Strona 1 z 1

wtryski

: śr lut 21, 2007 09:12
autor: lysy65
jak zdjagnozowac wtryski,leja czy nie leja.

: śr lut 21, 2007 09:45
autor: covacsxxx
podlaczyc do VAGa

: śr lut 21, 2007 11:53
autor: aw69
podlaczyc do VAGa
tak ? i co dalej ? :)

A powiedz co się dzieje z autem jakies bolączki ?

: śr lut 21, 2007 12:33
autor: lysy65
w sumie to sam nie wiem co sie dzieje mam wrazenie ze pali za duzo,poza tym raczej ok

: śr lut 21, 2007 20:29
autor: mular
Mozna wyjac wtryski i sprawdzic na maszynie do wtryskow czy nie leja

Re: wtryski

: śr lut 21, 2007 22:16
autor: leo...
lysy65 pisze:jak zdjagnozowac wtryski,leja czy nie leja.
rozgrzej silnik do 90 'C - podłącz vag'a 01->013 -(obroty biegu jałowego) zrób logi i wklej na forum ...

resztę ci powiedzą ludzie z forum :chytry:

Re: wtryski

: śr lut 21, 2007 23:04
autor: Adamm
leo... pisze:
lysy65 pisze:jak zdjagnozowac wtryski,leja czy nie leja.
rozgrzej silnik do 90 'C - podłącz vag'a 01->013 -(obroty biegu jałowego) zrób logi i wklej na forum ...

resztę ci powiedzą ludzie z forum :chytry:
wynik moze byc nie do konca wiarygodny bo np zabrudzony nastawnik moze miec wplyw na korekcje dawek na wtryskach

Re: wtryski

: czw lut 22, 2007 00:57
autor: leo...
Adamm pisze: wynik moze byc nie do konca wiarygodny bo np zabrudzony nastawnik moze miec wplyw na korekcje dawek na wtryskach
to że czyścisz nastawniki nie oznacza że w każdym aucie jest brudny nastawnik ... chyba to są pierwsze objawy zboczenia zawodowego :grin:

korekcje dawek powiedzą bardzo dużo ... do tego test dynamiczny z odpowiednią osobą na pokładzie - i będzie wiadomo co jest nie hallo ...

: czw lut 22, 2007 02:36
autor: aw69
Mozna wyjac wtryski i sprawdzic na maszynie do wtryskow czy nie leja
głowie sobie sprawdz


Lysy skoro z autem wszystko ok to nie szukaj h.... do d.u.py ? Sprawdz poszczególne bloki wartości mierzonych i przede wszystkim kąt wtrysku. Wtedy skoncza sie twoje problemu z duzym spalaniem

Re: wtryski

: czw lut 22, 2007 10:25
autor: Adamm
leo... pisze:
Adamm pisze: wynik moze byc nie do konca wiarygodny bo np zabrudzony nastawnik moze miec wplyw na korekcje dawek na wtryskach
to że czyścisz nastawniki nie oznacza że w każdym aucie jest brudny nastawnik ... chyba to są pierwsze objawy zboczenia zawodowego :grin:

korekcje dawek powiedzą bardzo dużo ... do tego test dynamiczny z odpowiednią osobą na pokładzie - i będzie wiadomo co jest nie hallo ...
nie powiedzialem ze ma brudny nastawnik, mialem pare przypadkow ze czyszczenie nastawnika wplynelo na korekcje dawek na wtryskach i to nawet sporo i tylko to mialem na mysli

: czw lut 22, 2007 17:14
autor: Jerry-diesel
Witam
jestem tu nowy.
posiadam VW golfa MK1 1.6 diesel i ostatnio przy niższych temperaturach zauwazyłem że po zapaleniu silnik przerywa mocno i nieraz gaśnie a jak mu dodam wiecej gazu to bardzo przerywa i widać że nie chodzi na wszystkie cylindry, dzieje sie tak przez pierwsze 10 sekund. Jestem pewien że to wina wtryskiwaczy bo pompa wtryskowa jest po regeneracji i była robiona a świece żarowe sprawdzałem sam czy grzeją, Czy podzielacie moją opinie że to wina wtrysków?