Strona 1 z 1

Czy koniecznie sprawdzać kąt wtrysku po wyminie paska?

: sob mar 24, 2007 19:58
autor: akm97
Witam.
Przenoszę moje pytanie z poprzedniego postu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93768
, gdyż widzę, że stare posty mało kto czyta. A mianowicie czy przy zmianie paska rozrządu bez luzowania koła zębatego wałka rozrządu mógł się przestawic kąt wyprzedzenia wtrysku? Czy trzeba sprawdzić tylko ustawienie paska (z luzowaniem koła zębatego wałka rozrzdu), czy także kąt wyprzedzenia wtrysku? Dzwoniłem do kilku warsztatów, z pytaniem ile kosztuje korekta ustawienia paska rozrządu i ew. kąta wyprzedzenia, ale ceny oscylują wokół 150-250 zł, a mechanicy jakby się zmówili, upierają się, że to tyle samo roboty co kompletna wymiana paska. Proszę o pomoc. Może jest ktoś z okolicy Międzyrzecza, Gorzowa Wlkp., Zielonej Góry i mógłby to zrobić taniej, ew. zna taki warsztat.

: sob mar 24, 2007 21:15
autor: hayabusarider
No niestety, tyle to kosztuje najbidniej!!.
Jak cię nie stać na serwis nieautoryzowany to zmień samochód np. na poloneza, albo france jakąś.

: sob mar 24, 2007 21:16
autor: leo...
sprawdź dynamicznie - jeśli będzie źle - wyregulować - okolo 30 minut roboty ...

jak będziesz w okolicach szczecina - zapraszam

: sob mar 24, 2007 21:46
autor: Adamm
No niestety, tyle to kosztuje najbidniej!!.
Jak cię nie stać na serwis nieautoryzowany to zmień samochód np. na poloneza, albo france jakąś.
nie przesadzaj, ustawienie dynamicznego kata wtrysku to 15 - 30 min i koszt u mnie 50 zl :D wiec nie takie strasznie pieniadze

: ndz mar 25, 2007 00:51
autor: akm97
leo... pisze:sprawdź dynamicznie - jeśli będzie źle - wyregulować - okolo 30 minut roboty ...
do tej pory tam się nie zpuszczałem, ale dziękuję za zaproszenie, a tak przy okazji to co to jest dynamiczne sprawdzenie?

: ndz mar 25, 2007 22:00
autor: leo...
akm97 pisze: a tak przy okazji to co to jest dynamiczne sprawdzenie?
sprawdzasz i regulujesz podczas pracy silnika ...
statyczne - na wyłączonym silniku

: ndz mar 25, 2007 22:51
autor: uysy
akm97 pisze:jest dynamiczne sprawdzenie?
Sprawdzenie statyczne - sprawdzenie początku tłoczenia (momentu w którym pompa zaczyna tłoczyć paliwo)
Sprawdzenie dynamiczne - sprawdzenie początku wtrysku (momentu w którym podnosi się iglica wtyskiwacza)