Czy koniecznie sprawdzać kąt wtrysku po wyminie paska?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy koniecznie sprawdzać kąt wtrysku po wyminie paska?
Witam.
Przenoszę moje pytanie z poprzedniego postu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93768
, gdyż widzę, że stare posty mało kto czyta. A mianowicie czy przy zmianie paska rozrządu bez luzowania koła zębatego wałka rozrządu mógł się przestawic kąt wyprzedzenia wtrysku? Czy trzeba sprawdzić tylko ustawienie paska (z luzowaniem koła zębatego wałka rozrzdu), czy także kąt wyprzedzenia wtrysku? Dzwoniłem do kilku warsztatów, z pytaniem ile kosztuje korekta ustawienia paska rozrządu i ew. kąta wyprzedzenia, ale ceny oscylują wokół 150-250 zł, a mechanicy jakby się zmówili, upierają się, że to tyle samo roboty co kompletna wymiana paska. Proszę o pomoc. Może jest ktoś z okolicy Międzyrzecza, Gorzowa Wlkp., Zielonej Góry i mógłby to zrobić taniej, ew. zna taki warsztat.
Przenoszę moje pytanie z poprzedniego postu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93768
, gdyż widzę, że stare posty mało kto czyta. A mianowicie czy przy zmianie paska rozrządu bez luzowania koła zębatego wałka rozrządu mógł się przestawic kąt wyprzedzenia wtrysku? Czy trzeba sprawdzić tylko ustawienie paska (z luzowaniem koła zębatego wałka rozrzdu), czy także kąt wyprzedzenia wtrysku? Dzwoniłem do kilku warsztatów, z pytaniem ile kosztuje korekta ustawienia paska rozrządu i ew. kąta wyprzedzenia, ale ceny oscylują wokół 150-250 zł, a mechanicy jakby się zmówili, upierają się, że to tyle samo roboty co kompletna wymiana paska. Proszę o pomoc. Może jest ktoś z okolicy Międzyrzecza, Gorzowa Wlkp., Zielonej Góry i mógłby to zrobić taniej, ew. zna taki warsztat.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
nie przesadzaj, ustawienie dynamicznego kata wtrysku to 15 - 30 min i koszt u mnie 50 zl wiec nie takie strasznie pieniadzeNo niestety, tyle to kosztuje najbidniej!!.
Jak cię nie stać na serwis nieautoryzowany to zmień samochód np. na poloneza, albo france jakąś.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości