Strona 1 z 2

silnik i przyspieszanie

: ndz mar 04, 2007 11:20
autor: marcin3
na wstepie chcialem sie przywitac moj problem polega na tym ze jak silnik jest zimny to odpala na dotyk a juz na cieplym silniku trzeba go dlugo krecic ale jak odpali to chodzi dobrze
moje pytanie czy moze to byc pompa jak tak to co trzeba zrobic i drugie pytanie poniewasz nie jezdzilem nigdytdi az do teraz a mianowicie czy przy ostrym przyspieszaniu i szybkiej zmianie biegow i pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura czy cos inego i jeszcze jedno jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl zle naciagniety prosze o wasze opinie

: ndz mar 04, 2007 12:16
autor: marcin999
marcin3 pisze:pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura
widać, że sie z benzyny przesiadłeś :D
to jest diesel dlatego chwile myśli. Mozna to nazwać turbo dziura.
marcin3 pisze:jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl zle naciagniety
jezeli to jest tdi a tak piszesz to masz pedał na potencjometrze od niego idzie wiacha kabli nie ma żadnych linek.

[ Dodano: 04 Mar 2007 11:18 ]
w tym silniku masz turbine o zmiennej geometrii wiec turbo dziura jest bardzo mała...

: ndz mar 04, 2007 12:27
autor: daro31ie
mysle ze kolega sie myli ja posiadam mk4 i sprintera i nie maja zadnej dzury!

Problem jest w dawce startowej i predkosci obrotowej silnika!
proponuje zmienic mape startowa lub zwiekszyc szybkosc rozrusznika nap. przez wymiane akumulatora oczywiscie jezeli jest stary
w zalaczniku przesylam mape startowa by bylo to dla ciebie zrozumiale jaka jest zaleznosc temperatura-predkoscdo dawki paliwa

pozdarwiam daro :okej: Obrazek

: ndz mar 04, 2007 17:11
autor: marcin3
a odnosnie tego pedalu gazu to pod spodem widzialem taka biala nakretke czy nia sie reguluje w ktorym miejscu ma zaczac dzialac pedal gazu

: ndz mar 04, 2007 17:33
autor: daro31ie
kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4) czyli mozesz podnies sobie obroty bez problemu jak w fiacie 126p
pozdrawiam daro :okej:

: ndz mar 04, 2007 17:55
autor: marcin3
ale mnie nie chodzi o podniesienie obrotow tylko na lekkim naciagu bo jak lekko naciskam pedal to obroty sie nie podnosza dopiero jakl nacisne troche mocniej a moxe tam jest jakis dwu stopniowy pedal lub jeszcze jakis inny

[ Dodano: 04 Mar 2007 17:08 ]
mam jescze pytanie z innej beczki nie chce zakladac nowego gdzie indziej a mianowicie chodzi o podswietlenie regulacji temperatury bo jest tam tylko zarowka i nie podswietla wszystkich trzech wlacznikow temperatury predkosci wiatraka i kierunku nawiewu sa tam niby te plastiki ktore rozpraszaja swiatlo ale swieci tylko ten srodkowy co to moze byc wlozylem juz zarowke 2,3 wata ale jest to samo prosze o wasze opinie

: ndz mar 04, 2007 18:25
autor: Tomallus
daro31ie pisze:kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4) czyli mozesz podnies sobie obroty bez problemu jak w fiacie 126p
pozdrawiam daro :okej:
Jesteś w błędzie od początku montowania TDI w VAGu nie ma linki pedału przyspieszenia.

: ndz mar 04, 2007 19:07
autor: daro31ie
Jesteś w błędzie od początku montowania TDI w VAGu nie ma linki pedału przyspieszenia nie rozumie jak linka w vagu?

Ja pisalem o montowaniu elektronicznego pedalu przyspieszenia! a nie o vagu


jezeli chodzi o podswietlenie wskaznikow to jest tam tylko jedna lampka a swiatlo rozprowadzane jest za pomoca plastkow ( dzialaja podobnie jak swiatlowody) :okej:

: ndz mar 04, 2007 19:14
autor: marcin3
ok tylko ze mi podswietla tylko to pokretlo w srodku a reszty nie

: ndz mar 04, 2007 19:16
autor: daro31ie
a masz te plastiki ktore przenosza swiatlo?

: ndz mar 04, 2007 19:20
autor: leszek p1
czwść mam ten sam problem z pedałem że po lekkim wciśnięciu pedału nie podnoszą sie obroty no i przy szybkim ruszaniu gdy wcisne pedał do dechy najpierw silnik tak jakby się zadławił po czym dopiero wyrywa, no i niewiem co oznacza jedna kontrolka znajdująca się obok kontrolki ABS-u i poduszek przedstawiająca jedynkę z dwoma strzałkami po bokach, jest to GOLF III TDI GT

: ndz mar 04, 2007 19:33
autor: marcin999
leszek p1 pisze:edynkę z dwoma strzałkami po bokach, jest to GOLF III TDI GT
esp czyli zeby cie na zakrecie nie obrocilo...

[ Dodano: 04 Mar 2007 18:35 ]
daro31ie pisze:kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4)
myślę, że sie mylisz. W kazdym tdi jest elektroniczny pedal.

: ndz mar 04, 2007 20:06
autor: Tomallus
Mówiąc VAGu miałem na myśli samochody grupy VW: Audi, Seat, Skoda.

Nie ma w TDI linki do pedału przyspieszenia. Pompa jest sterowana kompem.

: ndz mar 04, 2007 21:09
autor: marcin3
leszek p1 pisze:czwść mam ten sam problem z pedałem że po lekkim wciśnięciu pedału nie podnoszą sie obroty no i przy szybkim ruszaniu gdy wcisne pedał do dechy najpierw silnik tak jakby się zadławił po czym dopiero wyrywa
co w zwiazku z tym pedalem gazy ? a plastiki do podswietlania mam

[ Dodano: 04 Mar 2007 20:10 ]
cos mi sie nie chce wierzyc ze w golfie 3 tdi jest esp

[ Dodano: 04 Mar 2007 21:12 ]
mam jeszcze jedno pytanie czy mozna jakos ustawic na tych zegarach elektronicznych spalanie srednie bo wiem ze mozna tam znieniac co ma pokazywac