bongo pisze:No to szukaj nowej niestety...
zawiez głowice do jakiejs firmy która tylko regeneruje i bada głowice niech ci sprawdzi jej szczelnosc bo ze jest popekana to normalne w naszych silnikach (klekotach)
Ja pracuje jako mechanik juz jakis czas i jeszcze nie widziałem głowicy z klekota vw zeby głowice miał cała ja mam równiez popekana miedzy zaworami ale sprawdziłem ja i była ok zrobiłem juz ok 75 tys i nic sie nie dzieje
takze sprawdz szczelnosc głowicy ale jak ci nie wyganiało płynu czyli głowica jest cała bo kompresja nie idzie do kanałow wodnych
Ja zawsze sprawdzam głowice przed palnowaniem i po planowaniu a co do oszczelki to mechanik juz bedzie wiedział jaka załozyc bo to zalezy czy głowica była mocno krzywa i czy duzo jej zostało na stole planujacym
pozdro i nic sie nie łam
[ Dodano: 13 Mar 2007 20:48 ]
McFafik pisze:u mnie tak bylo ... poza wyciekami na zewnatrz
miałes poprostu juz stara oszczelke - SPARCIAŁA
McFafik pisze:tak ....ale inna tez moze byc spekana .... nawet znalazlem w ksiazce ze dopuszczlane sa pękniecia pomiedzy zaworami do warosci 0,5 mm
zlalezienie nie popekanej głowicy do mkII klekota to tak jak w totka wygrac
Ja w tej chwili dysponuje głowica do sprzedania do mkII o oznaczeniach silnika Sb głowica jest popekana miedzy zaworami ale jest szczelna wymienione sa wszystkie zawory, prowadnice,oszczelniacze na zaworach ,wraz z wałkiem rozrzadu i z zawotami(popychaczami)hydraulicznymi
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)