Strona 1 z 1

Pomocy z N75. Czy to na pewno to??

: sob mar 03, 2007 15:22
autor: galek
Mam taki problem wydaj e mi sie ze mam padniety n75. Wiec zrobilem tak:
Podłaczylem ze soba 2 wezyki wychodzace z szarej glowki n75( z numerami konczacymi sie literka A) tak jak na tym zalaczeniu(zaznaczone miejsca wyjsc wezykow)- czy dobre wezyki złączyłem ze soba??:
http://img157.imageshack.us/img157/1437/n75kp9.jpg
Po przejechaniu sie troszke znowu to samo: Przy około 3000 obrotow poczynajac od 3 biegu pada mi turbo, ktore zaczyna dopiero dzialac po wylaczeniu i wlaczeniu stacyjnki. Sprawdzilem wezyki i wygladaja na cale bez zadnych pęknięć. Więc już sam dokladnie nie wiem co moze byc. Czy zle wezyki ze soba polaczylem?? Czy .... Pomóżcie proszę co mam robić..

: sob mar 03, 2007 15:30
autor: twardy
Przewody podłaczyłes dobrze ale najlepsza metoda pożyczyć od kogos na kilka dni zaworek (sprawny) i wtedy będziesz miał pewność .

: sob mar 03, 2007 15:35
autor: galek
no tak tylko ze z tym pozyczeniem to bedzie problem bo nie znam nikogo kto moze miec cos takiego :crazy:

[ Dodano: 03 Mar 2007 14:36 ]
Wiec moze znacie jakis inny sposob albo moze to cos inego siedzi tylko co??

: sob mar 03, 2007 15:42
autor: twardy
Wez go rozbiez i wyczyść , ten tłoczek delikatnie papierem 2000 , nasmaruj wazelinka lub jak nie masz innym smarem i może będzie latał . koledze tak zreanimowałem i chodzi elegancko , tu masz link do porady z forum
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... iew=newest

: sob mar 03, 2007 15:45
autor: galek
ten link to juz kilka razy widzialem tylko ze nie wiem jak pozniej bedzie sie zachowywal po reanimacji. Jesli nie bedzie chodzil. Nie wiem czy kupowac nowy jezeli polaczylem wezyki i tak turbo sie wylaczalo. Heh juz nioe mam powoli sil z tym dziadostwem. Chyba moja cierpliowsc powoli sie konczy:)

: sob mar 03, 2007 15:55
autor: twardy
jesli będziesz w miare ostrozny to nic nie zepsujesz sam widzisz że cała reanimacja nie jest trudna , możesz jeszcze podiechac na Vag i na prubie dynamicznej oblookac ciśnienie doładowania , gdybyś miał wskażnik tj manometr było by widac ciśnienie i prace zaworka .

: sob mar 03, 2007 18:03
autor: pioan1
Masz do wymiany przepływomierz nie każdy fachman mający waga umie go zdiagnozować-potrzebny np.laptop na kolana i w droge

Awaria po mojemu na 99.9%

Re: Pomocy z N75. Czy to na pewno to??

: sob mar 03, 2007 18:19
autor: rob555
galek pisze:Mam taki problem wydaj e mi sie ze mam padniety n75. Wiec zrobilem tak:
Podłaczylem ze soba 2 wezyki wychodzace z szarej glowki n75( z numerami konczacymi sie literka A) tak jak na tym zalaczeniu(zaznaczone miejsca wyjsc wezykow)- czy dobre wezyki złączyłem ze soba??:
http://img157.imageshack.us/img157/1437/n75kp9.jpg
Po przejechaniu sie troszke znowu to samo: Przy około 3000 obrotow poczynajac od 3 biegu pada mi turbo, ktore zaczyna dopiero dzialac po wylaczeniu i wlaczeniu stacyjnki. Sprawdzilem wezyki i wygladaja na cale bez zadnych pęknięć. Więc już sam dokladnie nie wiem co moze byc. Czy zle wezyki ze soba polaczylem?? Czy .... Pomóżcie proszę co mam robić..
Po co mostkowales wezyki? Przeciez wtedy masz na max wciagnieta gruche i notlaufa wylapiesz juz na niskich obr....
Jak chcesz sprawdzic czy to wina n75 to zamien ten zaworek z tym od EGR. Jest blizniaczy tylko ma czarna głowke. Weze podepnij prawidlowo bez mostkowania tam gdzie nie potrzeba. Jezeli nadal bedzie Ci turbo odlaczalo to znaczy sie ze do czyszczenia

: sob mar 03, 2007 18:55
autor: Scotto
mostkowaniem mozna sprawdzac w 1Z ty masz chyba jakis 110 km silnik, wiec rob jak ci radzirob555, powodzenia

: sob mar 03, 2007 19:42
autor: Diablo85
Witam.Dajcie moze konkretne schemty podlaczenia wezy z n75 golf afn pozdrawiam

: sob mar 03, 2007 21:14
autor: galek
Pioan1 - jesli tyczy sie przeplywomierza to jest w 100 % sprawny przynajmniej tak mi powiedziano w serwisie fiata. Mam nadzieje ze sie na tym chociaz troszke znaja. Rob555 dzieki za podpowiedz nie wiedzialem ze w moim przypadku musialem zamienic miejscami te zaworki. Jutro z rana zrobie to i zobacze jak chodzi. Wczesniej myslalem ze w moim przypadku a mam motor 110 koni robi sie tak jak w innych postach bylo pisane. Wiec rob555 dzieki za podpowiedz jutro dam znac jakie sa rezultaty. Dzieks wielki.