silnik i przyspieszanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

silnik i przyspieszanie

Post autor: marcin3 » ndz mar 04, 2007 11:20

na wstepie chcialem sie przywitac moj problem polega na tym ze jak silnik jest zimny to odpala na dotyk a juz na cieplym silniku trzeba go dlugo krecic ale jak odpali to chodzi dobrze
moje pytanie czy moze to byc pompa jak tak to co trzeba zrobic i drugie pytanie poniewasz nie jezdzilem nigdytdi az do teraz a mianowicie czy przy ostrym przyspieszaniu i szybkiej zmianie biegow i pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura czy cos inego i jeszcze jedno jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl zle naciagniety prosze o wasze opinie



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz mar 04, 2007 12:16

marcin3 pisze:pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura
widać, że sie z benzyny przesiadłeś :D
to jest diesel dlatego chwile myśli. Mozna to nazwać turbo dziura.
marcin3 pisze:jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl zle naciagniety
jezeli to jest tdi a tak piszesz to masz pedał na potencjometrze od niego idzie wiacha kabli nie ma żadnych linek.

[ Dodano: 04 Mar 2007 11:18 ]
w tym silniku masz turbine o zmiennej geometrii wiec turbo dziura jest bardzo mała...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz mar 04, 2007 12:27

mysle ze kolega sie myli ja posiadam mk4 i sprintera i nie maja zadnej dzury!

Problem jest w dawce startowej i predkosci obrotowej silnika!
proponuje zmienic mape startowa lub zwiekszyc szybkosc rozrusznika nap. przez wymiane akumulatora oczywiscie jezeli jest stary
w zalaczniku przesylam mape startowa by bylo to dla ciebie zrozumiale jaka jest zaleznosc temperatura-predkoscdo dawki paliwa

pozdarwiam daro :okej: Obrazek


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » ndz mar 04, 2007 17:11

a odnosnie tego pedalu gazu to pod spodem widzialem taka biala nakretke czy nia sie reguluje w ktorym miejscu ma zaczac dzialac pedal gazu


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz mar 04, 2007 17:33

kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4) czyli mozesz podnies sobie obroty bez problemu jak w fiacie 126p
pozdrawiam daro :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » ndz mar 04, 2007 17:55

ale mnie nie chodzi o podniesienie obrotow tylko na lekkim naciagu bo jak lekko naciskam pedal to obroty sie nie podnosza dopiero jakl nacisne troche mocniej a moxe tam jest jakis dwu stopniowy pedal lub jeszcze jakis inny

[ Dodano: 04 Mar 2007 17:08 ]
mam jescze pytanie z innej beczki nie chce zakladac nowego gdzie indziej a mianowicie chodzi o podswietlenie regulacji temperatury bo jest tam tylko zarowka i nie podswietla wszystkich trzech wlacznikow temperatury predkosci wiatraka i kierunku nawiewu sa tam niby te plastiki ktore rozpraszaja swiatlo ale swieci tylko ten srodkowy co to moze byc wlozylem juz zarowke 2,3 wata ale jest to samo prosze o wasze opinie


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz mar 04, 2007 18:25

daro31ie pisze:kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4) czyli mozesz podnies sobie obroty bez problemu jak w fiacie 126p
pozdrawiam daro :okej:
Jesteś w błędzie od początku montowania TDI w VAGu nie ma linki pedału przyspieszenia.



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz mar 04, 2007 19:07

Jesteś w błędzie od początku montowania TDI w VAGu nie ma linki pedału przyspieszenia nie rozumie jak linka w vagu?

Ja pisalem o montowaniu elektronicznego pedalu przyspieszenia! a nie o vagu


jezeli chodzi o podswietlenie wskaznikow to jest tam tylko jedna lampka a swiatlo rozprowadzane jest za pomoca plastkow ( dzialaja podobnie jak swiatlowody) :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » ndz mar 04, 2007 19:14

ok tylko ze mi podswietla tylko to pokretlo w srodku a reszty nie


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz mar 04, 2007 19:16

a masz te plastiki ktore przenosza swiatlo?


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

leszek p1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 03, 2007 23:37
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: leszek p1 » ndz mar 04, 2007 19:20

czwść mam ten sam problem z pedałem że po lekkim wciśnięciu pedału nie podnoszą sie obroty no i przy szybkim ruszaniu gdy wcisne pedał do dechy najpierw silnik tak jakby się zadławił po czym dopiero wyrywa, no i niewiem co oznacza jedna kontrolka znajdująca się obok kontrolki ABS-u i poduszek przedstawiająca jedynkę z dwoma strzałkami po bokach, jest to GOLF III TDI GT



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz mar 04, 2007 19:33

leszek p1 pisze:edynkę z dwoma strzałkami po bokach, jest to GOLF III TDI GT
esp czyli zeby cie na zakrecie nie obrocilo...

[ Dodano: 04 Mar 2007 18:35 ]
daro31ie pisze:kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4)
myślę, że sie mylisz. W kazdym tdi jest elektroniczny pedal.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz mar 04, 2007 20:06

Mówiąc VAGu miałem na myśli samochody grupy VW: Audi, Seat, Skoda.

Nie ma w TDI linki do pedału przyspieszenia. Pompa jest sterowana kompem.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » ndz mar 04, 2007 21:09

leszek p1 pisze:czwść mam ten sam problem z pedałem że po lekkim wciśnięciu pedału nie podnoszą sie obroty no i przy szybkim ruszaniu gdy wcisne pedał do dechy najpierw silnik tak jakby się zadławił po czym dopiero wyrywa
co w zwiazku z tym pedalem gazy ? a plastiki do podswietlania mam

[ Dodano: 04 Mar 2007 20:10 ]
cos mi sie nie chce wierzyc ze w golfie 3 tdi jest esp

[ Dodano: 04 Mar 2007 21:12 ]
mam jeszcze jedno pytanie czy mozna jakos ustawic na tych zegarach elektronicznych spalanie srednie bo wiem ze mozna tam znieniac co ma pokazywac


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości