Strona 1 z 1

Wymiana paska wieloklinowego w 1Z

: czw mar 29, 2007 14:41
autor: ROF
Szukałem na forumm, ale nie znalazłem takiej odpowiedzi, więc pytam :)

wczoraj pękł mi pasek napędu alternatora, kupiłem juz nowy MEYLE jednak nie mam zielonego pojęcia jak go założyć...

Co odkręcić, co poluzować? W ogóle jak patrzyłem to tam jest jeszcze drugie koło z paskiem które uniemożliwia założenie, musze je zdjąć?

Z góry mówię że do mechaniki mam 2 lewe ręce, jednak chciałbym czegos sie nauczyć..

Z góry dzięki :okej:

: czw mar 29, 2007 15:26
autor: MarcinRoz
Tu masz fotoporade stworzoną dzięki uprzejmości kolegi Jaszczura:tu ]tu[/URL] Co do tematu "drugiego koła" to koło pasowe pompy wspomagania.Pasek tej pompy musisz zdjąć aby móc ściągnać pasek micro(wielorowkowy).Są tam dwie śruby do poluzowania 10 i również napinacz na ząbkach klucz 16.Luzujesz śruby( z kanału widać je b.dobrze) odciągasz pompe,zdejmujesz pasek klinowy i dalej jak w fotoporadzie...Powodzenia

: czw mar 29, 2007 19:47
autor: jaszczur
ROF, będziesz miał problem to zadzwoń do mnie mój nr w podpisie,generalnie na poradzie jest tylko część opisana(nie ma o poluzowaniu pompy)

[ Dodano: Czw Mar 29, 2007 19:48 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl to jest link do szukajki na dole jest

: czw mar 29, 2007 20:03
autor: ROF
no dzięki, ta szukajkę już przerabiałem wcześniej, poradę też czytałem :)

[ Dodano: 30 Mar 2007 19:50 ]
No i juz po wymianie...

za 15 zl w warsztacie ;)

tylko to kółko napinacza strasznie nap.....la :/

co mozna zrobic zeby tego nie bylo?