Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
adam16v
- Użytkownik

- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » czw mar 01, 2007 23:47
Witam! Silniczek zaczyna mi wcinać coraz więcej oleju

Zastanawiam się czy to czasem nie turbina puszcza olej. Przewody dolotowe do IC Nie są jakoś specjalnie zaoliwione, są czarne i trochę tłustawe. Na wolnych obrotach jak go trochę przygazuje to dymi na niebiesko biało ale nie jakoś masakrycznie. w czasie jazdy też tak samo dymi a jak przycisnę mu gaz i turbinka wejdzie na wyższe ciśnienie to zaczyna być biało niebiesko w tylnym lusterku

. I teraz pytanie? czy to turbo? Jak można zdiagnozować czy to akurat turbo? Mogę sie szarpnąć na regenarację , nie w tym rzecz, ale chodzi o to by nie wydać kasy bez sensu? Na dzień dzisiejszy wchłania mi jakieś 2-2,5l oleju na 1000km. Silnik pali od strzała nawet w największe mrozy z niczym niema problemów poza tym dymieniem i olejem. Turbinka daje ciśnienie aż do 1.4bara. Poradźcie coś?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
pioan1
- Ma gadane

- Posty: 233
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
- Lokalizacja: Cer-ica zach-pom
Post
autor: pioan1 » pt mar 02, 2007 00:21
Moim zdaniem turbinka jest już zmęczona,przepuszcza olej w wydech dlatego dymi na biało.
Przewody idące do IC są zaolejone-tym akurat się nie martw. we wszystkich TDI jest mokro.A turbiny raczej po regeneracji bym nie kupił-wolałbym uzywkę .
[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]
-
adam16v
- Użytkownik

- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » pt mar 02, 2007 18:03
Mi nie chodzi o kupowanie turbo po regeneracji a o danie tej turbinki do regeneracji. Kupować to raczej nie warto bo nie wiadomo czy nie kupię jakiegoś padła. Co o tym myślicie?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
pioan1
- Ma gadane

- Posty: 233
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
- Lokalizacja: Cer-ica zach-pom
Post
autor: pioan1 » pt mar 02, 2007 18:09
A co za różnica czy dasz swoją i tak nie polecam po regeneracji.
2 lata temu kupiłem (jak chcesz dam ci namiary) używkę ,dał gość pół roku gwarancji i nie źałuję a nieżle ją czasem katuję
ale to jest moje zdanie ,niech inni się też wypowiedzą
-
adam16v
- Użytkownik

- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » pt mar 02, 2007 18:16
hmmm... a ile zapłaciłeś za nią? Daj mi proszę kontakt na priva do gościa.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
pioan1
- Ma gadane

- Posty: 233
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
- Lokalizacja: Cer-ica zach-pom
Post
autor: pioan1 » pt mar 02, 2007 18:27
adam16v pisze:hmmm... a ile zapłaciłeś za nią? Daj mi proszę kontakt na priva do gościa.
wysłałem namiary
-
piow11
- Mały gagatek

- Posty: 122
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
- Lokalizacja: Krosno
Post
autor: piow11 » pt mar 02, 2007 21:55
Ja swoją regenerowałem ale miałem znajomego co ma wykwalifikowany serwis od turbosprężarek i prawie nic mnie to nie kosztowało oprócz zestawu naprawczego.Turbo jest jak nowe.Jak kupisz używkę to jeżdząc na takim ciśnieniu 1.4 bar turbina długo ci nie pociągnie i znów się sypnie. Możliwe, że pierścienie masz już zjechane i nie zgarniją oleju. Miałem ten sam problem, brał mi dużo oleju i dymił na niebiesko lub biało no i okazało się ze pierscienie wytarte ale turbo tez miałem zawalone olejem więc zregenerowałem i po kłopocie.
-
pioan1
- Ma gadane

- Posty: 233
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
- Lokalizacja: Cer-ica zach-pom
Post
autor: pioan1 » pt mar 02, 2007 21:57
piow11 pisze:Ja swoją regenerowałem ale miałem znajomego co ma wykwalifikowany serwis od turbosprężarek i prawie nic mnie to nie kosztowało oprócz zestawu naprawczego.Turbo jest jak nowe.Jak kupisz używkę to jeżdząc na takim ciśnieniu 1.4 bar turbina długo ci nie pociągnie i znów się sypnie. Możliwe, że pierścienie masz już zjechane i nie zgarniją oleju. Miałem ten sam problem, brał mi dużo oleju i dymił na niebiesko lub biało no i okazało się ze pierscienie wytarte ale turbo tez miałem zawalone olejem więc zregenerowałem i po kłopocie.
Na polskim materiale daleko nie zajedziesz
-
piow11
- Mały gagatek

- Posty: 122
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
- Lokalizacja: Krosno
Post
autor: piow11 » pt mar 02, 2007 22:07
pioan1, Nie wiem jakie mam materiały w swoim ale 3 lata juz jezdze i nie bierze oleju, nie dymi i predzej rdza go zje niz silnik padnie.Pozatym do takich starych aut nie ma co ładować oryginalnych części bo to poprostu bez sensu.
-
pioan1
- Ma gadane

- Posty: 233
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
- Lokalizacja: Cer-ica zach-pom
Post
autor: pioan1 » pt mar 02, 2007 22:10
piow11 pisze:pioan1, Nie wiem jakie mam materiały w swoim ale 3 lata juz jezdze i nie bierze oleju, nie dymi i predzej rdza go zje niz silnik padnie.Pozatym do takich starych aut nie ma co ładować oryginalnych części bo to poprostu bez sensu.
A jak 3 lata to zwracam honor
Ja na używce też 3 lata ganiam
-
piow11
- Mały gagatek

- Posty: 122
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
- Lokalizacja: Krosno
Post
autor: piow11 » pt mar 02, 2007 22:15
pioan1, Jakby nie znajomy z serwisu to też kupiłbym używkę bo regeneracja sie nie opłaca.
-
adam16v
- Użytkownik

- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » ndz mar 04, 2007 01:47
Dziś z szwagrem sprawdzaliśmy luzy na ośce na turbinie i okazało się że porządnie lata. Są spore luzy, czyli turbo do wymiany

. Dowiedziałem się że regeneracja to 700-800 zł i niewiadomo czy nie będzie dalej puszczać oleju. Zastanwaima się poważnie nad pewną używką. Kwestia teraz jaką turbinę kupić? Czy taką jak mam w 1V? Czy jakąś większą? Napewno niebędę robił rakiety z tego ale tak z 1.2- 1.3 bara bym chciał mieć. Inna sprawa najlepiej żeby nie trzeba było zamocno przerabiać czegoś żeby zamontować inną turbinę.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » ndz mar 04, 2007 09:53
adam16v, szukaj uzywki, ja za k24 dalem 240zl na allegro i jest z nia wszystko ok, jest w lepszym stanie niz moj stary garrett. Montaz bez problemow, beda pasowac garretty T2 T3 kkk k14, k24
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
adam16v
- Użytkownik

- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » ndz mar 04, 2007 23:20
A który byś mi polecił wybrać?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości