Strona 1 z 1
Ciśnienie doładowania
: czw mar 29, 2007 17:18
autor: Tajny
Witam po raz kolejny, jako że zacząłem już przygode z vag'iem postanowiłem zmierzyc wartośc cisnienia doładowania ( 1Z 94 rok) i tu moje zdziwienie, grupa 011 - 002 obroty około 3000 zapisujemy log i gaz do oporu, wynik to przy 3000 - 1562.4 mba, 3570 - 1797.6 mba, 3885 - 1806 mba.
Czy test ten przeprowadziłem prawidłowo? Jesli okaże sie że tak to wychodzi na to że ktos niezle podkręcił dmuchawe.
Jest mozliwośc mechanicznej regulacji turbiny żeby powrócic do w miare normalnych nastaw?
: czw mar 29, 2007 17:43
autor: souler
a nie trzeba czasem odjac 1mbar od tego jako cisnienie atmosferyczne?

niech mnie ktos poprawi jak zle pisze.
: czw mar 29, 2007 17:59
autor: Tajny
patrz panie no, o tym nie pomyslałem ale jesli własnie trzeba tego 1mbar'a odjąc to znaczy że sycko u mnie w porządku

no ale poczekajmy aż ktoś obeznany z magią turbosprężarek naświetli mój ociemniały umysł w tym temacie
: czw mar 29, 2007 18:20
autor: Adamm
jest dokladnie tak jak mowi SouleR 1000 Mbar to 0 bar wszystko powyzej to doladowanie
: pt mar 30, 2007 00:31
autor: arturo
Od wartości MAPactual odejmij wartość: pole2, blok010 i masz ciśnienie pompowania. Jak chcesz porządnie sprawdzić czy turbawa dmucha jak trzeba to zrób loga blok011 tylko porządnie!!! (4 bieg startujesz loga od 1400rpm, pedał na podłoge i jedziesz do 4000rpm przez chwile utrzymuj 4000rpm). Wartości masz w excelu nie po to by cyferki pooglądać tylko wykres zrobić, powinieneś mieć coś jak tu (drugi rys.)
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html jak dwie linie bedą mniej więcej blisko siebie to jest ok! max powinno pompować do 2100mbar ale tylko przez chwilę bo zaraz powinno ograniczyć.
: pt mar 30, 2007 01:50
autor: uysy
Adamm pisze:Mbar
Niby tylko wielkość literki a różnica 10^9krotna

: pt mar 30, 2007 08:16
autor: Adamm
uysy pisze:Niby tylko wielkość literki a różnica 10^9krotna
oj taki drobny szczegol
