Z bieda wyciagam 150 km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Z bieda wyciagam 150 km/h

Post autor: S1BART1 » pt mar 16, 2007 20:21

Witam, mam taki problem w moim golfie (silnik o oznaczeniu AHU)Na wszystkich biegach do 4 bylo ok(wkreca sie na obroty super). ale na 5 wkrecal sie tylko do ok 3000-3200 i predkosc max ok 140-150km.Czym to moze bys spowodowane.Bledow niema zadnych.Czy to jest usterka przeplywki?Paliwo jakie ostatnio tankuje to BP Ultimate.Za kazda podpowiedz bede bardzo wdzieczny.Niewiem co napoczatek sprawdzic?



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt mar 16, 2007 20:52

S1BART1, auto łapie tryb awaryjny czt notlauf ,
najczesciej spowodowane jest to zaworkirm N75 ,
działa to tak że turbo cisnie a zaworek ma za zadanie zmniejszyc cisnienie jesli jest zepsuty auto łapie notlauf.
Zacznij od lektury na forum , na temat notlaufa jest wiele opisane .

Moze trzeba podwieśic jeden temat który opisuje cały problem N75 itd
tematy związane z zaworkiem pojawiaja się nagminnie często.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pt mar 16, 2007 20:59

czy notlauf bedzie sie obiawal tylko na 5 biegu , jak pisalem na nizszych biegach wkreca sie super a tylko na 5 biegu obrotek staje na 3000 i koniec ,wiecej niechce isc, szukalem troszke na forum i znalalem ze moze to byc obiaw padnietej przeplywki, niejestem znawca tematu TDI i jego usterk wiec zalozylem ten temat i bardzo prosze o pomoc
Oczywiscie punkciki czekaja



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt mar 16, 2007 21:02

twardy pisze:Moze trzeba podwieśic jeden temat który opisuje cały problem N75 itd
tematy związane z zaworkiem pojawiaja się nagminnie często.
Znajdz dobry temat, podaj linka to sie go podwiesi.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » sob mar 17, 2007 00:40

Przeczyść przepływkę, u mnie na 4-ce wkręcał się tylko do 3,9 tys obr/min. Po wyczyszczeniu przepływki problem usuniety.


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » sob mar 17, 2007 15:13

dzięki kolego GIET ,wyczyścilem przepływke i golfik śmiga jak trzeba :pub: :pub:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob mar 17, 2007 16:54

Gitner pisze:twardy napisał/a:
Moze trzeba podwieśic jeden temat który opisuje cały problem N75 itd
tematy związane z zaworkiem pojawiaja się nagminnie często.

Znajdz dobry temat, podaj linka to sie go podwiesi.
poszukam i jak znajde odpowiedni dam znac pozdr.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
rafal.mk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt mar 16, 2007 20:51
Lokalizacja: polska

Post autor: rafal.mk » sob mar 17, 2007 22:27

mam podobny problem . moj mk4 na kazdym biegu wkreca sie tylko do 4 tys i koniec
jest zamulony sprawdze przepływkę :) thx



Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » sob mar 17, 2007 22:47

S1BART1 pisze:dzięki kolego GIET ,wyczyścilem przepływke i golfik śmiga jak trzeba :pub: :pub:
Proszę uprzejmie... Po to jest forum, aby sobie pomagać:)

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz mar 18, 2007 00:41



S1BART1 napisał/a:
dzięki kolego GIET ,wyczyścilem przepływke i golfik śmiga jak trzeba


Proszę uprzejmie... Po to jest forum, aby sobie pomagać:)

Pozdrawiam
_________________

I to mi się podoba


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » ndz mar 18, 2007 00:57

S1BART1 pisze:dzięki kolego GIET ,wyczyścilem przepływke i golfik śmiga jak trzeba :pub: :pub:
Ja mam to samo silnik jak twoj AHU.
Mozesz mi zdradzic jak wyczysciles przeplywke?
Pozdrawiam


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » ndz mar 18, 2007 07:36

Ja mam to samo silnik jak twoj AHU.
Mozesz mi zdradzic jak wyczysciles przeplywke?
Pozdrawiam[/quote]

Rozrobilem ciepłą wode z detergentem (cos w rodzaju ludwika).Z jednej strony przepływki dałem kawalek foli i obkleiłem taśma tak zeby nic sie nie wylewalo,pózniej kilkakrotnie wlewalem rozmieszana wode do srodka i przytrzymujac reka kilkakrotni plukalem wnetrze przeplywki,na koniec odkleilem folie co wczesniej przykleilem,dobrze wyplukalem ciepla woda. Pózniej wyplukalem jeszcze denaturatem i pozostawilem do wyschniecia Po okolo gogzinie jak cala przeplywka byla juz sucha wlozylem do auta i to wszystko.
Jak pojechalem sprawdzic rezultaty na S1 (Bielsko-Cieszyn) to w jedna strone nie zuwarzylem zadnych zmian dopiero jak w polowie trasy zawrocilem i jechalem zpowrotem golfik nagle ożył. Pojechalem jeszczeraz sprawdzic pózniej i wszystko dalej bylo w jak najlepszym pozadku



Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » ndz mar 18, 2007 14:53

Ja czyściłem rozpuszczalnikiem. Wlałem do do pustego pojemnika po lodach (1000ml) i tak sie moczyło ok 2 godz, mieszając co jakiś czas. Nie zanuzałem tej części do której wchodzi kostka od kabli. Pozostawiłem do wyschniecia ok 1,5 godz i... wybrałem sie na Most Siekierkowski. :)


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » ndz mar 18, 2007 16:43

giet pisze:Ja czyściłem rozpuszczalnikiem. Wlałem do do pustego pojemnika po lodach (1000ml) i tak sie moczyło ok 2 godz, mieszając co jakiś czas. Nie zanuzałem tej części do której wchodzi kostka od kabli. Pozostawiłem do wyschniecia ok 1,5 godz i... wybrałem sie na Most Siekierkowski. :)
i pomogło?


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości