Problem z odpalaniem na cieplym (AGR)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Problem z odpalaniem na cieplym (AGR)

Post autor: RALFI » pn lut 26, 2007 09:12

WITAM
Zauważyłem u siebie że jak silnik zimny to pali od strzała natomiast jak ciepły to musi kilka razy rozrusznik obrócić i także widze pęcherz powietrza w przezroczystm przewodzie dochodzącym do pompy. Pytanie czy może on byc przyczyną złego zapalania na ciepłym?????
Ostatnio zmieniony śr lut 28, 2007 14:33 przez RALFI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » pn lut 26, 2007 10:31

Może, nie musi.....

Wielokrotnie było na forum...


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » wt lut 27, 2007 09:25

Witam

Zauważyłem u mnie coś takiego że jak zapale to ta bańka powietrzna wchodzi do pompy (ona ma z 2-3 cm) natomiast jak zgasze silnik to wraca w ten przezroczysty przewód, co to może być ?????? Może ktoś sie z tym spotkał???



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PROBLEM Z ODPALANIEM NA CIEPŁYM (AGR)

Post autor: rob555 » wt lut 27, 2007 11:02

RALFI pisze:WITAM
Zauważyłem u siebie że jak silnik zimny to pali od strzała natomiast jak ciepły to musi kilka razy rozrusznik obrócić i także widze pęcherz powietrza w przezroczystm przewodzie dochodzącym do pompy. Pytanie czy może on byc przyczyną złego zapalania na ciepłym?????
Stary zapalanie na cieplym raczej nic z bańkami nie ma wspolnego. Wpisz dawki rozruchowe w wyszukiwarke to zrozumiesz w czym problem.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » wt lut 27, 2007 22:29

Kolego zmien sobie mape startowa Vagiem :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » wt lut 27, 2007 23:56

Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury jak silnik będzie gorący i zapal auto.
Jak lepiej będzie jarał to wina mapy startowej


[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » śr lut 28, 2007 08:57

DZIEKI ZA WSZELKIE SUGESTIE W WEEKEND SOBIE POPATRZE I ODŁĄCZE CZUJNIK TEMP.

DZIEKI WIELKIE ZA POMOC
POZDRAWIAM



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr lut 28, 2007 10:01

vag-iem to nic nie zrobisz. problem na ciepłym to typowa przypadłość ( oszczednosc koła 2 masowego) korekta mapy rozruchowej i bedzie git a poki co mozesz sciagac czujnik temp. jedz do kliniki na aleje jerozolimskie albo do diagtronica i z głowy poprawia mape i bedzie palił z półobrotu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości