Strona 1 z 2

Zdjęcie i opis pompy wtryskowej AAZ

: czw mar 01, 2007 11:00
autor: Michnik
Chodzi o to czym mam pokręcić aby zmniejszyć obroty na biegu jałowym z wyciągniętym przyspieszaczem(obecnie mam około 1500obr/min z przyspieszaczem i około 900 po schowaniu przyspieszacza). Kiedyś widziałem opis tych wszystkich śrubek na pompie, ale teraz nie moge tego znaleźć.

Re: Zdjęcie i opis pompy wtryskowej AAZ

: czw mar 01, 2007 12:18
autor: RobertP
Michnik pisze:Chodzi o to czym mam pokręcić aby zmniejszyć obroty na biegu jałowym z wyciągniętym przyspieszaczem(obecnie mam około 1500obr/min z przyspieszaczem i około 900 po schowaniu przyspieszacza). Kiedyś widziałem opis tych wszystkich śrubek na pompie, ale teraz nie moge tego znaleźć.
tego szukałeś ? zauważ że są dwie różne pompy w tych TD
Obrazek
Obrazek

: czw mar 01, 2007 19:49
autor: Michnik
Ja mam pompę z tego drugiego obrazka niestety z tego co pamiętam. A i przy okazji, czy to jest taka pompa w której da się założyć PINa od 1.6TD?

: czw mar 01, 2007 22:55
autor: souler
Michnik jesli masz do gruchy wezyk od turbiny to pin wejdzie, ale jesli wezyka nie ma, to pin'a nie ma. na szczescie na pompie bez pina mozna tez zdzialac cuda. moj smiga bez pina. wada takiego rozwiazania jest zbyt krotka sruba regulacji biegu jalowego.

: czw mar 01, 2007 23:58
autor: Michnik
SouleR pisze:Michnik jesli masz do gruchy wezyk od turbiny to pin wejdzie, ale jesli wezyka nie ma, to pin'a nie ma. na szczescie na pompie bez pina mozna tez zdzialac cuda. moj smiga bez pina. wada takiego rozwiazania jest zbyt krotka sruba regulacji biegu jalowego.
Z tego co pamiętam to jest chyba taki wężyk, bo chyba na nim montowałem czujnik ciśnienia doładowania.
Jeszcze tylko nie wiem za dokładnie czym pokręcić aby te obroty spadły z wyciągniętym przyspieszaczem(no chyba , żę u mnie jest tak samo jak w tej pierwszej pompie).

: pt mar 02, 2007 00:33
autor: Trochim
śruba zaznaczona kolorem żółtym, trzeba ją wkręcić aby obroty spadły przy wyciągniętym przyśpieszaczu i napewno taka śrube masz u siebie

: czw mar 22, 2007 16:36
autor: mac79
mógłby ktoś opisać te śruby które zaznaczył RoberP

-czerwona - dawka paliwa
-zielona - ustawienie obrotów dla przyspieszacza ????????
-niebieska .....
-żółta ....

ps. ile obrotów powinno być przy wyciągniętym przyspieszaczu na maxa ??

: czw mar 22, 2007 16:41
autor: pavello
mac79 pisze:mógłby ktoś opisać te śruby które zaznaczył RoberP
czerwona-dawka paliwa
zielona-obroty na jalowym
niebieska-sruba ograniczajaca regulacje obrotow na jalowym
zolta-regulacja obrotow z wyciagnietym przyspieszaczem
mac79 pisze:ps. ile obrotów powinno być przy wyciągniętym przyspieszaczu na maxa ??
1050 +/- 50 rpm

: czw mar 22, 2007 17:04
autor: mac79
RobertP nie zaznaczył jeszcze jednej, zaznaczyłem kolorem pomarańczowym :)

Obrazek

: czw mar 22, 2007 20:51
autor: pavello
ta sruba to ogranicznik ciegnia gazu.albo z tego co pamietam-wydatek resztkowy.jak masz za wysokie oborty a zielona sruba juz nie ma regulacji to wykrecasz ta.pokombinuj to zobaczysz :D

: czw mar 22, 2007 23:40
autor: mac79
wolałbym się upewnić, z tego co pamiętam to jeden pompiarz ustawił mi tym obroty a inny tą zieloną śrubą, stąd moje pytanko

: pt mar 23, 2007 08:20
autor: PinkFloyd
Wydatku reszkowego nie ruszaj bo później bedziesz miał problemy z obrotami za wysokie na zimno za niskie na ciepło i regulacje wtedy nic nie dadzą. Wydatek ustawia sie na stole pobierczym jak wkrecisz i przekroczysz punkt przepływu paliwa potem sa cyrki z obrotami - np. spadają mocno przy obciązeniu silnika, podnoszą sie bez powodu.

: pt mar 23, 2007 09:17
autor: mac79
PinkFloyd pisze:Wydatku reszkowego nie ruszaj bo później bedziesz miał problemy z obrotami za wysokie na zimno za niskie na ciepło i regulacje wtedy nic nie dadzą. Wydatek ustawia sie na stole pobierczym jak wkrecisz i przekroczysz punkt przepływu paliwa potem sa cyrki z obrotami - np. spadają mocno przy obciązeniu silnika, podnoszą sie bez powodu.
no to właśnie już tak mam, zajebiści są niektórzy mechanicy, kręcą oby czymś pokręcić :(

: pt mar 23, 2007 14:18
autor: pavello
PinkFloyd pisze:ydatku reszkowego nie ruszaj bo później bedziesz miał problemy z obrotami za wysokie na zimno za niskie na ciepło i regulacje wtedy nic nie dadzą.
ja ruszylem i nic takiego sie nie dzieje.przeciwnie-prawie idealnie ustawilem obroty :bajer: