Mk4 cięzko mi go odpalić! pompa wtrysku czy filtry paliwa ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Mk4 cięzko mi go odpalić! pompa wtrysku czy filtry paliwa ?

Post autor: bartmich3 » czw mar 15, 2007 22:22

byłem dziś u speca i powiedział bez rozbierania pompy ze jest albo zabrudzona albo sie kończy! ale autko chodzi bez zakłuceń ( problemem coraz częstszym jest odpalanie , bo idzie mu to kiepsko ) dodam że sytuacja zaczeła sie od niedawna! czy mozliwe że to filtr paliwa czy daremne jest jego kupowanie i lepiej od razu zająć sie pompą , tylko że to wymaga większej zabawy np rozbiórka rozrządu. !



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » pt mar 16, 2007 08:48

A może masz za dużo kasy i chcesz wydać komuś?
Jedź na diagnostykę vagiem , kosztuje 50zeta i bedziesz wiele wiedział, może świeczki ci się właśnie skończyły. Zaczynasz od szukania nieszczęścia w drogich elementach zamiast w podstawach.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 11:43

świece napewno nie , bo to disel a one sie załączają przy zerowych temp. a on np odpala mi rano bez problemu a jak pojeżdze i chce odpalić to męcze rozrusznik! na Vagu nie pokazało błędów pompy wtryskowej , mechanik mówił że było coś przy niej kręcone i tzn odczuwalne było szarpanie silnika , nierówne obroty. Z tego co wiem to zwiększyli dawke paliwa i przestało szarpać , ale spadła moc !



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 16, 2007 11:48

a to szarpanie ty tez odczuwales czy tylko twoj mechanik? moze startowa dawke paliwa na cieplym trzeba zwiekszyc.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 11:55

no właśnie od tego szarpania sie zaczeło i to był główny powód wizyty u mechanika.
jest możliwe żeby wina takiego odpalania a raczej jego braku był filtr paliwa ?
poradzcie coś ! bo wydatek 1200 na pompe mnie nie zadawala!

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 10:57 ]
aaa propos wymiana filtra paliwa to jakiś wielki wyczyn czy wystarczy te 3 wezyki przepiąć ze starego do nowego ?? pytam profilaktycznie żeby sie nie okazało że coś zniszcze !



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 16, 2007 12:07

filtr paliwa zawsze warto zmienić, nic tam nie zniszczysz

Twój problem to odpalanie na ciepłym, prawda ?

to jest problem softu - niemce zmiejszyli do minimum dawkę rozruchową na ciepłym silniku w celu ochrony koła 2-masowego

po kilku latach i wtryski i rozrząd już nie ten a i aku nie kręci tak żwawo i jest problem...

wyjnij wtyczkę od czujnika temp płynu chłodząceg na gorącym silniku (jest w kroćcu przy głowicy) i spróbuj starnąć - jeśli zagada z półobrotu to jest to!

rozwiązanie problemu to korekta map w sterowniku - około 300 PLN

polecam przy okazji zmienić więcej map, czyli zrobić chiptuning :P :bigok:

ps. podaj jaki masz typ silnika ?

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 11:10 ]
bartmich3 pisze:od tego szarpania sie zaczeło i to był główny powód wizyty u mechanika
szarpanie to moze być zanieczyszczony nastawnik pompy jeśli masz motor na pompie

w tym przypadku trzeba wyjąć wtyczkę od impulsatora przy skrzyni biegów - jeśli szarpanie (najczęściej w przedziel 2000 - 3000 rpm) ustanie to nastawni do czyszczenia



Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 12:12

1.9 tdi 90 KM 99r ALH

gdzie tej wtyczki szukać ???
nie masz może ksiązki napraw kolego ?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 16, 2007 12:17

bartmich3 pisze:gdzie tej wtyczki szukać ???
pozycja nr 9

Obrazek
bartmich3 pisze:nie masz może ksiązki napraw kolego ?
mam daj maila :P



Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 12:18

bartmich3@o2.pl

dzięki wielkie
uciekam do warsztatu sprawdzić tą wtyczke!



Awatar użytkownika
$vwiciu
ProVWokator
ProVWokator
Posty: 74
Rejestracja: czw lip 27, 2006 16:02
Lokalizacja: Myslovitz
Kontakt:

Post autor: $vwiciu » pt mar 16, 2007 12:19

bartmich3, Napisalem Ci PW zagadaj na grupie ktos wezmie vaga i ci podepna go i dobrze sprawdza. Albo pogadaj z martinim.. Przyjedz na spot jest klika specow od TDI kow mysle ze Ci cos doradza... Decyzja nalezy do Ciebie


[img]http://images14.fotosik.pl/67/d428ff7f07c88a3f.jpg[/img]
vwslask.pl GRUPA ŚLĄSK

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pt mar 16, 2007 12:21

cowboy pisze:
bartmich3 pisze:gdzie tej wtyczki szukać ???
pozycja nr 9

Obrazek
bartmich3 pisze:nie masz może ksiązki napraw kolego ?
mam daj maila :P
Może i ja sie podepne pod książke - jeżeli można rafsor@wp.pl

PS: jak znasz to daj adres tunera który zrobi korekte za 300 zł bo i ja musze to zrobić, pozdr



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 16, 2007 12:24

bartmich3 pisze:uciekam do warsztatu sprawdzić tą wtyczke!
STOP !!

do jakiego warsztatu -sam wypnij i sprawdź :P


ksiązka poleciała mailem

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 11:24 ]
RALFI pisze:daj adres tunera który zrobi korekte za 300 zł bo i ja musze to zrobić, pozdr
UYSY z naszego forum :)



Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 12:58

dzięki $vwiciu, daj znać kto może miec kompa ?? bo nie mam pochytanych ludzi !



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pt mar 16, 2007 13:06

UYSY z naszego forum :)[/quote]

Dzieki Cowboy za książke jest bardzo dobra, mam jeszcze pytanie odnośnie tego tunera czy on jest w W_wie czy w Łodzi???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości