Bora 1,9TDI-dziwny świst na biegu jałowym silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora 1,9TDI-dziwny świst na biegu jałowym silnika
Witam.
Od pewnego czasu niepokoi mnie w moim autku dziwny swist na wolnych obrotach.Jak odpalę rano i silnik zimny nie ma tego świstu,pojawia sie jak nagrzany.świst ten występuje praktycznie na wolnych obrotach,po lekkim dodaniu gazu tak gdzies powyzej 1000obr/min ustaje,w zakresie od biegu jałowego do 1000 kilka obr/min przy operowaniu gazem świst jest modulowany.Po wyłączeniu silnika jak chwilę chodzi na wolnych obrotach przez jakąs sekundę jescze słychac ten efekt.Autko chodzi dobrze,nic sie nie dzieje,przyspiesza ok.Przebieg 165000km.Co to moze być?Niedawno temu był robiony rozrząd w serwisie VW-przejechane po tym niecałe 10000km.Przy rozrzadzie nie była wymieniana pompa wody,gdyz stwierdzono,że nie ma takiej potrzeby.za pomoc z góry serdeczne dzieki.
Pozdrawiam.
Od pewnego czasu niepokoi mnie w moim autku dziwny swist na wolnych obrotach.Jak odpalę rano i silnik zimny nie ma tego świstu,pojawia sie jak nagrzany.świst ten występuje praktycznie na wolnych obrotach,po lekkim dodaniu gazu tak gdzies powyzej 1000obr/min ustaje,w zakresie od biegu jałowego do 1000 kilka obr/min przy operowaniu gazem świst jest modulowany.Po wyłączeniu silnika jak chwilę chodzi na wolnych obrotach przez jakąs sekundę jescze słychac ten efekt.Autko chodzi dobrze,nic sie nie dzieje,przyspiesza ok.Przebieg 165000km.Co to moze być?Niedawno temu był robiony rozrząd w serwisie VW-przejechane po tym niecałe 10000km.Przy rozrzadzie nie była wymieniana pompa wody,gdyz stwierdzono,że nie ma takiej potrzeby.za pomoc z góry serdeczne dzieki.
Pozdrawiam.
No własnie mi to też nie wygląda na turbinkę,wczesniej tego efektu nie bylo,jest to dośc głosne i denerwuje na postoju.Dawniej silniczek ładnie pracował az miło było słuchac,obecnie ten świst jest dla mnie denerwujący,słysze go dośc wyraznie w kabinie przy zamkniętych wszystkich szybkach.Wymiana paska to pewnie roboty bardzo duzo?
Wymian paska nie jest aż takim problemem. Jak wymieniasz go sam ważny jest odpowiedni naciąg.indyczes pisze:No własnie mi to też nie wygląda na turbinkę,wczesniej tego efektu nie bylo,jest to dośc głosne i denerwuje na postoju.Dawniej silniczek ładnie pracował az miło było słuchac,obecnie ten świst jest dla mnie denerwujący,słysze go dośc wyraznie w kabinie przy zamkniętych wszystkich szybkach.Wymiana paska to pewnie roboty bardzo duzo?
Poszykaj też na forum bo było o tym które paski piszczą a które nie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
- Lokalizacja: Podlasie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości