Strona 1 z 2

Nie działa Turbo w 1V

: śr lut 28, 2007 11:52
autor: Hans_J23
Od jakiegoś czasu strasznie zaczął mulić. Sprawdziłem przez ściśnięcie węża od turbiny i pomimo przygazowania jest cały czas miękki, nie dycha :-( Pomimo tego nie zauważyłem żeby specjalnie kopcił, nie bierze oleju itd?
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy da się ją we własnym zakresie naprawić? Co poradzicie?

: śr lut 28, 2007 14:17
autor: To_mas
Hans_J23 pisze:Czy da się ją we własnym zakresie naprawić? Co poradzicie?
a sprawdziłeś w jakim stanie masz filtr powietrza ??????
ja sie spotkałem z taką sytuacją ze jechałem Maverickiem 2.7l TD i szedł strasznie !!Turbiny wogole nie było słychać !! W domu z Tatą sprawdzilismy filtr z ciekawości i był tak zabity ze szkoda gadać
Po wymianie śmigał znacznie lepiej :D

: śr lut 28, 2007 14:45
autor: souler
na postoju to se mozesz gazowac. zdejmij gume od filtra i odpal auto. wirnik turbiny powinien sie obracac. nie powinie byc upackany olejem, luzy minimalne moga byc.

: śr lut 28, 2007 16:03
autor: Hans_J23
Filtr nie jest zasyfiony, turbiny nie słychać wcale. Zdejmę jeszcze wąż i sprawdzę czy się kręci.

: śr lut 28, 2007 16:08
autor: zaprzal
Hans_J23 pisze:turbiny nie słychać wcale
i wcale nie musi byc slychac
Hans_J23 pisze:pomimo przygazowania jest cały czas miękki
to zaden test

: czw mar 01, 2007 08:41
autor: Cinek
żeby najprościej sprawdzić turbine to musiałbyś tate zamknąć pod maską i wyskoczyć na jakąś górke :bigok:
OT, sie zastanawiam kto opowiada takie gupoty "ze ściskaniem węża", bo to nie pierwszy raz

: czw mar 01, 2007 17:36
autor: sGARY
Dzis sprawdzalem turbine w jettce i tak jak silnik chodzi i sie przygazuje to nie slychac.
Sciagnalem weze od turbiny i dmucha ostro przy przygazowaniu ;) ale troche oleju tez dmuchala. Oska turbiny nie ma wyczywalnych luzow!!

Ile silnik 1V ma koni??

: czw mar 01, 2007 17:40
autor: souler
60

: czw mar 01, 2007 18:13
autor: sGARY
ok :) a ile maja te inne diesle w Mk2?? i jakie maja oznaczenia?? i czym sie roznia te silniki?? bo 1.6 TD jest pare modeli i kazdy ma inna moc. Czym sie roznia te silniki??

: czw mar 01, 2007 18:49
autor: souler
jr 70KM, sb/ra 80KM. o roznicach sie nie wypowiem, bo jeszcze strzele jakas gafe :P w porownaniu do 1v o pompa, nie wiem jak z turbinami bylo, sb/ra maja ic, inne wtryski chyba i natrysk oleju na denko tloka <--- ale tego to juz w ogole nie jestem pewny.

: wt lut 05, 2008 17:34
autor: t0mal
1V tez ma natrysk oleju na denko tloka jak inne td, 2 podstawowe bledy w 1V to katalizator i pompa 8mm z JP :jezor:

: wt lut 05, 2008 20:27
autor: BENITO
SB/RA ma inny wałek rozrządu, poza tym ma dodatkowe chłodzenie turbiny cieczą.

: wt lut 05, 2008 20:56
autor: To_mas
BENITO pisze:SB/RA ma inny wałek rozrządu, poza tym ma dodatkowe chłodzenie turbiny cieczą.
bo w nich jest Garrett T2 a dodtkowe chłodzenie mozna zczaić patrząc na turbo albo o ile sie nie myle jest 2 pompa wody z tyły silniczka ....

: wt lut 05, 2008 21:00
autor: zaprzal
fajnie, tylko, ze to odkop sprzed 11 miesiecy