Uszkodzona przepływka czy coś innego?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bebus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn gru 18, 2006 11:21
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Uszkodzona przepływka czy coś innego?

Post autor: bebus » ndz lut 25, 2007 13:03

Witam,
Samochód na wyższych obrotach jest wyraźnie zamulony, czasami na 4 biegu w okolicach 3 tyś obrotów zdarza mu się przerwać, może log pomoże w ocenie? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady. Pozdrawiam.
Obrazek



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » ndz lut 25, 2007 13:10

sprawdzałeś nieszczesny n75?



Awatar użytkownika
PietRas17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
Kontakt:

Post autor: PietRas17 » ndz lut 25, 2007 13:11

niestety na logu sie nie znam....wiec nie pomoge
kumpel mial to samo w okolicy 3,4 biegu czasami przerywalo...okazalo sie ze przwod plastikowy ktorym idzie powietrze byl pekniety na dole i to bylo przyczyna. nie aszkodzi sprawdzic
najlepiej to zebys podlaczyl przeplywke od kumpla i bys wiedzial


MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035

bebus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn gru 18, 2006 11:21
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: bebus » ndz lut 25, 2007 13:20

N75 nie sprawdzałem w sensie mostkowania itp, zacząłem od wklejenia logów... A jak najszybciej sprawdzić N75? Niestety nie mam innego egzemplarza na podmianke :crazy:



Awatar użytkownika
cider_520
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 28, 2006 20:24
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: cider_520 » ndz lut 25, 2007 16:58

bebus pisze: A jak najszybciej sprawdzić N75?
polacz przewod niebieski z czerwonym i wtedy zobaczysz jak bedzie normalnie jechal to masz do wymiany N75 :grin:



bebus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn gru 18, 2006 11:21
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: bebus » ndz lut 25, 2007 17:50

cider_520 pisze:
bebus pisze: A jak najszybciej sprawdzić N75?
polacz przewod niebieski z czerwonym i wtedy zobaczysz jak bedzie normalnie jechal to masz do wymiany N75 :grin:
dzięki za rade, połączę, pojeżdżę i mam nadzieję zobaczyć efekt bo tak jak pisałem pojawia się on raz na jakiś czas... A jak długo można śmigać z takim setupem?



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lut 25, 2007 18:25

wez chlopie zgraj porzadnie logi pod obciazeniem w pelnym zakresie obrtów. Na postoju to robiles dodawales i puszczales gaz ?

[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 17:28 ]
Przeplywka jest słabiutka mozliwe ze odcina dawki.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

bebus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn gru 18, 2006 11:21
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: bebus » pn lut 26, 2007 10:28

aw69 pisze:wez chlopie zgraj porzadnie logi pod obciazeniem w pelnym zakresie obrtów. Na postoju to robiles dodawales i puszczales gaz ?

[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 17:28 ]
Przeplywka jest słabiutka mozliwe ze odcina dawki.
Logi robione były pod obciążeniem na 3 albo 4 biegu tak mniej więcej od 2 tyś obr. z gazem wcisniętym w podłogę. Które bloki mam jeszcze raz zrobić żeby wszystko było jasne?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 26, 2007 12:55

bebus pisze:Logi robione były pod obciążeniem na 3 albo 4 biegu tak mniej więcej od 2 tyś obr. z gazem wcisniętym w podłogę. Które bloki mam jeszcze raz zrobić żeby wszystko było jasne?
zrobić z gazem w podłodze

w grupie 010 na poz 4 masz położenie pedału gazu i widać że wahlowałeś sandałem :P

4 bieg i but w podłoge od 1500 do 4000 rpm

moim zdaniem przepływka pokazuje za mało, na skutek słabego doładowania i jes ona skutkiem a nie przyczyną..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości