wtryski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lysy65
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:06
Lokalizacja: wroclaw

wtryski

Post autor: lysy65 » śr lut 21, 2007 09:12

jak zdjagnozowac wtryski,leja czy nie leja.



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr lut 21, 2007 09:45

podlaczyc do VAGa


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr lut 21, 2007 11:53

podlaczyc do VAGa
tak ? i co dalej ? :)

A powiedz co się dzieje z autem jakies bolączki ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

lysy65
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:06
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: lysy65 » śr lut 21, 2007 12:33

w sumie to sam nie wiem co sie dzieje mam wrazenie ze pali za duzo,poza tym raczej ok



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr lut 21, 2007 20:29

Mozna wyjac wtryski i sprawdzic na maszynie do wtryskow czy nie leja



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: wtryski

Post autor: leo... » śr lut 21, 2007 22:16

lysy65 pisze:jak zdjagnozowac wtryski,leja czy nie leja.
rozgrzej silnik do 90 'C - podłącz vag'a 01->013 -(obroty biegu jałowego) zrób logi i wklej na forum ...

resztę ci powiedzą ludzie z forum :chytry:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Re: wtryski

Post autor: Adamm » śr lut 21, 2007 23:04

leo... pisze:
lysy65 pisze:jak zdjagnozowac wtryski,leja czy nie leja.
rozgrzej silnik do 90 'C - podłącz vag'a 01->013 -(obroty biegu jałowego) zrób logi i wklej na forum ...

resztę ci powiedzą ludzie z forum :chytry:
wynik moze byc nie do konca wiarygodny bo np zabrudzony nastawnik moze miec wplyw na korekcje dawek na wtryskach


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: wtryski

Post autor: leo... » czw lut 22, 2007 00:57

Adamm pisze: wynik moze byc nie do konca wiarygodny bo np zabrudzony nastawnik moze miec wplyw na korekcje dawek na wtryskach
to że czyścisz nastawniki nie oznacza że w każdym aucie jest brudny nastawnik ... chyba to są pierwsze objawy zboczenia zawodowego :grin:

korekcje dawek powiedzą bardzo dużo ... do tego test dynamiczny z odpowiednią osobą na pokładzie - i będzie wiadomo co jest nie hallo ...



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw lut 22, 2007 02:36

Mozna wyjac wtryski i sprawdzic na maszynie do wtryskow czy nie leja
głowie sobie sprawdz


Lysy skoro z autem wszystko ok to nie szukaj h.... do d.u.py ? Sprawdz poszczególne bloki wartości mierzonych i przede wszystkim kąt wtrysku. Wtedy skoncza sie twoje problemu z duzym spalaniem


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Re: wtryski

Post autor: Adamm » czw lut 22, 2007 10:25

leo... pisze:
Adamm pisze: wynik moze byc nie do konca wiarygodny bo np zabrudzony nastawnik moze miec wplyw na korekcje dawek na wtryskach
to że czyścisz nastawniki nie oznacza że w każdym aucie jest brudny nastawnik ... chyba to są pierwsze objawy zboczenia zawodowego :grin:

korekcje dawek powiedzą bardzo dużo ... do tego test dynamiczny z odpowiednią osobą na pokładzie - i będzie wiadomo co jest nie hallo ...
nie powiedzialem ze ma brudny nastawnik, mialem pare przypadkow ze czyszczenie nastawnika wplynelo na korekcje dawek na wtryskach i to nawet sporo i tylko to mialem na mysli


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Jerry-diesel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Kontakt:

Post autor: Jerry-diesel » czw lut 22, 2007 17:14

Witam
jestem tu nowy.
posiadam VW golfa MK1 1.6 diesel i ostatnio przy niższych temperaturach zauwazyłem że po zapaleniu silnik przerywa mocno i nieraz gaśnie a jak mu dodam wiecej gazu to bardzo przerywa i widać że nie chodzi na wszystkie cylindry, dzieje sie tak przez pierwsze 10 sekund. Jestem pewien że to wina wtryskiwaczy bo pompa wtryskowa jest po regeneracji i była robiona a świece żarowe sprawdzałem sam czy grzeją, Czy podzielacie moją opinie że to wina wtrysków?


VW Golf MK1 1.6 D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości