dziwna sprawa po odpaleniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dziwna sprawa po odpaleniu
witam problem wyglada tak otoz odpale samochod i ma 800 obr pochodzi okolo 4-5min slychac pykniecie i obroty wzrastaja do 1000obr(niewazne czy cieply zimny ) i po tym pyknieciu zaobserwowalem minimalnie ze obroty wolniej spadaja po dodaniu gazu na jalowym,a 2 sprawa to jak przyspieszyc kat wtrysku bo mam wrazenie ze za pozno jest(wolen spadnaie obrotow i glosno klekocze , i jak ocenic na sluch)tak jakby byl minimalnei za pozno.pozdraiwam
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
Zjawisko, które opisujesz jest całkiem normalne. To cyknięcie jest to moment kiedy świece przestają grzać. Jeżeli chodzi o obroty to po tym cyknięciu powinny wynosić 900obr/min (+-20obr.) w Golfie D oraz TD.
Na zapłonie za bardzo się nie znam ale opóźniony będzie kopcił z wydechu a przyspieszony będzie miał podwyższone obroty - tyle wiem.
Na zapłonie za bardzo się nie znam ale opóźniony będzie kopcił z wydechu a przyspieszony będzie miał podwyższone obroty - tyle wiem.
obroty sa za wysokie bo 1000 nawet czsami tycke wyzej(byla zwiekoszna dawka a nastepnie sruba zmniejszone)czujnik swiec gdzie sie znajduje i jakie sa jego koszta?poniewaz wychodzi na to ze grzeje zawsze do oporu niewazne czy zimny czy cieply
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
Nie chce sie wtracac, ale po co bylo grzebac w pompie(A teraz sa skutki),jedz do pompiarza na ustawienie katu lub nawet calej pompy.A tak na marginesie to za pozny kat,jak kolega wyzej pisze to puszcza baki, za wczesny to autem szarpie na wszystkich biegach.Pozdrawiam i powodzeniatuha pisze:obroty sa za wysokie bo 1000 nawet czsami tycke wyzej(byla zwiekoszna dawka a nastepnie sruba zmniejszone)czujnik swiec gdzie sie znajduje i jakie sa jego koszta?poniewaz wychodzi na to ze grzeje zawsze do oporu niewazne czy zimny czy cieply
Odnajduje sie...
samochodem nie szarpie nie dymi i zbiera sie dobrze przy pompie bylo tylko dawka zwiekoszna razem z cisnienim(zrobilbym to jeszcze raz bo porownaine jak jezdizl a jak jezdzi dos odczuwalne,duzo lepiej teraz sie zbeira itp) i mi to osobiscie nie przeszkadza tylko cialem znac przyczyne czemu tak jest bo mzoe byc tak ze kat jest dobry(bo nie ruszalem go samochod odpala idelanie itp) i przyczyna moze byc co innego,a cos na temat czujnika grzania swiec?
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
silnik 1,9Td AAZ
Mam też Golfa III 1,9TD AAz 97r. Przy zwiększeniu ciśnienia doładownia - trzeba zwiększyć dawkę paliwa i tu zaczynają sie kłopoty z ustawieniem wolnych obrotów.Ale czy masz urządzenie do podniesienia obrotów przy zimnym silniku, bo albo niemasz albo jest niesprawne i dlatego masz 800 obrotów. Świece w Twoim silniku musza grzać około 3 min., albo aż do osiągnięcia tem. około 65° i wtedy przekaźnik je wyłacza. A wracając do zwiększania dawki paliwa to myślę że masz za dużą, zmiejsz dawkę o 1/3 obroty i obserwuj. Przyspieszenia będziesz miał te same a i wolne obroty się uregulują.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości