Strona 1 z 1

Głowica silnika czy jest tak sama w SB , JR , 1V ?

: wt mar 13, 2007 17:40
autor: McFafik
tak jak w tytule ?
bo chyba musze kupic nowa (czytaj inna używaną :) ) głowice i chce kupic dobrze .....
czy czyms sie różnią ?
na co patrzeć?

: wt mar 13, 2007 18:36
autor: jaszczur
1.AMC 068103351AA/AB (nr części)pasuje do motru (JP/JR) 85-89
2.AMC 068103351AC/AD (JR/ME/MF/SB) 89 w zwyż
3.:AMC 068103351E/D głowica VW/AUDI 1,6D/TD(JK/CY/JR)81-85

: wt mar 13, 2007 19:57
autor: McFafik
2.AMC 068103351AC/AD (JR/ME/MF/SB) 89 w zwyż
rozumiem ze tylko ta

: wt mar 13, 2007 19:59
autor: jaszczur
McFafik, dokładnie

: śr mar 14, 2007 11:30
autor: vw_vandal
A gdzie głowica od 1V ???

: śr mar 14, 2007 23:05
autor: marek29
vw_vandal pisze:A gdzie głowica od 1V ???
Pisałem kiedyś że jest inna forkamera.Nikt mi nie wierzył,przez to końcówi od 1,9 D.Inny kąt rozpylania.
Przez to "nowa" ETKA tego nie rozpoznaje,w starej była różnica..........W końcu wychodziła tylko rok i 4- miesiące.

: pn mar 02, 2009 14:31
autor: piori
A jak to jest z głowicą z silnika JP? Nada się do TD?
I czym różnią się głowice sprzed 89 i po 89r, czyli 2 pierwsze typy wymienione przez jaszczura? Bo trzeci typ to rozumiem regulacja płytkowa?

: pn mar 02, 2009 15:01
autor: Lukas-182
piori, pięknie żeś odkopał temat, prawie dwuletni ;)
piori pisze:A jak to jest z głowicą z silnika JP? Nada się do TD?
Hmm, moim zdaniem nada się ale tylko do 1V, do mocniejszych bym nie zakładał głowicy od JPka...Chociaż w budowie głowicy od D i TD nie widzę różnicy...
I czym różnią się głowice sprzed 89 i po 89r, czyli 2 pierwsze typy wymienione przez jaszczura? Bo trzeci typ to rozumiem regulacja płytkowa?
Moim zdaniem były tylko dwa rodzaje głowic, z płytkową regulacją luzu zaworowego i z hydrauliczną regulacja... I prawdopodobnie głowica od SBka ma ciut zmienione fazy otwierania zaworów ale tego nie jestem tak pewny...

: pn mar 02, 2009 15:07
autor: piori
Lukas-182 pisze:pięknie żeś odkopał temat, prawie dwuletni ;)
Chyba lepiej niż zakładać nowy, praktycznie o tym samym :jezor:
Lukas-182 pisze:prawdopodobnie głowica od SBka ma ciut zmienione fazy otwierania zaworów
Za to odpowiedzialny jest chyba wałek rozrządu, a mi chodzi raczej o sam "rdzeń" głowicy. Myślisz, że z JP może być mniej wytrzymały?

: pn mar 02, 2009 21:51
autor: McFafik
już nawet zapomniałem ze miałem problemy z głowica w MkII :) tak dawno to było :)
nawet byłem zdziwiony ze to mój temat :)

pozdro

: wt mar 03, 2009 07:35
autor: BENITO
wałki rozrządu 1V/JR i SB są różne