Strona 1 z 2

nowa turbina do 1,9 td silnik aaz

: pt lut 23, 2007 13:21
autor: stranger22
Sprawa wyglda tak.Musze wymienic turbine w moim golfiberku ,gdyz ta co teraz siedzi jush długo nie pozyje,wiec wymiana jest przymusowa.Chciałbym cos pokombinować z cisnieniem doładowania ,ale w nieznacznym stopniu ,gdyz zalezy mi na ekonomice jazdy.I teraz zwracam sie do obcykanych w tym temacie tunerów .Czy lepiej zregenerować tę turbinkę co mam ,czy zrobić swap na jakąś inna ,gdyz wiem ze takie mody były jush robione.Dodam ze niemam zamiaru podnosic mocy do 100 konikow (ze wzg na ekonomike).Poradzcie chłopaki ,i jak mozecie to podajcie mniej wiecej koszt waszych pomysłow. :bigok:

: pt lut 23, 2007 14:25
autor: pioan1
Nie polecan regenerowanej turbiny,polecam kupić używkę ale orginał
Mam nr tel do gościa z Gdyni,brałem do swojego miał tanio,dał gwarancję ,ganiam już ponad 1.5 roku



450 zł używka

Re: nowa turbina do 1,9 td silnik aaz

: pt lut 23, 2007 14:30
autor: RobertP
a jaką masz ???
jak stwierdziłeś że z tą co masz jest coś nie tak, bierze przez nią olej ?
stranger22 pisze:Chciałbym cos pokombinować z cisnieniem doładowania ,ale w nieznacznym stopniu ,gdyz zalezy mi na ekonomice jazdy.
stranger22 pisze:Czy lepiej zregenerować tę turbinkę co mam ,czy zrobić swap na jakąś inna ,gdyz wiem ze takie mody były jush robione.Dodam ze niemam zamiaru podnosic mocy do 100 konikow (ze wzg na ekonomike).
no to jak na ekonomikę patrząc chyba najlepsza będzie T2
zresztą tak wogóle to ile planujesz przeznaczyć pieniążków na ten tuning :smoke:

: pt lut 23, 2007 15:32
autor: stranger22
Jaka mam to niewiem bo probowałem dojrzec na mojej turbinie jakiegos oznaczenia to sie dopatrzec nie mogłem.
A to ze jest do bani to stwierdziłem po poruszaniu za wirnik.Lata ostro wiec to chyba jest jednoznaczne.Pozatym w weżyku powietrza jest nalot z oleju wiec nic dodac nic ujac chyba.
A ile pieniążków chcem na to przeznaczyc to ciezko powiedziec.Narazie wykosztuje sie na turbine i ewentualnie zastosuje boost pin jak jush znajde ten od 1,6 td (a z tym cieżko bo szukam jush od miecha)
pioan1, a ile zapłaciłes u tego kolesia za turbinke??Jak mozesz to podrzuc ten numer tutaj,albo na priv (jak wolisz)

[ Dodano: 23 Lut 2007 14:34 ]
RobertP, a dlaczego mowisz ze ta T2 bedzie wpływac na ekonomike??To jest turbina z passata??

: pt lut 23, 2007 15:51
autor: RobertP
stranger22 pisze:Jaka mam to niewiem bo probowałem dojrzec na mojej turbinie jakiegos oznaczenia to sie dopatrzec nie mogłem.
stań przy prawym błotniku schyl dobrze głowę i lub nawet włóź lusterko koło
turbiny i zerkaj powinienieś wiedzieć tabliczkę ...
jak tabliczka zielona to Garett ale jaki to już musisz spojrzeć co jest na niej nabite
jak taka różowo czerwona to turbina KKK
stranger22 pisze:RobertP, a dlaczego mowisz ze ta T2 bedzie wpływac na ekonomike??To jest turbina z passata??
nie koniecznie z paska ta turbina ...co do ekonomii i takiej jazdy jakbyś chciał
to mi ktoś kiedyś napisał na forum bo ja mam T2, żeby szukajka działał to bym odnalazł ten temacik ...

a ile oleju Ci wciąga silnik ?

: pt lut 23, 2007 16:08
autor: stranger22
z tego co zdołałem dojrzec to 3 pierwsze oznaczenia- K03.Mówi ci to cos?? A co do oleju to ci niepowiem bo wczoraj zlikwidowałem jeden konkretny wyciek wiec ciezko mi stwierdzic po jednym dniu.
Wiec jakie sa prpozycje i małykosztorysik.

: pt lut 23, 2007 16:56
autor: RobertP
stranger22 pisze:z tego co zdołałem dojrzec to 3 pierwsze oznaczenia- K03.Mówi ci to cos??
jasne, ale żeby dobrze dmuchneło to T3 i chyba kolerktor ssący, jakiś sensowny IC, oczywiście bost pin
ale co jeszcze potrzebne to sam nie wiem , bo jeszcze u siebie nie robiłem
ale się przymierzam, na dzień dzisiejszy jestem na etapie remciku silnika
właśnie odebrałem korbowody z nowymi tulejami i sworzniami ....
stranger22 pisze:A co do oleju to ci niepowiem bo wczoraj zlikwidowałem jeden konkretny wyciek wiec ciezko mi stwierdzic po jednym dniu.
ale ile mniej wiecej Ci łykał ile dolewałeś załóżmy na 1000 km czy na 10000km ?
stranger22 pisze:Wiec jakie sa prpozycje i małykosztorysik.
tak myślę że ok. 1000zł trzeba mieć na te drobnostki które napisałem powyżej
nie licząc oczywiście robocizny własnej i czasu spędzonego tutaj na forum ...

: pt lut 23, 2007 17:18
autor: souler
ale jesli nie bedzie mocy wyzszej niz 100 koni to po co t3? przeciez na miescie zanim ona sie wkreci to mina wieki.

: pt lut 23, 2007 17:22
autor: zaprzal
SouleR, nie jest wcale tak zle, ja mam k24 i pojemnosc tylko 1,6 i wcale sie zle nie wkreca... ale jezeli masz 100% pewnosc ze nie chcesz duzo mocy to faktycznie moze lepiej mala turbinke

: pt lut 23, 2007 23:33
autor: RobertP
zaprzal pisze:ale jezeli masz 100% pewnosc ze nie chcesz duzo mocy to faktycznie moze lepiej mala turbinke
czyli np. T2

: pt lut 23, 2007 23:54
autor: zaprzal
czyli np. T2
czyli T2 lub k14

: sob lut 24, 2007 00:14
autor: souler
z ta duza moca to tez tak dziwnie, bo przeciez t2 wystarczy do uzyskania 100 koni. musze u siebie sprawdzic co mam :D najwyzej chwilowo bedzie musiala pracowac poza zakresem swojej efektywnosci, ale moc to moc. przy 4000-4500 obr wskoczy peak i jest moc.

: sob lut 24, 2007 00:22
autor: zaprzal
dokladnie, z T2 i K14 da sie wydusic wystarczajaco duzo zeby sie jezdzilo przyjemnie na codzien... nawet w 1.6

: sob lut 24, 2007 00:25
autor: souler
no wlasnie. w dieslu i tak walczymy o moment i jego przebieg. skoro autor tematu nie ma zamiaru wlaczyc o rekord swiata to spokojnie t2 lub k14 wystarczy.