Odpala po dluzszym przytrzymaniu kluczyka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Odpala po dluzszym przytrzymaniu kluczyka
WITAM JESTEM SZCZęśLIWYM POSIADACZEM GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001R OD JAKIEGOś CZASU żEBY ODPALIć MUSZę DłUżEJ PRZYTRZTMAć NA KLUCZYKU BYłEM Z NIM NA KOMPUTERZE I NIC NIE WYSZłO CO TO MOżE BYć CZY KTOś SIę OIRIęTUJE
Ostatnio zmieniony pt mar 30, 2007 20:20 przez agent, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
1. Regulamin Forum
2. Precyzuj tematy
3. Wylacz capslocka
2. Precyzuj tematy
3. Wylacz capslocka
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Witam
Pozwolicie, że się podłącze. U mnie na zimnym trzeba chełtać i chełtać (około 7-9 sekund). Obrotomierz "powoli się rozkręca", a jak nie przytrzymam kluczyka do około 800-1000 obr/min to silnik zgaśnie. Na ciepłym jest o niebo lepiej pali dobrze. Jak już odpali to puszcza białą chmurke przez chwile, ale czemu ???
Jakichś dużych bąbelków powietrza nie zaobserwowałem w wężyku paliwa, kąt, dawka ok. i nie trzęsie strasznie po odpaleniu, aku dobry, VAG pokazał tylko bład 00575, ale zaworek już zamówiony - już szlak mnie trafia.
Nie było to jak 1Z który odpalał na dotyk. Zachciało mi się AHF
Pozdro 4all
Pozwolicie, że się podłącze. U mnie na zimnym trzeba chełtać i chełtać (około 7-9 sekund). Obrotomierz "powoli się rozkręca", a jak nie przytrzymam kluczyka do około 800-1000 obr/min to silnik zgaśnie. Na ciepłym jest o niebo lepiej pali dobrze. Jak już odpali to puszcza białą chmurke przez chwile, ale czemu ???
Jakichś dużych bąbelków powietrza nie zaobserwowałem w wężyku paliwa, kąt, dawka ok. i nie trzęsie strasznie po odpaleniu, aku dobry, VAG pokazał tylko bład 00575, ale zaworek już zamówiony - już szlak mnie trafia.
Nie było to jak 1Z który odpalał na dotyk. Zachciało mi się AHF
Pozdro 4all
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Odpala po dluzszym przytrzymaniu kluczyka
miales rozrzad zmieniany ostatnio? pali ci ciezko od kiedy go masz czy zaczał ostatnio ciezko gadac?agent pisze:WITAM JESTEM SZCZęśLIWYM POSIADACZEM GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001R OD JAKIEGOś CZASU żEBY ODPALIć MUSZę DłUżEJ PRZYTRZTMAć NA KLUCZYKU BYłEM Z NIM NA KOMPUTERZE I NIC NIE WYSZłO CO TO MOżE BYć CZY KTOś SIę OIRIęTUJE
www.vagtune.pl tel. 502730289
Ja też mam taki sam problem tylko jescze mam takie coś ze jak stane na światłach na czerwonym to nagle traci obroty i gaśnie a potem to juz go trudno odpalić około 10 sekund chechłania częściej tak sie dzieje na zimnym i wymieniałem pompe, pasek rozrządu i nadodatek strasznie śmierdzi ten pasek jak sie szarzuje i nie chodzi mi o palenie gumy tylko np. szybsze ruszenie ze świateł czy to wszystko przez pasek ??
Najlepsza wulkanizacja klimatyzacjia w Kutnie ul cmentara 11 Sprzedaż opon naprawa napełnianie kół azotem, wymiana oleju, osługa i konserwacja klimatyzacji oraz sprzedaż części smochodowych, akcesorii i kosmetyków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości