Spadek spalania wraz ze wzrostem temp. zew.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Spadek spalania wraz ze wzrostem temp. zew.

Post autor: PinkFloyd » wt mar 27, 2007 20:03

Nie wiem jak jest u was w ostatnie zimowe dni na odcinkach do 5 km dziennie autko paliło mi nawet 7,3l :crazy: , a wczoraj zatankowałem i przy tych temp. :grin: wyszło w mieście miłe 6,6l :food: , ale zauważyłęm jedno jak silnik zimny to wyczuwalne jest bardzo mocne uderzenie turbinki jak sie załączy ( oczywiscie nie cisne autka jak jest zimne :hmm: ) mocne rozgrzanie powoduje ze to mija- nie tak, ze nie czuć ale nie sprawia to takiej radości- wydaje sie jakby lekko puchło po mocnym rozgrzaniu- na trasie tego nie odczuwam. Czy to jest wina braku interculera ?????? A czy zamontowanie inetrculera nie powoduje, że turbawka musi wiecej nadmuchac zeby zwiekrzyc cisnienie???- przeciez tych przewodów jest troszkę :bajer:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt mar 27, 2007 20:11

Zupełnie normalne że jak jest zimno autko więcej pali.Wolniej sie nagrzewa,dłużej jezdzi sie na niskich biegach,przynajmniej u mnie tak jest.A co do turbo to wiadomo że im zimniejsze powietrze tym więcej tlenu więc i bardziej czuć turbinke.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt mar 27, 2007 20:15

Oczywiscie znalazłem interculer od BMW który jakoś mogę wpasowac do swojego auta- tylko patrzac na niego i na ilośc przewodów które muszą przejsc przez niego zastanawiam sie czy nie pogorsze - czy nie przesune czasu kiedy czuc doładowanie- bo turbinka musi przeciez wpompowac tyle powietrza zeby przeszło przez te przewody i chłodnice a potem trafi do silnika- czy sie myle???? Teraz turbinka ostro daje od 1800 obr.

A jakie sa wasze doświadczenia w tym temacie???



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt mar 27, 2007 20:31

PinkFloyd pisze:tylko patrzac na niego i na ilośc przewodów które muszą przejsc przez niego zastanawiam sie czy nie pogorsze
Ja mam fabryczny IC i też mały nie jest a działa :bigok: Turbo kopa daje około 2400 obr....Ale jak kopnie to czuć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości