Czy kalkuluje się zmiana mocy w TDI??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gregorian21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
Lokalizacja: Białystok

Czy kalkuluje się zmiana mocy w TDI??

Post autor: gregorian21 » wt mar 06, 2007 14:45

Witam
Posiadam golfa mk3 1.9 TDI 110KM AFN. Jestem zainteresowany zwiekszeniem mocy na jakieś 135 KM. Dostałem pewne znaki, iż jest to auto 11 letnie, to ma swój przebieg(207000) więc nie kalkuluje się wstawiać jakichkolwiek modyfikacji. Co o tym sądzicie?? dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt mar 06, 2007 15:01

Ty nie potrzebujesz modyfikacji tylko Chipsa :bigok:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt mar 06, 2007 15:30

milion razy to bylo!!! taki przebieg to pryszcz. jak bedziesz mial 500kkm to mozesz napisac, ze auto ma przebieg. jesli mowisz o zwiekszeniu mocy to ZAWSZE warto. chyba, ze sie silnik rozsypuje to lepiej kase na remont wydac. tylko nie baw sie w zadne boxy ani chipsy z allegro. w b-toku mieszka ktos od nas co sie chyba tym zajmuje, ale nic mi do glowy nie przychodzi. zaprzal chyba tam mieszka to bedzie znal ludzi ;)


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 06, 2007 16:14

gregorian21 pisze:więc nie kalkuluje się wstawiać jakichkolwiek modyfikacji
najtańszy przyrost mocy to chiptunnig

polecam forumowicza o nicku uysy - z tysiaka wyda - wraz z hamownią

jeżeli seria bedzie zdrowa (około 115km - 10,5 sek do 100km/h) to po wirusie bedzie 135km, około 8,5 sek do 100 km/h

jest to zupełnie bezpieczne... ale trzeba dbac o silniczek, nie katować na zimnym silniku i studzić po ostrym butowaniu..

ja mam już 20 kkm po wirusie u uysego i póki co wszystko pieknie bangla :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 06, 2007 19:58

gregorian21, ja mam 17 letnie auto po modach... nie zawirusowac tdi to grzech


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

gregorian21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gregorian21 » wt mar 06, 2007 22:16

Właśnie mi tego brakuje , znaczy chipowania. Silniczek hula bez zarzutów, miałem problem z pompa wtryskową, która ciekła szczególnie na zimnych rozruchach, lecz po zabiegu uszczelnienia jest sucha. Kupując auto dostałem razem dwa scalaki(pamięci OTP EEPROM) które mają wgrane mapy zarówno do sterowania pompą oraz wtryskami. Chcę zapytać: Czy przetestowalibyście ową elektronikę(dodam, że mapy zostały wgrane na terenie Niemiec w zakładzie tuningowym)?? Warto zauważyć, iż samochód dla Niemca ganiał bez problemu. Teraz mam te pamięci wyjęte i założone standardowe.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 06, 2007 23:01

gregorian21 pisze:Czy przetestowalibyście ową elektronikę(dodam, że mapy zostały wgrane na terenie Niemiec w zakładzie tuningowym)??
ja bym wgrał sprawdzone mapy... aczkolwiek możesz sprawdzić co to z niemiecki soft jest...

jeśli masz wlutowane podstawki na płycie to sam sobie wsadzisz te kości... jeśli jednak są wlutowane musisz to sprawnie wlutowac :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości