Przyspieszenie po chipie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Malczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr mar 28, 2007 22:46
Lokalizacja: Lublin

Przyspieszenie po chipie

Post autor: Malczyk » sob mar 31, 2007 21:39

Witam. mam do was takie pytanko. Przymierzam sie do chipa do 110 konnego silnika. Tylko wszystko fajnie koni wiecej wyższy moment. Tylko że konie i tak mało ważne w polsce, a z momentem różnie. Chodzi mi o wasze zdania na temat przyspieszenia samochodem po chipie 110-135. Może jakurat wy macie rumaki po chiptuningu i znacie jak polepszyło sie od 0-100 km/h.
Pozdrawiam



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » sob mar 31, 2007 22:06

szczerze?-róznica jest diametralna wydaje sie ze to tylko albo az 30 koni wiecej i ze 40Nm a frajda z jazdy jest niesamowita takze nie ma obaw napewno nie pogorszysz sobie byle tylko zrobic to u dobrego fachowca



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 31, 2007 22:42

nawet nie pytaj tylko rob. juz nigdy wiecej nie bedziesz chcial miec fabrycznej mocy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob mar 31, 2007 22:54

W silnikach TDI przyrost momentu jest znacznie wiekszy niz przyrost mocy, odpowiednio okolo 50% i 30%. Wzrost momentu z 200Nm do 300Nm (typowe dla dobrecho chipa) to niesamowity przyrost przyspieszenia. Ja pisalem to kilka razy - dla mnie odczucie takie najbardziej obrazowe jest takie - przyspieszenie przeskoczylo w moim aucie o jeden bieg - teraz mam takie na II jak przed chipem na I, na III takie jak przedtem na II itd. Jadac na V biegu 100km/h i wciskajac pedal gazu do dechy czuje jak auto momentalnie przyspiesza (nawet pod gore), ok. 10km/h /sek tak do 160, potem przyspieszenie maleje, ale dosc szybko i bez problemow osiaga 200km/h. Zupelnie inaczej sie jezdzi, wyprzedza, nie mowiac o satysfakcji jak jakis Opelek albo Fordzik probuje sie scigac (oczywiscie sa modele szybsze, ale to rzadkosc;).



Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » sob mar 31, 2007 23:34

Malczyk, zobacz na mój wykresik. Moc mocą ale momencik cieszy :grin: Polecam!


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości