Strona 1 z 1

Pytanie ad pompy wtryskowej

: ndz mar 04, 2007 23:33
autor: bladen
witam wszystkich
Mam dosc dziwny klopot bo mam vw jetta II 1.6 TD tylko do konca niewiem czy to TD na oznaczeniu bloku jest oznaczenie JR ,turbo mam,wydech ja w turbo,chlodnica oleju jest i natrysk na tloki tez (tak sadze bo cylindry nie sa porysowane)tylko ze popma wtryskowa jest jakas zwykla tzn bez grzybka i jest jeszcze glowica ktora ma ustawiane luzy zaworowe na plytkach i to mnie dziwi troche bo wydaje mi sie ze juz powinny byc hydrauliczne,inna rzecza jest to ze jak patrze na glowice TD to maja ze tak powiem dwa duzo otwory w sobie przez ktore przeplywa woda a moj silnik ma tylko jedna taka podobnie jak w zwyklych dieslach zdjecie bloku silnika i glowicy daje ponizej moze wy mi cos wiecej powiecie bo ja do konca sam sie juz gubie troche w tym a powiem szczerze ze malo wiem na temat tych silnikow.Piszcie co z tym zrobic teraz.Pozdro Obrazek Obrazek

: ndz mar 04, 2007 23:37
autor: bongo
Pewnie kombinowany jakiś...JK miały regulacje na płytki i nie miały turbo.

: pn mar 05, 2007 20:00
autor: bladen
no dobrze moze i kombinowany tylko skad ja mam miec ta pewnosc w zasadzie wychodzi na to ze pompa i glowica jest inna reszta to z JR,w zasadzi emi nei zalezy na mocy tylko aby auto jezdzilo wiec czy moge to tak zlozyc i jezdzic czy sa jakies przeciwskazania?i jak moge sie dowiedziec co to za glowica?

: pn mar 05, 2007 20:11
autor: To_mas
Dziwna sprawa !! a moze masz poprostu jakegośstarczego Td !! bo nie wiem czy sie nie myle ale w starszych były regulacje na płytkach :))

: pn mar 05, 2007 20:21
autor: PinkFloyd
Do końca produkcji T3 czyli do 91r silnik 1,6TD miał regulację płytkową ze względu na jego pochylenie chydrauliki sie nie sprawdzały bo olej z nich spływał i stukały i dlatego tam były płytki i inna pompa wtryskowa z tego co wiem- moze z niego masz silniczek.

: wt mar 06, 2007 20:24
autor: bladen
aha czyli nie mam sie czym przejmowac tylko moge skladac i jazda?