Strona 1 z 1
skaczące obroty
: ndz mar 04, 2007 23:17
autor: niebieski91
a powiedzcie mi czy w TDI to normalne że czasami kiedy odpalam silniczek (np. po nocy - przeważnie, na ciepłym to mi się nie zdarzyło) obroty wskakuja mi na kilka sekund czasami na 1200 a potem powoli spadają. Jak przycisne mu lekko gaz to spadają od razu do "normalnego" stanu - czy to coś w rodzaju ssania - czy to może zaczynam mieć jakiś problem
: pn mar 05, 2007 00:26
autor: leo...
normalka ... poszukaj sobie innego problemu

: pn mar 05, 2007 00:29
autor: niebieski91
leo... pisze:.. poszukaj sobie innego problemu

czy to naczy "odczep sie (żartuję)- czy naprawde to normalka - a problemów to jeszcze kilka bym znalazł
- np. czy mozna sprawdzic samemu drożność przewodu powrotnego paliwa z pompy?
: pn mar 05, 2007 00:36
autor: leo...
to znaczy że tak ma być - i jest wszystko OK ... a co do przewodu - dmuchnij w niego zaraz za filtrem - jak będzie bulgotało w baq - jest OK - najłatwiejszy sposób

: pn mar 05, 2007 00:36
autor: cwb
mi skacze do 1200 po sekundzie jest 1050 i w przeciągu 1 minuty spada do ok 930
więc normalka
: pn mar 05, 2007 00:40
autor: niebieski91
cwb pisze:mi skacze do 1200 po sekundzie jest 1050 i w przeciągu 1 minuty spada do ok 930
więc normalka
no to dzieks - bo juz zaczynałem strachać
- co do tego przewodu to na pewno dmuchne - jak go znajde oczywiście
cwb widze ze masz ALH - ile Ci pali po mieście ? -
: pn mar 05, 2007 08:34
autor: cwb
hmmm nie mam komputera który wskazuje mi chwilowe zużycie paliwa, więc mogę podać wartość która wychodzi dzięki tankowaniu.
ostatnio tankowałem 42l po przejechaniu 700km (zima, miasto 40%) i 39l po przejechaniu 668km (miasto trochę wiecej niż wcześnie ale nie było śniegów) więc 6l/100km i 5,8l/100km
ważne jest dolewanie do pełna. żeby nie wkurzać innych kierowców tankuję generalnie w niedzielę w godzinnach rannych, żeby spokojnie zatankować do pełna
: wt mar 06, 2007 10:42
autor: Bolekrsko
jak sa duze skoki to alternator sie slizga:) sprawdz sobie jak pasek naciagniety

: wt mar 06, 2007 10:57
autor: PinkFloyd
Bolekrsko pisze:jak sa duze skoki to alternator sie slizga:) sprawdz sobie jak pasek naciagniety

W TDI nie ma wskazań obrotów tak jak w TD z alternatora wiec to nie ma wpływu
Bolekrsko