Strona 1 z 6

: sob mar 31, 2007 19:03
autor: BENITO
Generalnie zależy od wersji a głownie od układu korbowo-tłokowego. moim zdaniem 5500 to i tak bardzo dużo jak na seryjne graty mk2 .

: sob mar 31, 2007 19:11
autor: souler
pewnie ze wysoko. cos/ktos kiedys pisal, ze nie ma sensu powyzej 6000.

: sob mar 31, 2007 20:10
autor: tuha
u m nie AAZ odcina juz przy 4500...a od 3 czuc wyraznie ze wolniej przyspiesza(ograniczenie dawki paliwa?)

: sob mar 31, 2007 20:33
autor: daro31ie
napewno nie do 6000 chyba ze ktos dokonal pewnych zmian, a normalnie to zalezy od wersji ale przy 4200-4500 kom powinien blokowac dalszy wzrost predkosci obrotowe

pozdrawiam daro :okej:

: sob mar 31, 2007 21:50
autor: marcin999
tomcio666 pisze:mój kręci się do 5500
fajnie moj tez, ale nie zdziwie sie jak mi kiedys wal korbowy wyjdzie bokiem przy takich probach. podobno silnik po okolo 10sek na obrotach w czerwonym polu (czyli 4600) ma prawo sie rozleciec i tak wlasnie robia.

SouleR pisze:pewnie ze wysoko. cos/ktos kiedys pisal, ze nie ma sensu powyzej 6000
ja bym temu komus powiedzial ze nie ma sensu powyzej 4000
daro31ie pisze:normalnie to zalezy od wersji ale przy 4200-4500 kom powinien blokowac dalszy wzrost predkosci obrotowe
w tdi tak ale i tak lapia po 5000 prawie jak benzyna :D

: sob mar 31, 2007 23:21
autor: zaprzal
tomcio666, koles z Finlandii ktory mial 170konne 1.6td, teraz buduje cos znacznie mocniejszego i planuje to krecic do 6tys obrotow... Zobaczymy co z tego wyjdzie. Osobiscie przy moich modach nie warto mocno przekraczac 5tys chyba, ze na niskich biegach

: ndz kwie 01, 2007 12:47
autor: DjAdamski
mój wykręca na 5tysi i odcina mi dopływ paliwa i w zupełnosci to wystarcza generalnie to na trasie trzymam go przy 4000obr i robi robote jak trzba pozdrawiam:]

: ndz kwie 01, 2007 19:21
autor: Kubecek
w moim AAZ odcina przy 4500

: ndz kwie 01, 2007 19:30
autor: PinkFloyd
Na TVN Turbo był kiedys tescik z Angielskiego programu ile wytrzymuja silniki, japońska benzyzna wytrzyma 1000 obr nad czerwone pole ponad 30 sekund krecenia potem dym i silnik :crazy: Przy czym tu wychodzą ograniczenia materiałowe benzyna moze nawet 16-18 tys obr-np formuła 1 , najleprzy diesel na swiece kreci sie fabrycznie do 5 tys obr, powyzej mieszanka paliwa sie nie zapala od samo zapłonu i w tescie taki dieselek przy 5400 obr po 15 sekundach ekspolodował- silnik bez ograniczenia- wiec radze takich prób nie robic swoim klekotem. Przy czym mozna przedmuchac uszczelke pod głowica- diesel ma duze sprezanie- i tak dieslem rozsadnie jest krecic do 4 tys obr.

: ndz kwie 01, 2007 19:59
autor: zaprzal
dieslem rozsadnie jest krecic do 4 tys obr.
a jesli ktos ma moc max przy 5tys?