Strona 1 z 1

wymiana silnika ahf

: pt mar 30, 2007 19:38
autor: mmmartino
witam, mam golfa 4 110KM AHF, 1999r, posypal sie silnik (nie pamietam dokladnie, wiem ze glowica do wymiany, tlok i cos tam jeszcze) i mechanik mi powiedzial ze najlepiej wymienic silnik bo naprawa bedzie nieoplacalna, silniki o jakich oznaczeniach moge do niego wlozyc? bo AHF trudno znalezc... jak ma ktos namiar na pasujacy silnik to prosze o kontakt:) silnik najlepiej zeby byl z roku okolo 2000

: pt mar 30, 2007 19:42
autor: rob555
AHF > jezeli tylko uszkodzenie jest mechaniczne to mozesz brac ALH,AGR,ASV (wtryski, turbo i caly osprzet sobie przelozysz ze starego).
Ale kupic tloki i glowice to nie jest to jakis majatek. Nawet chyba sam posiadam cos w garazu

: pt mar 30, 2007 20:18
autor: mmmartino
rob555 pisze:AHF > jezeli tylko uszkodzenie jest mechaniczne to mozesz brac ALH,AGR,ASV (wtryski, turbo i caly osprzet sobie przelozysz ze starego).
Ale kupic tloki i glowice to nie jest to jakis majatek. Nawet chyba sam posiadam cos w garazu
jutro sie zapytam dokladnie co tam potrzeba i napisze co jest do wymiany

[ Dodano: 31 Mar 2007 14:52 ]
witam, mam do wymiany tłok, wał korbowy i głowice, podobno bardziej oplaca sie wymiana silnika, jak ma ktos takie czesci to prosze o kontakt

[ Dodano: 01 Kwi 2007 16:31 ]
witam

http://moto.allegro.pl/item179270907_vw ... i_wal.html

czy ten komplet bedzie pasowal do mojego ahf'a?

: śr maja 02, 2007 11:58
autor: skorp
części z aukcji są do silnika wolnossącego

: czw maja 03, 2007 18:12
autor: suavomer
rob555 pisze:jezeli tylko uszkodzenie jest mechaniczne to mozesz brac ALH,AGR,ASV
Kup ASV za ALH się nie bierz poczytaj forum jakie są z gnojkami problemy...

: czw maja 03, 2007 18:41
autor: PinkFloyd
Przerabiałęm ten temat ostatnio w rodzinie w MK IV TDI ALH urwał sie zawór i wbił w tłok o tak bez przyczyny- pisałem o tym na forum z 2 tyg. temu. Wymieniłęm tłok z pierscieniem i wszystkie zawory, rozrzad i wyszło z robota ok 2000zł- do Mk IV czesci strasznie drogie jezeli chodzi o silnik. Poza tym myslelismy ze jezeli pójdzie głądz cylindra to kupujemy używkę. W Polsce nie znalazłem dosłownie nic ciekawego, a jezeli był to kosztował do MK IV ok 4 tys zł w zwyz i to jeszcze z Seata i nie był za ciekawy. Poza tym wiecej w Polsce silników na pompo-wtryskach tych po 2000r niz z lat 97-2000 na pompach rotacyjnych. Do MK III TDI chodza w 60% ceny TDI do MK IV. Znależliśmy w Niemczech taki jaki chcielismy do Mk IV wszystko z nim ok ale kosztował na nasze 6 tys zł :crazy: A j