Hamowanie awaryjne i mały problem...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lolas79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Hamowanie awaryjne i mały problem...

Post autor: lolas79 » ndz mar 11, 2007 19:43

Witam
Musiałem dzisiaj hamować dość ostro,dodatkowo pomogłem sobie ręcznym.Wyhamować mi się udało ale mam wrażenie że autko jedzie jakby był hamulec delikatnie zaciągnięty...Dodatkowo po zatrzymaniu auta,sprawdziłem bębny i okazało się że prawy jest zimny a lewy gorący...Co mam robić bo wydaje mi się że nie jest dobrze???
Dzięki i pozdro.



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz mar 11, 2007 19:51

Przejedz sie samochodem kilka kilometrow bez hamowania jak oczywiscie bedzie mozna . nastepnie stanij i sprawdz cieplote bebnow czy tarcz. Jezeli hamuje podczas normalnej jazdy to wytwarza temp. wiec bedziesz wiedzial w ktorym kole szukac

pozdrawiam daro :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

lolas79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: lolas79 » ndz mar 11, 2007 20:07

No właśnie wiem w którym kole,jest to tylny lewy bęben.Sprawdzałem po dojechaniu do domu.Grzeje się do tego stopnia,że aż felga jest delikatnie ciepła....Zresztą czuć jak się auto rozbuja i wrzuci luz że jedzie z delikatnym oporem.Co mam robić dalej?


Obrazek

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz mar 11, 2007 20:14

Kolego to rozbieraj to kolo i sprawdz dlaczego nie odbija. Przeczysc wszystko powinno pomoc. Zreszta jak rozbierzesz to bedziesz wszystko widzial



pozdrawiam daro :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

stasiuadam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lut 24, 2007 22:13
Lokalizacja: Mragowo

Post autor: stasiuadam » ndz mar 11, 2007 20:23

ja bym stawial na linke od recznego :okej:



lolas79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: lolas79 » ndz mar 11, 2007 21:15

Dlaczego twierdzisz że to linka? jak zaciągam ręczny to wszystko działa poprawnie...Czy rozebranie i złożenie tego dziadostwa jest skąplikowane?
Dzięki za pomoc chłopaki :bigok:


Obrazek

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz mar 11, 2007 21:20

Dlatego moze byc linka bo jest w niej brud albo sie zaciera. Gdy zaciagasz reczny to dzialasz z duza sila a potem sprezyny nie daja rady jej zluzowac.



lolas79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: lolas79 » ndz mar 11, 2007 21:28

Czyli mogę się liczyć z wymianą linki od ręcznego?Jakie koszta takiego zabiegu?


Obrazek

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz mar 11, 2007 21:40

Najpierw wyjmij linke i zobacz czy ciezko sie rusza u mojego brata zablokowalo ja calkiem potem nalelismy plynu hamulcowego i centymetr po centymetrze rozruszalismy ja, potem chyba wd40 i smiga do dzis reczny ok.A ceny nie znam bo robilismy to o 12 w nocy i nie modlismy kupic nowej ale nie jest chyba droga.



lolas79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: lolas79 » ndz mar 11, 2007 21:56

OK,zobaczymy jutro jak to będzie wyglądało.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam :bigok:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 215 gości