kąt wtrysku - jaka wartość?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

kąt wtrysku - jaka wartość?

Post autor: maluch » pt lut 23, 2007 17:36

siemka ostatnio byłem u NIBY szpeca i ustawiał mi kąt wtrysku tylko że teraz auto kopci podłączył kompa i mówił że mam 42 a powinno być pomiędzy 30 a 40 i zmniejszył mi na 38 i teraz mam takie pytanie czy on wogóle sie coś znał?????? bo ja nawet niewiem co to jest to 42 pozdro



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt lut 23, 2007 17:39

powinno być między 48 a 51 ...



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » pt lut 23, 2007 17:43

czyli ten łoś nic sie nieznał !!!!! dobra a wiesz może w którą strone ruszyć pompą żeby go zwiększyć bo do tego barana już nie pojade



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt lut 23, 2007 17:50

maluch pisze:czyli ten łoś nic sie nieznał !!!!! dobra a wiesz może w którą strone ruszyć pompą żeby go zwiększyć bo do tego barana już nie pojade
daj to komuś normalnemu do zrobienia - albo niech ci statycznie na zegar ustawią - albo niech ktoś podłączy VAG'a z TDIgraphem - będziesz miał odczyt na bieżąco - wyregulujesz dynamicznie ...



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » pt lut 23, 2007 17:54

zamówiłem kabel i może sam to ustawie tylko wiesz może gdzie ta wartość jest w vagu??



Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » pt lut 23, 2007 18:05

Pozycja 2, u mnie wynosi 038 co widać na TDiGraph jest w normie
Obrazek



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt lut 23, 2007 18:32

marrcin pisze:Pozycja 2, u mnie wynosi 038 co widać na TDiGraph jest w normie
[url=http://img137.imageshack.us/img137/7748/97558332iq0.jpg]Obrazek[/URL]
raczej troszkę poniżej "normy" ale nie jest źle ... ideał to 048 do 052 ...



Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » pt lut 23, 2007 19:24

Kiedyś w moim temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80139 pisałeś coś innego :grin:
leo... pisze:
marrcin pisze:Co Wy na ten kąt wtrysku? Dużo za późny ?
jest dobrze - zostaw tak jak jest ...



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt lut 23, 2007 22:50

marrcin pisze:Kiedyś w moim temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80139 pisałeś coś innego :grin:
leo... pisze:
marrcin pisze:Co Wy na ten kąt wtrysku? Dużo za późny ?
jest dobrze - zostaw tak jak jest ...
u ciebie nie ma problemów z kopceniem porannym - więc nie ma sensu tego ruszac ... ECU i tak wyprzedzi sobie kąt ... :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości