Czy koniecznie sprawdzać kąt wtrysku po wyminie paska?
: sob mar 24, 2007 19:58
Witam.
Przenoszę moje pytanie z poprzedniego postu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93768
, gdyż widzę, że stare posty mało kto czyta. A mianowicie czy przy zmianie paska rozrządu bez luzowania koła zębatego wałka rozrządu mógł się przestawic kąt wyprzedzenia wtrysku? Czy trzeba sprawdzić tylko ustawienie paska (z luzowaniem koła zębatego wałka rozrzdu), czy także kąt wyprzedzenia wtrysku? Dzwoniłem do kilku warsztatów, z pytaniem ile kosztuje korekta ustawienia paska rozrządu i ew. kąta wyprzedzenia, ale ceny oscylują wokół 150-250 zł, a mechanicy jakby się zmówili, upierają się, że to tyle samo roboty co kompletna wymiana paska. Proszę o pomoc. Może jest ktoś z okolicy Międzyrzecza, Gorzowa Wlkp., Zielonej Góry i mógłby to zrobić taniej, ew. zna taki warsztat.
Przenoszę moje pytanie z poprzedniego postu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93768
, gdyż widzę, że stare posty mało kto czyta. A mianowicie czy przy zmianie paska rozrządu bez luzowania koła zębatego wałka rozrządu mógł się przestawic kąt wyprzedzenia wtrysku? Czy trzeba sprawdzić tylko ustawienie paska (z luzowaniem koła zębatego wałka rozrzdu), czy także kąt wyprzedzenia wtrysku? Dzwoniłem do kilku warsztatów, z pytaniem ile kosztuje korekta ustawienia paska rozrządu i ew. kąta wyprzedzenia, ale ceny oscylują wokół 150-250 zł, a mechanicy jakby się zmówili, upierają się, że to tyle samo roboty co kompletna wymiana paska. Proszę o pomoc. Może jest ktoś z okolicy Międzyrzecza, Gorzowa Wlkp., Zielonej Góry i mógłby to zrobić taniej, ew. zna taki warsztat.