WIBRACJE NA WYSOKICH OBROTACH!POMOCY!!!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

biker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 02, 2007 17:48
Lokalizacja: dsw

WIBRACJE NA WYSOKICH OBROTACH!POMOCY!!!!!!

Post autor: biker » pn lut 26, 2007 17:59

JESTEM TU NOWY I MAM PEWIEN PROBLEM! CHODZI O TO ZE GDY JADE SWOIM GOLFEM OK 140 -160 KM/H TO CZUJE NA KIEROWNICY TAKIE DZIWNE WIBRACJE NA KIEROWNICY I WOGULE! GDY SKRECAM KIROWNICA LEKKO W PRAWO TO WIBRACJE SIE NASILAJA! DRUGI PROBLEM TO WIBRACJE POJAWIAJA SIE GDY WYHAMOWYWUJE AUTKO Z WIEKSZYCH PREADKOSCI! ZAZNACZE ZE NIE MA ZADNYCH LUZOW W ZAWISZENIU CZY UKLADZIE KIEROWNICZYM!WSZYSTKO SPRAWDZONE I WYMIENIANE NA BIERZACO! HAMULCE TEZ BYLY WYMIENIANE NIE TAK DAWNO NA DOBRE (BRMBO +FERODO)!PANOWIE O CO CHODZI !CO TO MOZE BYC? ICZY TE WSZYSTKIE WIBRACJE MOGA BYC SPOWODOWANE KOLEM DWóMASOWYM! BO PRAWDOPODOBNIE TEZ CZęSTO PADA!POZDRAWIAM!



Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Darek Madejczyk » pn lut 26, 2007 19:22

Moim zdaniem jest to objaw niewywazonych kół. Miałem tak samo wcześniej w astrze -do 130 km/h nic sie nie działo, ale wystarczyło już 135km/h a kierownica wpadała w duże wibracje. Częste wizyty w warsztatach wulkanizacyjnych nic nie dawały- koła były wywazane ale efektu nie było żadnego! :rotfl: Dopiero przeczytałem gdzieś o wyważaniu bez zciągania koła. Zrobiłem to w Krakowie i jak ręką odjął! Motyw jest taki że wywazaniu zostaje pooddany cały "element" koło+tarcze+półoś itp. :okej:


"MADEJ"

biker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 02, 2007 17:48
Lokalizacja: dsw

Post autor: biker » pn lut 26, 2007 20:01

SPRAWDZE I TO ! ALE U MNIE Są JUZ OBJAWY ZEPSUTEGO KOLA DWóMASOWEGO!TJ. JAK DOJEZDZAM DO SKRZYZOWANIA TO OBROTY TAK DZIWNIE SKACZA! CHODZI O TO CZY DWóMASóWKA MOZE MIEC WPłYW NA TE WSZYSTKIE WIBRACJE !POZDRAWIAM!



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lut 26, 2007 20:12

biker, zobacz http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/inde ... taj&id=118
:wink:
dwumasówka może dawac taki efekt.
Ostatnio zmieniony wt lut 27, 2007 04:49 przez twardy, łącznie zmieniany 1 raz.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cwb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob gru 30, 2006 10:15
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: cwb » pn lut 26, 2007 23:18

dziwne jest że dragania pojawiają się przy dużej prędkości i w czasie hamowania
z tego co ja się spotkałem:
-dragania przy hamowaniu - czy jak zmieniałeś klocki razem z nimi zmieniłeś tarcze ???
mam tak w polówce. zostawiliśmy stare tarcze i drgania z prędkości pow. 100km są

-dragania przy jeździe - spróbuj wyważyć ponownie opony. z forum się dowiesz że wulkanizator wulkanizatorowi nie równy. nie którzy w maszynach ustawiają duże tolerancje odchyłek nie kasują pamięci tymczasowej itp. opona czasami potrafi się obkręcić na feldze.

a wyważanie całego elementu nazywa się "doważaniem" albo się mylę ??

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]

Awatar użytkownika
sebtdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: WIBRACJE NA WYSOKICH OBROTACH!POMOCY!!!!!!

Post autor: sebtdi » czw mar 01, 2007 20:27

biker pisze:JESTEM TU NOWY I MAM PEWIEN PROBLEM! CHODZI O TO ZE GDY JADE SWOIM GOLFEM OK 140 -160 KM/H TO CZUJE NA KIEROWNICY TAKIE DZIWNE WIBRACJE NA KIEROWNICY I WOGULE! GDY SKRECAM KIROWNICA LEKKO W PRAWO TO WIBRACJE SIE NASILAJA! DRUGI PROBLEM TO WIBRACJE POJAWIAJA SIE GDY WYHAMOWYWUJE AUTKO Z WIEKSZYCH PREADKOSCI! ZAZNACZE ZE NIE MA ZADNYCH LUZOW W ZAWISZENIU CZY UKLADZIE KIEROWNICZYM!WSZYSTKO SPRAWDZONE I WYMIENIANE NA BIERZACO! HAMULCE TEZ BYLY WYMIENIANE NIE TAK DAWNO NA DOBRE (BRMBO +FERODO)!PANOWIE O CO CHODZI !CO TO MOZE BYC? ICZY TE WSZYSTKIE WIBRACJE MOGA BYC SPOWODOWANE KOLEM DWóMASOWYM! BO PRAWDOPODOBNIE TEZ CZęSTO PADA!POZDRAWIAM!
Jak dobrze pamietam to objawami zuzytego kola dwumasowego byla nierowna praca silnika wczasie jazdy na luzie dopiero po calkowitym zatrzymaniu silnik normalnie pracowal. Odłacz licznik i sie przejedz jesli wszystko bedzie ok. to masz kolo dwumasowe do wymiany



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości