Strona 1 z 2

Brak mocy silnika po przekroczeniu 110kmh

: pn mar 26, 2007 14:42
autor: merpol1
witam użytkowników forum może mi ktoś pomoże
A więc chodzi o to że nie mogę jechać szybciej jak 110khh jak przekroczę tą szybkosc wtedy się coś wyłącza i silnik nie ma mocy , wyłączenie silnika ze stacyjki i ponownie odpalenie wraca do normy ale znów przekroczenie 110kmh to samo jazda do 11okmh bez problemu prawidłowo . Czy ktoś tak miał co może być uszkodzone albo co sprawdzić

: pn mar 26, 2007 14:47
autor: T.O.B.I.
no pierwszy raz sie spotykam z taka sytuacja, powinnes sprawdzic uklad zasilania paliwa, czy drozny filtr i cisnienie pompy, o co chodzi z tym wylaczeniem? cos slychac opisz bardziej, kiedy to sie stalo i czy bylo cos grzebane przy nim?

: pn mar 26, 2007 14:57
autor: zyggy
a mi to wygląda na walniętą przepływkę, taki typowy objaw miaeliśmy w T4 i Passacie, zobacz co się będzie działo, jak odepniesz kable od przepływomierza, czy będzie coś lepiej i czy możesz przekroczyć to 100km/h

pzdr
zyggy

pomogłem -> kliknij [pomógł]

: pn mar 26, 2007 15:30
autor: merpol1
coś się wyłącza że po przekroczeniu 110 kmh traci moc po wyłączeniu silnika i zapalemiu ponownym jesy ok nawet taka operacja podczas jazdy nic nie słychać nic nie było grzebane do prędkości 110 chodzi dobrze

: pn mar 26, 2007 15:43
autor: damcio151
sprawdź zaworek n75 i węzyki podłączone do niego, poszukaj na forum , ciągle powtarza się ten temat , podłącz się pod VAG-com

pozdrawiam
damcio151

: wt mar 27, 2007 11:31
autor: merpol1
sugestie
wypiołem kabelek od przepływomierza słaba moc następnie podmiana przepływki na nową to samo traci moc powyżej 110 kmh napewno nie przepływka może jeszcze ktoś podpowie

: wt mar 27, 2007 12:44
autor: T.O.B.I.
stawiam na uklad paliwa pompa-filtr jak pisalem wczesniej, sprawdz cisnienie pompy bo moze dziala a przy wysokiej wydajnosci wymieka

: wt mar 27, 2007 13:04
autor: Corvax
turbina przepompowuje - diagnoza dynamiczna.

: wt mar 27, 2007 14:37
autor: Pruszkowiak
Jak nie przepływka to N75 lub wężyk któryś poprzecierany.U mnie jest to samo i jak zmostkowałem wężyki to było dobrze i powyżej 160km/h silnik nie łapał notlaufa :bigok:

: wt mar 27, 2007 21:03
autor: michalem87l
Ja mam bardzo podobny problem.....wiem ze jest to wina turbiny, bo juz po tym "odcieciu" mocy pracuje jak SDi 68KM i rowno wchodzi na obroty.
Nie koniecznie akurat mam tak przy 110.....czasami jest tak dopiero np przy 150kmh a nawet 180kmh. Po tym wogole nie slychac turbiny jak schodze z obrotow....

: wt mar 27, 2007 21:24
autor: skubix
michalem87l, po czym wnioskujesz, że to turbina ??? Ja bym nie był taki pewny. U mnie jest dokładnie to samo co u Ciebie raz sterownik wyłancza Turbine przy 160Km/h na 5-tym biegu, a raz przy 120 na 3-cim biegu ,a popatrz na wykres z hamowi z wczoraj http://s103.photobucket.com/albums/m139 ... arA3-1.jpg
i co ?? czy napewno turbo padnięte ?? to czemu nie ma żadnych załamań na wykresie ?? widziałem jak gość hamował BMW 320D w Diagtroniku i wykres był jak fale oceanu. To wskazuje, że z turbem jest coś nie tak

: wt mar 27, 2007 21:26
autor: michalem87l
Po tym że równo ciągnie i po tym całym niby "odcieciu" wogole jej nie slychac....juz kilka osob to zauwazylo...Mam nadzieje ze to tylko ustawienie w komputerze...

: wt mar 27, 2007 21:41
autor: skubix
A co powiesz na to co napisał Corvax ?? że turbo przepompowuje i sterownik wyłancza turbine ?

: wt mar 27, 2007 21:53
autor: rob555
wpiszcie notlauf na jakimkolwiek forum tdi a stanie sie wszystko jasne