Strona 1 z 1

Problem z odpalaniem na cieplym (AGR)

: pn lut 26, 2007 09:12
autor: RALFI
WITAM
Zauważyłem u siebie że jak silnik zimny to pali od strzała natomiast jak ciepły to musi kilka razy rozrusznik obrócić i także widze pęcherz powietrza w przezroczystm przewodzie dochodzącym do pompy. Pytanie czy może on byc przyczyną złego zapalania na ciepłym?????

: pn lut 26, 2007 10:31
autor: Remigiusz78
Może, nie musi.....

Wielokrotnie było na forum...

: wt lut 27, 2007 09:25
autor: RALFI
Witam

Zauważyłem u mnie coś takiego że jak zapale to ta bańka powietrzna wchodzi do pompy (ona ma z 2-3 cm) natomiast jak zgasze silnik to wraca w ten przezroczysty przewód, co to może być ?????? Może ktoś sie z tym spotkał???

Re: PROBLEM Z ODPALANIEM NA CIEPŁYM (AGR)

: wt lut 27, 2007 11:02
autor: rob555
RALFI pisze:WITAM
Zauważyłem u siebie że jak silnik zimny to pali od strzała natomiast jak ciepły to musi kilka razy rozrusznik obrócić i także widze pęcherz powietrza w przezroczystm przewodzie dochodzącym do pompy. Pytanie czy może on byc przyczyną złego zapalania na ciepłym?????
Stary zapalanie na cieplym raczej nic z bańkami nie ma wspolnego. Wpisz dawki rozruchowe w wyszukiwarke to zrozumiesz w czym problem.

: wt lut 27, 2007 22:29
autor: daro31ie
Kolego zmien sobie mape startowa Vagiem :okej:

: wt lut 27, 2007 23:56
autor: pioan1
Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury jak silnik będzie gorący i zapal auto.
Jak lepiej będzie jarał to wina mapy startowej

: śr lut 28, 2007 08:57
autor: RALFI
DZIEKI ZA WSZELKIE SUGESTIE W WEEKEND SOBIE POPATRZE I ODŁĄCZE CZUJNIK TEMP.

DZIEKI WIELKIE ZA POMOC
POZDRAWIAM

: śr lut 28, 2007 10:01
autor: golfir
vag-iem to nic nie zrobisz. problem na ciepłym to typowa przypadłość ( oszczednosc koła 2 masowego) korekta mapy rozruchowej i bedzie git a poki co mozesz sciagac czujnik temp. jedz do kliniki na aleje jerozolimskie albo do diagtronica i z głowy poprawia mape i bedzie palił z półobrotu