Strona 1 z 1

sterownik wycieraczek

: wt mar 20, 2007 15:40
autor: marcin3
witam

mam pytanko odnosnie wycieraczek,dlaczego jezeli wlacze wycieraczki na najszybsze obroty to sie od razu blokuja i staja w roznym polozeniu na czasowych i i normalnym tempie jest w miare ok bojezeli wylacze w czasie pracy to niekiedy rowniesz sie blokuja ci to moze byc jakis przekaznik albo caly przelacznik zespolony a druga zecza jest to ze lewa wycieraczka nie wykonuje pelnego ruchu bo jezeli obnize ja tak jak prawa czyli tak jak powinna byc to nie dochodzi mi do konca szyby i zostawia dosyc szeroki pas a jesli ja dam wyzej to idzie do konca ale na powrocie staje jakies 15 cm od dolu w zaleznosci ile ja podniose co to moglo by byc z gory dziekuje za wasze podpowiedzi

: wt mar 20, 2007 17:43
autor: leo...
zakresu obrotu wycieraczek nie zmienisz - jest ustawiony na sztywno - na szybie w poziomie powinieneś mieć znaki - to jest polożenie "0" wycieraczki - za zatrzymywanie się wycieraczek odpowiedzialny jest najprawdopodobniej przełacznik zespolony (pająk) - czasmi czyszczenie eliminuje uciązliwe niedogodności w pracy wycieraczek ...

: wt mar 20, 2007 21:14
autor: S1BART1
leo... pisze:zakresu obrotu wycieraczek nie zmienisz - jest ustawiony na sztywno - na szybie w poziomie powinieneś mieć znaki - to jest polożenie "0" wycieraczki - za zatrzymywanie się wycieraczek odpowiedzialny jest najprawdopodobniej przełacznik zespolony (pająk) - czasmi czyszczenie eliminuje uciązliwe niedogodności w pracy wycieraczek ...
lub uszkodzona jest krancowka w samym silniku od wycieraczek

: wt mar 20, 2007 21:29
autor: marcin3
a mozna na poczatku wyczyscic ten pzelacznik zespolony tylko czy ma ktos jakis schemat tego albo rysunki zeby nic nie zepsuc