Opis demontarzu turbiny???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Opis demontarzu turbiny???

Post autor: PinkFloyd » pt mar 09, 2007 21:14

Potrzebuje dokładny opis demontarzu turbosprężarki, krok po kroku, z czym ją zdemontować, jak sie przygotowac i jak do tego podejść. jak ktoś ma jakieś doświadczenia to proszę. Czy demontowac ją z kolektorem ssącym???? Jutro przyjeźdza do mnie kolega z MK III tez TD i musze mu ją zdjąć bo musi ją oddac do regeneracji. Dzięki. Na pewno odwdzięcze sie punkcikami :bigok:
Proszę nie o opisy ksiązkowe tylko włąsne z doświadczenia.



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » pt mar 09, 2007 22:31

czesc moge ci troche pomoc ,demontowalem i zakladalem turbine we II w silniku SB



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt mar 09, 2007 22:44

To jak możesz to rzuć jakieś cenne uwagi :grin:



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » pt mar 09, 2007 22:48

Turbinke zdemontujesz tylko z kanalu! wypisze ci w punktach od czego zaczynalem,a wiec :
1) demontaz orurowania do interkulera(jak masz?) i dolotu
2) -||- weza wodnego i olejowego ktore sie znajduja na gorze turbawki ipod nia
3) demontaz kolana na kolektorze ssacym
4) demontaz rury wydechowej kolana przy turbie skrecone na czterech srubach
5) rozkrecenie czterech srub od dolu ( na tych srubach turbo jest przykrecone do kolektora wydechowego

[ Dodano: 09 Mar 2007 21:53 ]
jak czego niewiesz to wal!



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt mar 09, 2007 23:21

A jak wygląda łatwośc demontarzu śrub rury wydechwoej do turbo- te śruby wyglądają zazwyczaj skorodowane???



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » pt mar 09, 2007 23:26

Ja nie mialem problemu z tymi srubami ,najlepiej popsikac wd 40 odczekac i odkrecac



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt mar 09, 2007 23:28

Dzięki dam znać jak poszło :grin:



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » pt mar 09, 2007 23:30

powodzenia ja sie trapilem ponad godzinke, lekko *#cenzura#*!



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 10, 2007 00:49

ze srubami na flanszy kolektora wydechowego i turbiny nie bedzie problemow. tak jak ktos pisal wd40 i odczekac chwile.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości