Wymiana paska wieloklinowego w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ROF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 12, 2007 01:14
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wymiana paska wieloklinowego w 1Z

Post autor: ROF » czw mar 29, 2007 14:41

Szukałem na forumm, ale nie znalazłem takiej odpowiedzi, więc pytam :)

wczoraj pękł mi pasek napędu alternatora, kupiłem juz nowy MEYLE jednak nie mam zielonego pojęcia jak go założyć...

Co odkręcić, co poluzować? W ogóle jak patrzyłem to tam jest jeszcze drugie koło z paskiem które uniemożliwia założenie, musze je zdjąć?

Z góry mówię że do mechaniki mam 2 lewe ręce, jednak chciałbym czegos sie nauczyć..

Z góry dzięki :okej:



Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » czw mar 29, 2007 15:26

Tu masz fotoporade stworzoną dzięki uprzejmości kolegi Jaszczura:tu ]tu[/URL] Co do tematu "drugiego koła" to koło pasowe pompy wspomagania.Pasek tej pompy musisz zdjąć aby móc ściągnać pasek micro(wielorowkowy).Są tam dwie śruby do poluzowania 10 i również napinacz na ząbkach klucz 16.Luzujesz śruby( z kanału widać je b.dobrze) odciągasz pompe,zdejmujesz pasek klinowy i dalej jak w fotoporadzie...Powodzenia



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw mar 29, 2007 19:47

ROF, będziesz miał problem to zadzwoń do mnie mój nr w podpisie,generalnie na poradzie jest tylko część opisana(nie ma o poluzowaniu pompy)

[ Dodano: Czw Mar 29, 2007 19:48 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl to jest link do szukajki na dole jest



Awatar użytkownika
ROF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 12, 2007 01:14
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ROF » czw mar 29, 2007 20:03

no dzięki, ta szukajkę już przerabiałem wcześniej, poradę też czytałem :)

[ Dodano: 30 Mar 2007 19:50 ]
No i juz po wymianie...

za 15 zl w warsztacie ;)

tylko to kółko napinacza strasznie nap.....la :/

co mozna zrobic zeby tego nie bylo?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości