Czy kalkuluje się zmiana mocy w TDI??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
Czy kalkuluje się zmiana mocy w TDI??
Witam
Posiadam golfa mk3 1.9 TDI 110KM AFN. Jestem zainteresowany zwiekszeniem mocy na jakieś 135 KM. Dostałem pewne znaki, iż jest to auto 11 letnie, to ma swój przebieg(207000) więc nie kalkuluje się wstawiać jakichkolwiek modyfikacji. Co o tym sądzicie?? dzięki za pomoc.
Posiadam golfa mk3 1.9 TDI 110KM AFN. Jestem zainteresowany zwiekszeniem mocy na jakieś 135 KM. Dostałem pewne znaki, iż jest to auto 11 letnie, to ma swój przebieg(207000) więc nie kalkuluje się wstawiać jakichkolwiek modyfikacji. Co o tym sądzicie?? dzięki za pomoc.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
milion razy to bylo!!! taki przebieg to pryszcz. jak bedziesz mial 500kkm to mozesz napisac, ze auto ma przebieg. jesli mowisz o zwiekszeniu mocy to ZAWSZE warto. chyba, ze sie silnik rozsypuje to lepiej kase na remont wydac. tylko nie baw sie w zadne boxy ani chipsy z allegro. w b-toku mieszka ktos od nas co sie chyba tym zajmuje, ale nic mi do glowy nie przychodzi. zaprzal chyba tam mieszka to bedzie znal ludzi 

Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
najtańszy przyrost mocy to chiptunniggregorian21 pisze:więc nie kalkuluje się wstawiać jakichkolwiek modyfikacji
polecam forumowicza o nicku uysy - z tysiaka wyda - wraz z hamownią
jeżeli seria bedzie zdrowa (około 115km - 10,5 sek do 100km/h) to po wirusie bedzie 135km, około 8,5 sek do 100 km/h
jest to zupełnie bezpieczne... ale trzeba dbac o silniczek, nie katować na zimnym silniku i studzić po ostrym butowaniu..
ja mam już 20 kkm po wirusie u uysego i póki co wszystko pieknie bangla

-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
Właśnie mi tego brakuje , znaczy chipowania. Silniczek hula bez zarzutów, miałem problem z pompa wtryskową, która ciekła szczególnie na zimnych rozruchach, lecz po zabiegu uszczelnienia jest sucha. Kupując auto dostałem razem dwa scalaki(pamięci OTP EEPROM) które mają wgrane mapy zarówno do sterowania pompą oraz wtryskami. Chcę zapytać: Czy przetestowalibyście ową elektronikę(dodam, że mapy zostały wgrane na terenie Niemiec w zakładzie tuningowym)?? Warto zauważyć, iż samochód dla Niemca ganiał bez problemu. Teraz mam te pamięci wyjęte i założone standardowe.
ja bym wgrał sprawdzone mapy... aczkolwiek możesz sprawdzić co to z niemiecki soft jest...gregorian21 pisze:Czy przetestowalibyście ową elektronikę(dodam, że mapy zostały wgrane na terenie Niemiec w zakładzie tuningowym)??
jeśli masz wlutowane podstawki na płycie to sam sobie wsadzisz te kości... jeśli jednak są wlutowane musisz to sprawnie wlutowac

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości