Wykres AFN + co dalej po chipsie najlepiej ruszyć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Wykres AFN + co dalej po chipsie najlepiej ruszyć

Post autor: tomasz25 » ndz mar 18, 2007 17:32

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz mar 18, 2007 20:01 przez tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » ndz mar 18, 2007 18:06

najlepiej to zbieraj na większą turbosprężarkę :grin: , po czipsie AFN-owska suszarka szybko ci się sypnie przez zwiększone ciśnienie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 18, 2007 18:15

hayabusarider pisze:po czipsie AFN-owska suszarka szybko ci się sypnie przez zwiększone ciśnienie
ja już prawie rok po chipsei ~20 000 km i turbinka pracuje idealnie :)

tak naprawde pracuje na zwiekszonym ciśnieniu jakieś 2% czasu jazdy..

ale z modów to FMIC i turbina z AWX o oznaczeniu GT1749VA i ew wtryski 0.216 i styka



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » ndz mar 18, 2007 18:49

mam klime jak ty , ic nabyłem od reno traffica,ale nie przez belke srednio podchodzi (a podobno powinno) a jaki koszt suszarki od awx i czy jest plug&play ? gdzie najlepiej kupic zeby była zdrowa...

[ Dodano: 18 Mar 2007 17:51 ]
cisnienie jest nie duz większe jak w serii a pozatym ta sprezarka jest w b.dobrym stanie i podobno duzo znosi:)


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » ndz mar 18, 2007 19:13

tomasz25 pisze:mam klime jak ty , ic nabyłem od reno traffica,ale nie przez belke srednio podchodzi (a podobno powinno) a jaki koszt suszarki od awx i czy jest plug&play ? gdzie najlepiej kupic zeby była zdrowa...

[ Dodano: 18 Mar 2007 17:51 ]
cisnienie jest nie duz większe jak w serii a pozatym ta sprezarka jest w b.dobrym stanie i podobno duzo znosi:)
Koszt nowej turbiny GT1749VA to ok 1200zł na Allegro. Używka od 600zł, ale nie wiadomo w jakim stanie. Regenerowane ok 900zł i roczna gwarancja. Nie jest to typowy p&p, bo flansza do wydechu różni się w 1749V i 1749VA. Trzeba zrobić przejście.
Ja ponad rok jeżdżę na doładowaniu ok 1,1-1,2 bara w piku do 1,5 coś ok 20tyś km i jak na razie turbo działa super. Ale już wiem, że niedługo wskoczy do mnie gt1749va i fmic. ;)


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz mar 18, 2007 22:49

tomasz25 pisze:co dalej po chipsie najlepiej ruszyć
Przede wszystkim siłownik ruszymy ;) jutro z rana poszukam w czeluściach piwnicy :)



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » ndz mar 18, 2007 23:59

uysy, dzieki :) mierzyłem golfine ,wyszło 8,3 s ale lało jak cholera.


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 19, 2007 09:53

Przede wszystkim siłownik ruszymy
dokładnie najpierw niech turbina doładowuje jak należy...

potem sie możesz nacieszyć :)

z moich doświadczeń zrobiłbym teraz tak:

1. orurowanie + FMIC - jakiś konkret, może byc IVECO
2. Suszarka AWX
3. koretkta programu - powinno dać około 145-150 / 340 NM

jak Ci jeszcze bedzie mało to wtryski od T4, czyli 0.216 i powinno być 155, może 160km

i jak bym na tym zakończył modzenie AFNa- to już bedzie niezły zapierdalacz...

ale jak chcesz więcej to pompa 11mm wtryski 0.230, GT20 + sprzęgło SACHS RACING i nie wiadomo ile to da może + 15..20KM a koszty już ogromne



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » pn mar 19, 2007 13:08

zrobił bym to turbo i cooler,ale na razie mała gleba,springi juz mam FK teraz na amorki musze miec kwit:(


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
wosiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 11, 2005 00:18
Lokalizacja: tczew

Post autor: wosiek » pn mar 19, 2007 13:27

cowboy
a wiesz może czy bardzo dużo zabawy jest aby tą suszareczke od awx zapodać do ahu?? czy jak bym kupił spręzare z kolektorem to podejdzie?? no i wiem że jeszcze zmiana podcisnienia no ale to da się zrobić:) tylko jak się już wezmę to chciałby wiedzieć dokładnie co potrzeba;)
pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 19, 2007 15:10

wosiek, zgłoś się do Rob555 to Ci powie - jest z Gdańska

turbinka z AWX pasuje plug&play jedynie trzeba lekko przerobić część zimną ...

sterownie trubiną to instalacja z zaworkami no i przede wszystkim ECU musisz zmienić



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn mar 19, 2007 15:15

cowboy pisze:ECU musisz zmienić
Nie trzeba, przerobi się ori.



Awatar użytkownika
wosiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 11, 2005 00:18
Lokalizacja: tczew

Post autor: wosiek » pn mar 19, 2007 15:37

kompa chyba niemusze zmieniać bo w moim już jest ten nowszy tak??

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 14:47 ]
odrazu chce wstawić softa i wtryski od afn lub czegoś innego więc chyba po tych wszystkich zmianach najlepiej będzie zrobić jakieś zmianki w ecu??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt mar 20, 2007 14:13

Gadaj z robem bo pewnie i tak do niego pojedziesz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości