Strona 1 z 1

jak sprawdzić kat wtrysku mk3 TDI

: pn mar 05, 2007 23:47
autor: golfir
witam jak w temacie jak sprawdzic kat wtrysku w 1Z poprosze po kolei o dokładna procedure i nr logów.dzieki i pozdro for all

: wt mar 06, 2007 00:28
autor: leo...
01->08->000 - druga pozycja od lewej ... idealny kąt wtrysku to zakres między 049 a 053

: wt mar 06, 2007 00:54
autor: Adamm
lub na wykresie

basic settings --> 000 ---> go ---> TDI timing

: wt mar 06, 2007 19:07
autor: golfir
a jak go ewentualnie przestawić??

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 18:08 ]
oczywiscie z pozycji vag-a bo nastawnika nie bede ruszał bo sie jeszcze na tym nie znam

: wt mar 06, 2007 21:03
autor: Adamm
golfir pisze:a jak go ewentualnie przestawić??

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 18:08 ]
oczywiscie z pozycji vag-a bo nastawnika nie bede ruszał bo sie jeszcze na tym nie znam
z pozycji vaga tego nie zrobisz :P

zreszta nastawnikiem tez nie hehe :P

robi sie to luzujac i przesuwając pompe do lub od silnika

: wt mar 06, 2007 21:23
autor: golfir
aha no to świetnie a w którym miejscu jest ten smieszny ounkt do ustawiania tej pompy ?? bo podobno taki jest chyba ze sie myle? wtedy nie potzreba by zapinać zegara prawda?? jeszcze nie sprawdzalem wartosci tego kata ale pytam zapobiegawczo. i tak przy okazji to nie wiecie czy w mk3 TDI grudzien 95r były montowane przekazniki na swiatła?? bo miałem dzisiaj zakładac i po zmierzeniu mam 13,45V na zapalonym silniku wyglada na to ze jest wszystko dobrze tylko nie słysze "cykniecia" jak włączam swiatła?? no i za wczesniejsze podpowiedzi oczywiscie po punkcie

: wt mar 06, 2007 21:49
autor: inek01
golfir pisze:przy okazji to nie wiecie czy w mk3 TDI grudzien 95r były montowane przekazniki na swiatła??
Nie bylo w czasie calej produkcji. Niektorzy sami zakladaja...

: śr mar 07, 2007 00:25
autor: leo...
golfir pisze:aha no to świetnie a w którym miejscu jest ten smieszny ounkt do ustawiania tej pompy ?? bo podobno taki jest chyba ze sie myle? wtedy nie potzreba by zapinać zegara prawda?? jeszcze nie sprawdzalem wartosci tego kata ale pytam zapobiegawczo. i tak przy okazji to nie wiecie czy w mk3 TDI grudzien 95r były montowane przekazniki na swiatła?? bo miałem dzisiaj zakładac i po zmierzeniu mam 13,45V na zapalonym silniku wyglada na to ze jest wszystko dobrze tylko nie słysze "cykniecia" jak włączam swiatła?? no i za wczesniejsze podpowiedzi oczywiscie po punkcie
nie ma znaków - żeby ustawic dynamicznie kąt wtrysku trzeba mieć minimalne doświadczenie - a przynajmnie wiedzieć które śruby odkręcic a którą śrubę tylko poluzować ...

ustawiasz na pracującym silniku - po ustawieniu kontrujesz tylną śrubę pompy - 2 osoby się przydadzą - jedna przestawia pompe i patrzy na VAG'a druga dokręca śrubę ...

MK III nie miały przekażników swiateł - jeśli masz ponad 13V na żarówce to jest bardzo dobrze ...

: śr mar 07, 2007 00:33
autor: Adamm
leo... pisze: ustawiasz na pracującym silniku - po ustawieniu kontrujesz tylną śrubę pompy - 2 osoby się przydadzą - jedna przestawia pompe i patrzy na VAG'a druga dokręca śrubę ...
jedna osoba da rade pod warunkiem ze masz odpowiednio dlugi kabel do kompa :P

zadnej sruby sie nie odkreca tylko luzuje sie 3 odpala vaga i auto i luzuje czwarta :D ustawia , skreca ta jedna gasi i skreca reszte :D