy raczej, ze ktoś próbuje cię zrobić w balona, bo na zachodzie podatki od diesla są wyższe i kupuje się je aby duuużo jeździć, bo inaczej się nie opłaca.
8. Generalnie po zakupie pierwsza rzecz to wymiana rozrządu, jak pójdzie to silnik do remontu na bank. Zwróć uwagę na stan zużycia paska i rolek.
Więcej rozwiną pewnie pozostali.
2. Stan turbo(ciśnienie doładowania i luzy wirnika), bo regeneracja kosztuje niemałe pieniądze (u mnie w okolicy 600 zł minimum). Także stan orurowania turbo (szczelność).
3. Jak kopci, czy aby nie za czarno lub nie za niebiesko.
4. Bardziej profesjonalne pomiary to stopień sprężania w cylindrach.
5. Stan wtryskiwaczy, czy aby nie są pouszkadzane.
6. Na jakim oleju jeździł, to bardzo ważne przy wymianie na nowy.
7. Przebieg, generalnie średnio na jeża trzeba liczyć 15 tys. km rocznie minimum, jeśli ma mniej, to znaczy raczej, ze ktoś próbuje cię zrobić w balona, bo na zachodzie podatki od diesla są wyższe i kupuje się je aby duuużo jeździć, bo inaczej się nie opłaca.
8. Generalnie po zakupie pierwsza rzecz to wymiana rozrządu, jak pójdzie to silnik do remontu na bank. Zwróć uwagę na stan zużycia paska i rolek.
Więcej rozwiną pewnie pozostali.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 22:13
- Lokalizacja: Mragowo
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Za tysiączek znajdzie się więcej klientów.
Jeśli można, to podczepię się do tematu. Czy jeśli powiedzmy przez parę km zapomniałem do końca odciągnąć ręcznego (wiem wstyd, ale jestem początkujący), pedał wlazł mi prawie w podłogę żebym mógł zahamować, a potem po zwolnieniu do końca ręcznego, po paru km hamulce wróciły prawie do swojej formy(teraz trochu słabiej hamuje), to mogło się stać coś więcej niż z klockami na tyle?
Jutro/pojutrze cały komplet klocków idzie do wymiany, bo mam już na krańcowym zużyciu.
Jeśli można, to podczepię się do tematu. Czy jeśli powiedzmy przez parę km zapomniałem do końca odciągnąć ręcznego (wiem wstyd, ale jestem początkujący), pedał wlazł mi prawie w podłogę żebym mógł zahamować, a potem po zwolnieniu do końca ręcznego, po paru km hamulce wróciły prawie do swojej formy(teraz trochu słabiej hamuje), to mogło się stać coś więcej niż z klockami na tyle?
Jutro/pojutrze cały komplet klocków idzie do wymiany, bo mam już na krańcowym zużyciu.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
masz na regionalnym odpowiedz...BENITO pisze: Jeśli można, to podczepię się do tematu. Czy jeśli powiedzmy przez parę km zapomniałem do końca odciągnąć ręcznego (wiem wstyd, ale jestem początkujący), pedał wlazł mi prawie w podłogę żebym mógł zahamować, a potem po zwolnieniu do końca ręcznego, po paru km hamulce wróciły prawie do swojej formy(teraz trochu słabiej hamuje), to mogło się stać coś więcej niż z klockami na tyle?
Jutro/pojutrze cały komplet klocków idzie do wymiany, bo mam już na krańcowym zużyciu.
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
jak Ty nie weźmiesz to ja bankowo biore !!:Pbongo pisze:ghoost napisał/a:
za tysiaczek caly silnik kupisz w dobrym stanie
To załatw mi taki,jeszcze z IC to biore od ręki.
A co do ceny slinika SB !!! z Ic i turbiną !! To sobie mozesz smialo liczyć tak z 1500 zł !!!!!!
Potem dolicz sobie wymiane oleju filtrów i pasków !! + puszka filtra powietrza !! co Cie razem wyjdzie ok 2000 zł )
A dieselka jeśli jest w super stanie za 1000 powinieneś odsprzedać )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości