Strona 1 z 2

[AHF] Kopci na czarno.

: ndz mar 11, 2007 13:30
autor: skubix
Witam
Mam pytanie do forumowiczów. Co może być przyczyną strasznego kopcenia na czarno w silniku AHF w A3. Kopci tak, że świata nie widać przy dodaniu gazu jak załancza się turbina. Widoczne też jest przy podjeżdzaniu pod górke. Rano przy odpaleniu żostaje pod wydechem czarne kułeczko ze sadzy po dodaniu gazu kilka razy.
Podczas pracy na biegu jałowym na wolnych obrotach wszystko jest ok. Przy spokojnej jezdzie również w normie,
A dodam jeszcze, że auto jeździ nad wyraz dobrze jak na 110KM. Turbinka gwiżdze, ciągnie ładnie od dołu do 4000 obr/min - więcej nie kręciłem
Odnośnie apetytu na Olej silnikowy to na razie niewiele wiem bo za mało kilometrów przejechałem

: ndz mar 11, 2007 14:51
autor: daro31ie
Oj kolego przyczyn moze byc wiele!
Podepnij do vag sprawdz dawke paliwa jaka dostaje oraz kont zaplonu zobaczysz co wyjdzie :okej:

: ndz mar 11, 2007 15:36
autor: skubix
Wlasnie wiem ze przyczyn moze byc wiele. I chyba najlepiej zrobie jak zaczne od VAG-a. Jaki warsztat polececie chlopaki w Warszawie?

: ndz mar 11, 2007 17:02
autor: daro31ie
Ja nie jestem z warszawy ale polecam serwis vw drodzy ale napewno pomoga, :okej: na przyszlosc zorganizuj sobie kabelek i softa bedzie taniej przynajmniej zdiagnozowac autko :okej:

: ndz mar 11, 2007 17:07
autor: cowboy
skubix pisze:Jaki warsztat polececie chlopaki w Warszawie?
Jedź do DIAGTRONIKA na Janki, Tora to fajny gość, nie zedrze i uzdrowi Twojego TDI...

tymczasem sprawdź dolot czy nie ma nieszczelności

: ndz mar 11, 2007 18:19
autor: uysy
daro31ie pisze:Ja nie jestem z warszawy ale polecam serwis vw drodzy ale napewno pomoga,
Co on Ci zrobił, że mu tak radzisz?? :bajer:

: ndz mar 11, 2007 18:50
autor: skubix
Kabelek i sofcik jest, ale w domu :panna: . A ta bestia tak smrodzi jak sie turbo załancza że wszyscy pasy zmieniają. A jak sie przedmucha troche to spokój. Da się jechać tak żeby nie kopciła, ale nie wkręcając na obrotki czyli jak zwykłym dieslem. A po wawce ciężko się tak jezdzi.

: ndz mar 11, 2007 18:52
autor: uysy
szukaj dziury :smoke:

: ndz mar 11, 2007 18:59
autor: skubix
Dziura gdzieś musi być bo gwiźdze aż miło, ale gdzie?? Trzeba by wszystko po koleji rozebrać i sprawdzać, ale w wawce nie mam możliwości samemu podłubać.


COWBOY jak masz to daj jakiś namiar ( np. nr.tel. ) na TORE

: ndz mar 11, 2007 19:39
autor: Adamm
Wlasnie wiem ze przyczyn moze byc wiele. I chyba najlepiej zrobie jak zaczne od VAG-a. Jaki warsztat polececie chlopaki w Warszawie?

no wiesz co :P chyba sie obraze hehe nie wiesz gdzie w Wawie na vaga jechac :P

: ndz mar 11, 2007 19:40
autor: daro31ie
znajdziesz go na forum diagtronik (tora)

narka

: ndz mar 11, 2007 20:20
autor: cowboy
Diagtronik Elektronika samochodowa VW Audi, Janki, ul. Wspólna 19, tel (22) 7205041

nie trzeba sie jakoś specjalnie umawiać, chłopaki siedzą przeważnie do 20

Tora to Krzysiek z kucykiem :P :bigok:

[ Dodano: Nie Mar 11, 2007 19:22 ]
a tu link do forum:

http://www.diagtronik.pl/forum/index.php

żeby wejść w dział TDI, trzeba sie zarejestrowac

: pn mar 12, 2007 00:24
autor: Adamm
A3 ladnie idzie (chyba ma wiecej jak 110KM)

dziurawy jest pierwszy waz idacy od turbo do IC

: pn mar 12, 2007 00:44
autor: skubix
No właśnie, to napewno, ale czy tylko to?? To się dopiero okaże. VAG pokazał kilka usterek, ale nie w silniku.