Strona 1 z 1

Problem z odpaleniem TDi-ka na zimnym czy to pompa...

: czw mar 29, 2007 21:50
autor: VW_Bodzio
Witam. Mam taki problem że jak jest zimny silnik to nie chce mi palić musze go dosyć długo kręcić i jak już odpali to troche kopci i po chwili przestaje, a jak jest ciepły to pali bez problemu. Sprawdzałem świece są OK prąd do nich też dochodzi czyli to napewno nie jest wina świec. Więc prosze o jakąś rade bo nie wiem co mam myśleć na ten temat i z góry dziękuje.

: czw mar 29, 2007 21:56
autor: Gitner

Problem z odpaleniem TDi-ka na zimnym czy to pompa...

: sob mar 31, 2007 23:21
autor: VW_Bodzio
Dzięki na linka ale przeczytałem go i wymieniłem kostke pod stacyjką, sprawdziłem praktycznie wszystko co jest możliwe i dalej jak jest zimny nie chce palić. POMOCY!!!

: ndz kwie 01, 2007 00:39
autor: Scotto
a uklad paliwowy sprawdzales, babelkow powietrza w nim niema, kolejne jedz na vaga i kat wtrysku sprawdz, i popatrz na pasek rozrzadu czy ruwno chodzi moze kolo na wale ma luz i rozrzad przestawiony

: ndz kwie 01, 2007 13:47
autor: GSOWIEC
Objawy podpadają pod koło zębate rozrządu. Usterka nieprzyjemna i niebezpieczna, ale do naprawienia...

Na tą okoliczność sprawdź, czy koło pasowe (to napędzające min. alternator za pośrednictwem paska) nie kołysze się na boki. Jeśli kołysze się - przeczytaj uważnie ten temat, i inne, które znajdziesz w szukajce pod hasłem "koło pasowe".

: pn kwie 02, 2007 20:42
autor: VW_Bodzio
Dzięki za rady. Jutro z rana jestem umówiony u mechanika i zobaczymy co on powie. Dzisiaj mi rozbierał pompe i wyciągał czujnik temp. paliwa i jest dobry. I jutro ma nad nim jeszcze poprcować i zobaczymy z jakim efeltem. Jutro napisze jak i co. Pozdrawiam.

: pn kwie 02, 2007 21:09
autor: twardy
VW_Bodzio, sprawdzałeś praktycznie wszystko , a kat podpinałeś VAGa , napisz może co konkretnie juz wyeliminowałeś .

: pn kwie 02, 2007 21:35
autor: VW_Bodzio
A więc wyeliminowałem: świece,prąd do świec też dochodzi, czujnki temp. paliwa, kąt był ustawiany ale teraz na VEG-u pokazuje 0 (nie wiem dlaczego), mechanik wyeliminował też nadstawink, układ zasilania . A więc musze jutro sprawdzić chyba to koło rozrządu bo mój ojciec też miał taki przypadek w passacie TDi ale jemu wogóle nie odpalił a mi po dłuższym kręceniu odpala. Jak by ktoś jeszcze cos mógł doradzić to był bym wdzięczny. Pozdraiwam.

[ Dodano: 02 Kwi 2007 21:36 ]
A więc wyeliminowałem: świece,prąd do świec też dochodzi, czujnki temp. paliwa, kąt był ustawiany ale teraz na VEG-u pokazuje 0 (nie wiem dlaczego), mechanik wyeliminował też nadstawink, układ zasilania . A więc musze jutro sprawdzić chyba to koło rozrządu bo mój ojciec też miał taki przypadek w passacie TDi ale jemu wogóle nie odpalił a mi po dłuższym kręceniu odpala. Jak by ktoś jeszcze cos mógł doradzić to był bym wdzięczny. Pozdrawiam.

: wt kwie 03, 2007 12:13
autor: Emilfans
Dwa tygodnie temu miałem to samo musiałem sporo kręcić i dopiero łapał a przyczyna była taka że filtr paliwa się zapowietrzał a przejechane na nim było 9.000tyś :goof:

: wt kwie 03, 2007 21:09
autor: VW_Bodzio
Witam . Dzisiaj wkońcu doszedłem co go "bolało" że nie chciał palić. Okazało sie że poluzowało sie koło rozrządu na wale i prawie ścieło klin. Wymieniłem koło za 22 zł. i narazie wszystko jest oki :bigok: , ale już mało brakowało żeby ścieło go całkiem. I dlatego jak podłączali go do VAG-a to skakał kąt. A rano nie chciał palić bo przestawiał sie zapłon. Ale dzięki Bogu nic złego sie nie stało to najważniejsze. Dzięki wszystkim za rady i za to że interesowaliście sie mojm postem. Pozdrawiam VW_Bodzio :bigok: