chip od bs-chiptuningcom

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

fizol33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:59
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

chip od bs-chiptuningcom

Post autor: fizol33 » ndz lut 25, 2007 12:47

co myslicie o tym produkcie? http://www.allegro.pl/item169882106_chi ... di_pd.html



Awatar użytkownika
jacekd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob paź 29, 2005 19:15
Lokalizacja: Poznan
Auto: MK6 TSI160
Silnik: CAVD

Post autor: jacekd » ndz lut 25, 2007 13:21

Ze to kupa? :)
Odpusc sobie taki "tuning", odloz kase i zrob porzadnego wirusa.


MK6 HL - TSI160

MaDaAFaKa

Post autor: MaDaAFaKa » czw mar 01, 2007 14:58

jacekd pisze:Odpusc sobie taki "tuning", odloz kase i zrob porzadnego wirusa.
popieram :) www.tdi-tuning.pl



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » czw mar 01, 2007 15:35

ktos poszukal w necie gotowe softy i teraz sprzedaje za nie mala wcale kase, ja bym tez nie kupowal


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
baldman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: baldman » czw mar 01, 2007 16:25

Nie jetem pewien czy mam właśnie od tego kolesia chipy. Zakupiłem poza aukcją znajomy jeździł na zloty i tam poznał kolesią co modyfikuję układy.
Jeżeli to ten sam (mieszka w Przemyślu bądź Ustrzyki Dolne albo Górne) to chipy sprawują się ok zamontowane w dwóch golfach TDI.
Znaczący przyrost przyśpieszenia.
Autem na chipie zrobiłem już ponad 10 000 i nic się nie dzieje.
Dostałem dwie pamięci eprom do sterowaia silnikiem i turbiną

Zwiększył się zakres obrotów.
Turbinka zaczyna działac już od 1400 do 4500 gdzie było cos 1800 do 4000. Moge się mylić delikatnie.
Jestem w pełni zadowolony z tych układów.
Co prawda do jednego auta pamięć przyszła uszkodzona (auto jej nie przyjęło) ale koleś mi odesłał sprawną. Nikt nie napisał dlaczego nie polecacie nie rozumiem Waszych odpowiedzi. Jeżeli to jest ten koles a wydaje mi się że ten to układy do 1,9 TDI spisują się dobrze.

Z tego co wiem jeszcze BMW jeździ na tym w moim miescie ale nie wiecej nie wiem.
Znajomy zakupił od niego boxa w jednym aucie działał ale w jego nie akurat to go zwrocił i nie było z tym problemów.
Czas oczekiwania na układ to 2 - 3 tygodnie bo jak koleś mówił dostaje to z niemiec. Podałem mu wszysktie cyferki ze sterownika i z pamieci. Po dwóch tygodniach przyszla paczka


Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw mar 01, 2007 16:32

Baldman :
Powiem tak: mozesz zrobic RTG zebów i na tej podstawie wyrwac sobie dwa zeby bo cos boli a mozesz pojsc do dentyski ktora zbada, zobaczy co i jak i czy napewno dobre chcesz wyrwac.
Jak mozna dowalic paliwa i powietrza do samochodu jak nawet nie wiadomo czy sprawny czy wtryski nie leja itd...Nie na darmo fabryka zrobila zapas bezpieczenstwa- wlasnie na niespodzianki. A pozniej jak cos padnie to idzie w swiat opinia ze chiptuning zly bo silniki padaja...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
baldman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: baldman » czw mar 01, 2007 17:27

Widocznie można tak zrobić, jeżeli jest się pewnym swojego silnika. Dbam o auto i wiem co w nim siedzi.
Po prostu śmieszy mnie naciąganie kasy z chiptuningu. Kwestia wgrania map na pamięć eprom a żądają za to tyle kasy i nie do końca wierzę w indywidualne nastawianie do każdego silnika. Każdy ma gotowe mapy jedynie może co robi to małe modyfikacje ale nie sądze. Teraz posypią się na mnie groźby i przekleństwa ale takie mam zdanie na ten temat i mogę mieć.
Jeżeli na każdej stronie tabela przyrostów się zgadza to znaczy każdy korzysta z tych gotowców. Czemu nikt nie pisze innych wartości tylko zawsze przyrost jest ten sam, chodzi o przykłady na stronach www.

Jeżeli dbam o silnik, mechanik sprawdzał mi ciśnienie, nie mam wycieków, wszystko jest w normie itp. to czemu nie miałem sobie zamówić chipa za 300zł, rozebrać sterownik wylutować orginały, wstawić gniazdo i zmodyfikowane pamięci. Czy to aż takie trudne.


Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw mar 01, 2007 17:45

baldman ale nikt ci nie zabrania. robisz jak sam chcesz. tobie odpowiada przelutowanie kosci i efekt wiec ok. inny robi wirusa za 1000zl i tez jest zadowolony. nie wierzysz, ze dobry tuner ustawia wszystko pod silnik? to juz twoje zmartwienie, bo kazdy szanujacy sie czlowiek zajmujacy sie chipsami zabiera autko na przejazdzke i ustawia optymalnie. niech sie fachowcy wypowiedza, bo cos ja moge na ten temat wiedziec, mam tylko td :bigok:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw mar 01, 2007 18:30

baldman pisze: Jeżeli dbam o silnik, mechanik sprawdzał mi ciśnienie, nie mam wycieków, wszystko jest w normie itp. to czemu nie miałem sobie zamówić chipa za 300zł, rozebrać sterownik wylutować orginały, wstawić gniazdo i zmodyfikowane pamięci. Czy to aż takie trudne.
No to diagnoza iscie profi...
Sprawdzales korekcje dawek? Chociaz cisnienie w dolocie przed i po robocie? Sorki ale akurat wycieki to tu najmniejsze znaczenie maja.
Swoje zdanie masz i masz do tego prawo. Ale wiem co ludziom sie sprzedaje za takie pieniadze i generalnie wolalbym opornik za 10gr. Podobne przyrosty a kasa znacznie mniejsza...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
baldman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: baldman » czw mar 01, 2007 18:39

Każdy ma swoją teorię i robi jak mu pasuje. Ale koledzy nie widzieli efektu tego chipa i sie wypowiadają. Za cenę 300zł ja jestem w pełni usatysfakcjonowany.
Nie mówię że jak ktoś zapłaci 1000zł - 1200 zł to zrobi źle. Jeżeli trafi na dobrego modera (chodzi o zmianę gotowca) to na pewno osiągnie lepszy efekt.

Moim zdaniem oczywiście mogę się mylić tylko przypuszczam kolesie wgrywają właśnie te gotowce i zmieniają to co wydaje im się za słuszne. Efekt w większości wypadków będzie lepszy ale cena też będzie większa.

Dwa golfy jeździ na tych chipach, spalanie nie wzrosło, nie mam problemów z odpalaniem silnika. Nie zaobserwowałem żadnych skutków ubocznych, autem jeżdżę raczej ostro, różnica w przyśpieszeniu zauważalna, satysfakcja z montażu i że takie coś działa gwarantowana.

I tak w określonym czasie cena za chiptuning zmaleje dość znacząco jak cena każdej nowości. Taka kolej rzeczy. Nikogo nie nakłaniam do zakupu chipów ani nie mam z tego profitów, nie neguję tuningu profesjonalnego w warsztatach, wyraziłem tylko swoją opinię.

Zastanawia mnie jeden fakt taki tuning robią np. w serwisie skody za 1200 zł. Nie sądzę żeby sami coś stworzyli maja po prostu gotowe mapy może od producenta może jako serwis to dostali kwestia tylko przyjazdu i wgrywaję na miejscu od ręki. Dla ułatwienia serwis Skody w Rzeszowie takie coś przeprowadza, a serwis VW już tego nie robi.


Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 01, 2007 18:41

generalnie wolalbym opornik za 10gr. Podobne przyrosty a kasa znacznie mniejsza
:okej:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw mar 01, 2007 18:43

Producent nie daje map...wrecz obligatoryjnie zakazuje jakiejkolwiek ingerencji a to co kolesie ze skody robia to pewnie opiera sie na nr. z softami przez email. Albo sami zassali gotowce albo kupuja za 300zl.
Jak by nie bylo 900zl maja dla siebie...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
baldman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 09:37
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: baldman » czw mar 01, 2007 18:56

No to diagnoza iscie profi...
Sprawdzales korekcje dawek? Chociaz cisnienie w dolocie przed i po robocie? Sorki ale akurat wycieki to tu najmniejsze znaczenie maja.
Swoje zdanie masz i masz do tego prawo. Ale wiem co ludziom sie sprzedaje za takie pieniadze i generalnie wolalbym opornik za 10gr. Podobne przyrosty a kasa znacznie mniejsza...[/quote]

Ciśnienie mechanik sprawdzał i przed i po nie miał nic do zarzucenia. Korekcje dawek nie sprawdzałem.
Generalnie raczej powiem ci że opornik czy inne gówienko na kabelku oszukujące że jest zima nie da aż takiego efektu.
Ogólnie ten temat jeszcze nowy każdy pilnuje swojej tajemnicy. Dobrze że na forach komputerowych ludzie dzielą się wiedzą i można znaleźć dokładniejsze info i jakoś nikt nie oczekuje za to kasy. W chiptuningu taki temat tabu chcesz cokolwiek wiedzieć to płać. Czemu biosy do komputerów są modyfikowane i są dostepne za free, czemu można znaleść za darmo jak zmodyfikować w kodzie 16 bios karty graficznej itp. Niedługo będzie tak z chiptuningiem że będą mapy i opis co za co odpowiada i co kiedy zmienić a do tego czasu niech tuningowcy drą niemałe pieniądze za to póki sie nie skończy taka ekonomia.


Golf III Movie, 96, 1,9 TDI, gwintowane zawieszenie H&R, chiptuning

Awatar użytkownika
jacekd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob paź 29, 2005 19:15
Lokalizacja: Poznan
Auto: MK6 TSI160
Silnik: CAVD

Post autor: jacekd » czw mar 01, 2007 20:36

baldman pisze:I tak w określonym czasie cena za chiptuning zmaleje dość znacząco jak cena każdej nowości.
Nowosc???
baldman pisze:Ogólnie ten temat jeszcze nowy każdy pilnuje swojej tajemnicy. Dobrze że na forach komputerowych ludzie dzielą się wiedzą i można znaleźć dokładniejsze info i jakoś nikt nie oczekuje za to kasy.
Pfff hahah!
Stary to chyba dla Ciebie jest jakas "nowosc". Wirusy sa robione od ladnych paru lat i zadna to nowosc, ani nowa moda.

Pytasz dlaczego chipowanie jest gorsze od wirusowania???
Dla mnie sprawa jest prosta - jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Kazdy silnik jest inny, nawet nowe auta wyjezdzajace z fabryki moga miec roznice w mocach (w TDI najczesciej na plus), wiec nie bede juz mowil nawet jaki wplyw na stan silnika ma jego eksploatacja.
Skoro wierzysz ze sa jakies uniwersalne wartosci, ktore pasuja do kazdego silnika danego typu (powiedzmy ASZ) niezaleznie od mocy, od daty wykonania (bywaja drobne roznice w czesciach) itd. itp. to gratuluje Ci dobrego samopoczucia.


MK6 HL - TSI160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 220 gości