Strona 1 z 1
przeładowanie na turbinie, gdzie w Kr wyczyścić turbinę?
: pt mar 09, 2007 15:28
autor: pasio
: pt mar 09, 2007 16:12
autor: jarorlit
Wczoraj mialem objaw podobny, ale nie identyczny.
Przy 120 km/h (3000 obr) nagle silnik wszedll w tryb awaryjny i nie przyspieszal.
W logach pokazywalo, ze cisnienie przekraczao 2500 mbar. U ciebie jest troche mniej, ale moze to to samo.
Wyczyscilem rano n75 (wg opisu na forum) i dzisiaj rozpedzielm sie do 180 km/h i zero problemow.
U mnie wyskoczyl blad przeladowania, ale to pewnie dlatego, ze cisnienie przekroczylo 2500 mbar
Pozdrawiam
: pt mar 09, 2007 23:06
autor: pasio
No właśnie też się zastanawiam nad przeczyszczeniem tego zaworka, trochę się obawiam tego że trzeba go potem skleić kropelką (na stałe) jeżeli jest dobry to szkoda go w ten sposób traktować, bo później już go nie "rozbiorę".
: pt mar 09, 2007 23:53
autor: jarorlit
ja go zlozylem w ten sposob, ze niebylo konieczne klejenie.
Ta opaska metalowa ma jednym miescu przewezenie- trze je przeciac by rozlozyc.
Pozniej nawiercasz otworki i zwiazujesz stalowym drucikiem
)
U mnie wyszlo to super
: sob mar 10, 2007 00:00
autor: pasio
Ok dzięki spróbuje tak zrobić, a wie ktoś może które wężyki połączyć żeby sprawdzić czy bez zaworka auto chodzi lepiej?
Logi dynamiczne
: sob mar 10, 2007 11:06
autor: techon
Proszę o inf. jak można zapisać logi dynamicze podczas jazdy? Aby mieć w tej wersji co kolega. Mam Vag Com 311 i Polskiego vaga.
: sob mar 10, 2007 18:39
autor: jarorlit
Wchodzisz w ustawienia silnika (engine), nastepnie w Measure Block i wpisujesz grupe ktora chcesz zbadac (polu Group). Np. dla zbadania cisnienia doladowania turbo wpisujesz 11. Nastepnie GO i LOG. Aby zapisac logi trzeba dac START. Standartowo VAG zapisuje w katalogu gdzie jest zainstalowany w podkatalogu LOG w formacie CSV (otwierany Excelem).
Pozdrawiam
: śr mar 21, 2007 13:37
autor: pasio
Odgrzewam temat. Niestety czyszczenie n75 nie pomogło:( Stawiam na zapieczone łopatki, czy wie ktoś gdzie w Krakowie wyczyszczą mi porządnie turbinkę?