poduszka silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zibi art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kontakt:

poduszka silnika

Post autor: Zibi art » pn kwie 02, 2007 20:14

Witam
Ostatnio zauważyłem, że z poduszki trzumającej silnik od str skrzyni cieknie, zaciekawiło mnie to bo nigdzie wycieków nie mam tylko z tej poduchy wylatuje jakby smar. Wyczuwalne są drgania budy i nieraz coś stuka właśnie z tego miejsca gdzie jest ta poduszka. Lepiej wyminic i mieć spokój niż czekać aż coś się stanie :D
Ale jak się do tego zabrac, silnik mocno opada? Wyczytałem, że po wymianie nie dokręcać na maxa odrazu tylko pogibac silnikiem żeby się ułożył. Coś jeszcze?


--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]

Awatar użytkownika
SEZAM
Bob the Builder
Bob the Builder
Posty: 321
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:55
Lokalizacja: WARNDORF
Kontakt:

Post autor: SEZAM » czw kwie 05, 2007 23:41

wymieniałem ostatnio kolego jest troszkę zabawy ale dasz rade!!! dwa lewarki najlepiej do silnika żaba 2tonki do regulacji odkręć całą łapę opuść silnik i dokręć z wyczuciem tak na 60-70% powodzenia



sobiking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr maja 18, 2005 20:51
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: sobiking » ndz kwie 08, 2007 15:42

Witam, wymiana jest stosunkowo prosta. Odkręcasz śrubę, która mocuje łapę skrzyni do poduszki (17 kluczyk) dźwigasz lewarkiem skrzynię do góry(5-10 cm). Odkręcasz łapę od skrzyni(3 śruby trzynastki) następnie odkręcasz 2 śruby trzynastki trzymające poduszkę do sanek i wyciągasz starą poduchę.Wkładasz nową i postępujesz w odwrotnej kolejności. Ale najpierw spryskaj wszystkie śruby WD-40 aby ci łatwiej puściły. Po wymianie poduszki popuść śruby przy dwóch pozostałych poduszkach, poruszaj silnikiem aby on się dobrze ułożył a następnie dokręć wszystkie trzy na dobre.Koszt poduszki to ok 40 zł w intercars`ie.POWODZENIA.



Awatar użytkownika
Zibi art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kontakt:

Post autor: Zibi art » pn kwie 09, 2007 08:13

Dzieki, poduche kupiłem 4max za 39zł, po Świętach biore się za to :D


--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn kwie 09, 2007 12:51

Zibi art, za długo się nią nie nacieszysz



Awatar użytkownika
SEZAM
Bob the Builder
Bob the Builder
Posty: 321
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:55
Lokalizacja: WARNDORF
Kontakt:

Post autor: SEZAM » pn kwie 09, 2007 12:57

o w mordę ja za swoją z rabatem dałem koło 100 PLN hmmmmmmm



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn kwie 09, 2007 12:59

pewnie kupil gumowa, a potrzebna jest olejowa. wcale bym sie nie zdziwil, jakby wibracje nie ustaly, a byly takie same.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn kwie 09, 2007 13:01

SEZAM, nie patrz na to bo 4max to lipa są to częsci robione dla intercarsu i przez nich pakowane,takie czesci to sie kuppuje do auta które chcesz sprzedać bo nie sa drogie a ich jakość pozostawia wiele do życzenia,ja sam zaopatruje się w ic i jesli nie wierzysz to zapytaj sie tam któregos z pracowników o sadzi o tanich czesciach,zasada jest prosta chcesz zaoszcedzić 2 razy płacisz



Awatar użytkownika
SEZAM
Bob the Builder
Bob the Builder
Posty: 321
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:55
Lokalizacja: WARNDORF
Kontakt:

Post autor: SEZAM » pn kwie 09, 2007 13:04

co do wibracji to u mnie ustały na 100% nie te auto!!! :grin: może masz racje nie ma co oszczędzać jeśli autko ma być nam wdzięczne!!!



Awatar użytkownika
Zibi art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kontakt:

Post autor: Zibi art » pn kwie 09, 2007 14:42

Wg mnie jak jest część do wymiany to lepiej odrazu wyminic a nie czekac aż coś sie stanie, do wyboru miałem poduche za 39 albo 120, a że groszem nie śmierdze decyzja była prosta :D
PS. Poducha jest olejowa


--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]

Awatar użytkownika
SEZAM
Bob the Builder
Bob the Builder
Posty: 321
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:55
Lokalizacja: WARNDORF
Kontakt:

Post autor: SEZAM » pn kwie 09, 2007 15:38

nowe jest nowe :pub:



sobiking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr maja 18, 2005 20:51
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: sobiking » pn kwie 09, 2007 17:11

No nie wiem czy 4max to lipa, ja mam całkiem odmienne zdanie, a jeżeli koledzy myślą że jak coś jest stosunkowo tanie to już musi być do niczego. Kupowałem z 4maxa już parę części i jeżdże na nich już jakiś czas i nie nażekam także twierdzenie kolegów uważam za bezpodstawne.



Awatar użytkownika
Zibi art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kontakt:

Post autor: Zibi art » pn kwie 09, 2007 23:04

sobiking pisze:No nie wiem czy 4max to lipa, ja mam całkiem odmienne zdanie, a jeżeli koledzy myślą że jak coś jest stosunkowo tanie to już musi być do niczego. Kupowałem z 4maxa już parę części i jeżdże na nich już jakiś czas i nie nażekam także twierdzenie kolegów uważam za bezpodstawne.
Dobrze gada, polać mu :D


--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn kwie 09, 2007 23:16

sobiking, kolego mój miły ja cały czas zaopatruję się w ic i na samym początku brałem takie czesći,ale po dłuższym użytkowaniu okazała się to lipa,powiem ci tak że tania czesc dlaczego jest tańsza ,ano dl;atego iż materiał użyty do produkcji tej czesci jest gatunkowo gorszy niż takiej samej częsci ale np firmowej czy lepszego zamiennika,więc siłą rzeczy jest to lipa,ja tu broń boże nie najeżdzam na to że kupujesz takie coś ale z własnego doświadczenia wiem,że taniochy się nie bierze,nie wiem czy czytałes ktoś opisał tu na forum inną sprawę mianowicie kable wysokiego napięcia firmy sentech,padły mu po krótkim okreie uzytkowania(cena takich to 60zł) a ngk to już wydatek 2 krotnie większy,więc daje to do myślenia z jakiego badziewia to jest wykonane



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości