jak sprawdzić kat wtrysku mk3 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

jak sprawdzić kat wtrysku mk3 TDI

Post autor: golfir » pn mar 05, 2007 23:47

witam jak w temacie jak sprawdzic kat wtrysku w 1Z poprosze po kolei o dokładna procedure i nr logów.dzieki i pozdro for all



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt mar 06, 2007 00:28

01->08->000 - druga pozycja od lewej ... idealny kąt wtrysku to zakres między 049 a 053



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt mar 06, 2007 00:54

lub na wykresie

basic settings --> 000 ---> go ---> TDI timing


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt mar 06, 2007 19:07

a jak go ewentualnie przestawić??

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 18:08 ]
oczywiscie z pozycji vag-a bo nastawnika nie bede ruszał bo sie jeszcze na tym nie znam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt mar 06, 2007 21:03

golfir pisze:a jak go ewentualnie przestawić??

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 18:08 ]
oczywiscie z pozycji vag-a bo nastawnika nie bede ruszał bo sie jeszcze na tym nie znam
z pozycji vaga tego nie zrobisz :P

zreszta nastawnikiem tez nie hehe :P

robi sie to luzujac i przesuwając pompe do lub od silnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt mar 06, 2007 21:23

aha no to świetnie a w którym miejscu jest ten smieszny ounkt do ustawiania tej pompy ?? bo podobno taki jest chyba ze sie myle? wtedy nie potzreba by zapinać zegara prawda?? jeszcze nie sprawdzalem wartosci tego kata ale pytam zapobiegawczo. i tak przy okazji to nie wiecie czy w mk3 TDI grudzien 95r były montowane przekazniki na swiatła?? bo miałem dzisiaj zakładac i po zmierzeniu mam 13,45V na zapalonym silniku wyglada na to ze jest wszystko dobrze tylko nie słysze "cykniecia" jak włączam swiatła?? no i za wczesniejsze podpowiedzi oczywiscie po punkcie



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt mar 06, 2007 21:49

golfir pisze:przy okazji to nie wiecie czy w mk3 TDI grudzien 95r były montowane przekazniki na swiatła??
Nie bylo w czasie calej produkcji. Niektorzy sami zakladaja...



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr mar 07, 2007 00:25

golfir pisze:aha no to świetnie a w którym miejscu jest ten smieszny ounkt do ustawiania tej pompy ?? bo podobno taki jest chyba ze sie myle? wtedy nie potzreba by zapinać zegara prawda?? jeszcze nie sprawdzalem wartosci tego kata ale pytam zapobiegawczo. i tak przy okazji to nie wiecie czy w mk3 TDI grudzien 95r były montowane przekazniki na swiatła?? bo miałem dzisiaj zakładac i po zmierzeniu mam 13,45V na zapalonym silniku wyglada na to ze jest wszystko dobrze tylko nie słysze "cykniecia" jak włączam swiatła?? no i za wczesniejsze podpowiedzi oczywiscie po punkcie
nie ma znaków - żeby ustawic dynamicznie kąt wtrysku trzeba mieć minimalne doświadczenie - a przynajmnie wiedzieć które śruby odkręcic a którą śrubę tylko poluzować ...

ustawiasz na pracującym silniku - po ustawieniu kontrujesz tylną śrubę pompy - 2 osoby się przydadzą - jedna przestawia pompe i patrzy na VAG'a druga dokręca śrubę ...

MK III nie miały przekażników swiateł - jeśli masz ponad 13V na żarówce to jest bardzo dobrze ...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr mar 07, 2007 00:33

leo... pisze: ustawiasz na pracującym silniku - po ustawieniu kontrujesz tylną śrubę pompy - 2 osoby się przydadzą - jedna przestawia pompe i patrzy na VAG'a druga dokręca śrubę ...
jedna osoba da rade pod warunkiem ze masz odpowiednio dlugi kabel do kompa :P

zadnej sruby sie nie odkreca tylko luzuje sie 3 odpala vaga i auto i luzuje czwarta :D ustawia , skreca ta jedna gasi i skreca reszte :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości