Wzrosło spalanie do 8-11 litrow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Wzrosło spalanie do 8-11 litrow

Post autor: Holiii » pt mar 23, 2007 12:40

MK4 1.9 TDi 90km rocznik98 przebieg to 170 tys oznaczenie slinika to ALE lub ALH od pewnego czasu auto zaczeło duzo wiecej palic i troszeczke straciło na mocy wczesniej przy lekkim nacisnieciu pedału gazu ładnie reagowało przyspieszało żwawo teraz od pewnego czasu pedał gazu niereaguje na lekkie dotkniecie tak jak kiedys dopiero daje moc przy 1/4 wcisniecia silnik praktycznie niestracił na mocy bo przyspiesza przy mocniejszym dodaniu gazu normalnie przy duzych predkosciach tez sie zachowuje dobrze tyle ze spalnie według komputera to juz na trasie jakies 8 litrów w miescie jest wstanie pokazac nawet ponad 11 litrów wczesniej bez wzgledu na moje starania cierzko szło osciagnac 7l\100km niesty najgorsze w tym wszystkim jest to ze obliczenia komputera sa zgodne z tym co wlewam do baku moze troszke zawyzone ale to i tak duzo za duzo jak na ten silnik auto nie zaczeło dymic silnik pracuje normalnie co moze byc przyczyna prosze o pomoc podczas sprawdzenia na vagu nie wykrył zadnych błedów silnika
Ostatnio zmieniony pn mar 26, 2007 18:04 przez Holiii, łącznie zmieniany 2 razy.


Holi MK4

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » pt mar 23, 2007 20:39

Ciężko wyczuć: wtryski, turbo, zimno,korki
jedź na vaga to się wyjaśni, błędów może i nie wykryje ale jak popatrzą na korekcję dawek i przejadą się nim z vagiem to wyjdzie.
GEKOCARS
ul. Główna 23
poznań


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » sob mar 24, 2007 20:06

bylem dzisaj ale mieli zamkniete najdziwniejsze jest to ze silnik ani nie dymi anie nie utracił mocy wiec wtryski i turbo raczej beda dobre zobacze moze w poniedziałek podskocze bo wkoncu niewyrobie sie na benzyne a co do jazdy z vagiem to jak prubowalismy akurat w laptopie siadła bateria ale sprubuje jeszcze raz idzie cos odczytac z tych wykresów????


Holi MK4

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » sob mar 24, 2007 22:03

Holiii, to jest nas 2ch ;)
mam dokladnie to samo z tym ze ja juz wymieklem i dalem sobie spokuj bo juz nic nie wymysle.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » ndz mar 25, 2007 17:57

Holiii pisze:bo wkoncu niewyrobie sie na benzyne
a może przez to że lejesz benzynke a nie ON ;) :zakrecony:



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » ndz mar 25, 2007 20:01

Sprawdź lub wymień:
-Filtr oleju,
-Filtr powietrza,
-Filtr paliwa,
-Wężyki podciśnienia przy N75,
Wyczyść lub wymień:
-Przepływomierz powietrza,
-N75
Sprawdź czy nie masz pęcherzyków powietrza w rurkach przy filtrze paliwa, sprawdź czy masz prawidłową temp silnika po 15 min jazdy lub po 20 km.
No i na koniec, podepnij pod VAGa i sprawdź błędy.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » pn mar 26, 2007 17:24

remigiusz78 dziekuje za podopiwesz wezyki powymieniałem oraz filtey niema zadnej rzunicy został mi jeszcze n75 i przepływomierz mysle ze jutro go poporstu pozamieniam z silnika kolegi takiego samego Golfa i zobacze ja tez po cichu stawiam na n 75 i mam nadzieje ze to bedzie to dziekuje za pomoc


Holi MK4

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » pn mar 26, 2007 17:41

Jeżeli sięokaże, że to n75, to zrób tak: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
Zawsze troche sianka w kieszeni.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
antool
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

Post autor: antool » pn mar 26, 2007 18:35

Witam.
Czy zmieniales w ostanim czasie rozrzad?



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pn mar 26, 2007 20:26

rozrzad tu chyba nie ma nic wspolenego...on steruje kiedy dawka paliwa byc dana a nie ilosciawtryskiwanego paliwa....
tak mi jeszcze na mysl przyszla pompa ;)


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » pn mar 26, 2007 20:29

Słonko co ma do tego rozrząd? Nic ale jakoś po rozrządzie spalanie klęka w ALH... Poczytaj moje posty. Polecam: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763 oraz inne moje boje...

!!! PROSZĘ OPISZ W JAKICH DOKŁADNIE WARUNKACH WZROSŁO SPALANIE !!!


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
antool
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

Post autor: antool » pn mar 26, 2007 21:09

Chodzilo mi o pompe wtryskowa. Byc moze cofnal sie kat wtrysku... Chodzilo mi tylko o to, czy cos grzebano przy rozrzadzie, bo wiadomo, ze dzialaja na wspolnym pasku.



Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » wt mar 27, 2007 14:09

dobra co do rozrzadu zmieniany jakies 8 do 10 tys km przed usterka i po wyminianie nie było zadnych problemów auto chodziło idealnie a do tej usterki doszło podczas dłuzszej jazdy z predkoscia ok 180 km/h co do pompy to jesli ona była by trafiona lub zmieniony był by kąt wtrysku to auto zaczeło by kopcic itd a ono na mocy nie straciło dzisjaj powymianiałem wszystkie wezyci do n 75 niema zadnej ruznicy jutro spróbuje zamienic przepływomierz od tego mojego kolegi

[ Dodano: 27 Mar 2007 14:54 ]
suavomer no wiecz przeczytałem całe wasze boje i jestm pod wrazeniem zacietosci działanie ale tak byc nieeeeee mozzeee ze to autko pali tyle no niemam takiej mozliwosci musi byc cos nie tak powiedz mi czy zmienialiscie przepływomierz lub cos z n75 robiliscie u mnie na vagu tez niewykrył zadnych błedów a co do czujnika temperatury to mam akurat zapasowy i nic mi niebedzie szkodzic go poprostu wymienic napisze wam co po wymianie choc watpe w ten czujnik


Holi MK4

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » wt mar 27, 2007 15:05

Nie wątp! poprostu go zamień i daj znać. Gdzieś przeczytałem, że komp, jak nie może odczytać temp z czujnika G62, to bierze temp z czujnika temp paliwa. Pytanie: kiedy tak się dzieje. Podobno jest gdzieś jeszcze jakiś czujnik G2, ale za diabła nie wiem co, jaki i gdzie.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości