Zimny cięzko odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zimny cięzko odpala
Witam!
Posiadam Golfa II TD. Od pewnego czasu mam problemy z odpalaniem przy zimnym silniku. Musze pokręcić z 3 razy po jakieś 15 dekund, za 4 razem zaczyna coś chwytać, a przeważnie za 5 razem odpala. Caly proces trwa około 1-2 minut, dieslem jeżdzę od nie dawna mogłbym prosić o porady od czego zaczać, może od świec? Dodam jeszcze ze gdy silnik jest ciepły autko pali od strzału.
Z góry dzięki za pomoc.
Posiadam Golfa II TD. Od pewnego czasu mam problemy z odpalaniem przy zimnym silniku. Musze pokręcić z 3 razy po jakieś 15 dekund, za 4 razem zaczyna coś chwytać, a przeważnie za 5 razem odpala. Caly proces trwa około 1-2 minut, dieslem jeżdzę od nie dawna mogłbym prosić o porady od czego zaczać, może od świec? Dodam jeszcze ze gdy silnik jest ciepły autko pali od strzału.
Z góry dzięki za pomoc.
nie pali jak cieply
ja kolego inaczej mysle
pierwsze sprawdz czy masz babelki powietrza w przewodzie za filtrem paliwa oczywiscie rano jak masz klopoty z odpaleniem
jest taki dobry patent koszt to ok 3 zl sa w sprzedazy w sklepach motorazacyjnych takie zawory zwrotne na paliwo wsadz sobie go przed filtrem paliwa i zobaczysz roznice
ta dolegliwosc czyli nap wadliwy zaworek zwrotny to jedna z przyczyn ktore trzeba sprawdzic na samym poczatku. nastepne to sprawdzic filter paliwa tam tez czesto tkwi przyczyna . jezeli wszystko bedzie ok to zostaje tylko jedno sprawdezic vagiem kat zaplonu i na koncu te swiece zarowe
pozdrawiam i jak pomoglem to punkcik dla mnie narka daro
pierwsze sprawdz czy masz babelki powietrza w przewodzie za filtrem paliwa oczywiscie rano jak masz klopoty z odpaleniem
jest taki dobry patent koszt to ok 3 zl sa w sprzedazy w sklepach motorazacyjnych takie zawory zwrotne na paliwo wsadz sobie go przed filtrem paliwa i zobaczysz roznice
ta dolegliwosc czyli nap wadliwy zaworek zwrotny to jedna z przyczyn ktore trzeba sprawdzic na samym poczatku. nastepne to sprawdzic filter paliwa tam tez czesto tkwi przyczyna . jezeli wszystko bedzie ok to zostaje tylko jedno sprawdezic vagiem kat zaplonu i na koncu te swiece zarowe
pozdrawiam i jak pomoglem to punkcik dla mnie narka daro
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: nie pali jak cieply
bez jaj, da sie?daro31ie pisze:...sprawdezic vagiem kat zaplonu...
swiece sprawdz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
czegos nie rozumie hm zaworek zwrotny to jest na filtrze i on kosztuje okolo 30 zł w sklepie a filtr tez jakies 30 zł wiec co to za patent, ze przed filtrem ?daro31ie pisze:jest taki dobry patent koszt to ok 3 zl sa w sprzedazy w sklepach motorazacyjnych takie zawory zwrotne na paliwo wsadz sobie go przed filtrem paliwa i zobaczysz roznice
jezeli ten zaworek bedzie zapchany to efekt bedzie podobny do zapowietrzonego ukladu czy tez braku paliwa, gorsze odpalanie, gaśnięcie, filtr tez jak zapchany to gorzej będzie z odpalaniem, swiece sprawdzic, akumulator, ladowanie itp
Masz do tego prawo...daro31ie pisze:ja kolego inaczej mysle
Czy Ty wiesz o czym mówisz??A do czgo tego Vaga chcesz podpiąć?daro31ie pisze:jezeli wszystko bedzie ok to zostaje tylko jedno sprawdezic vagiem kat zaplonu i na koncu te swiece zarowe
pozdrawiam i jak pomoglem to punkcik dla mnie narka daro
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
fotki Ci nie bede mogl pokazac bo mialem format c , ale postaram sie to wytlumaczyc, znajduje sie on nam gorze filtra paliwa, taki bialy kawalek plastyku, jest zamocowany do filtra a dochodzi do niego i wychodzi przewod paliwowy, chyba nie namieszalempaulek87 pisze:co to ejst etn zaworek zwrotny i gdzie to wsadzic ?
[ Dodano: Wto Lut 20, 2007 23:09 ]
pewnie nie zauwazyl, ze nie wszyscy maja 1.9 TDIbongo pisze:daro31ie napisał/a:
jezeli wszystko bedzie ok to zostaje tylko jedno sprawdezic vagiem kat zaplonu i na koncu te swiece zarowe
Czy Ty wiesz o czym mówisz??A do czgo tego Vaga chcesz podpiąć?
jak nie pali na zimnym to po pierwsze sprawdź bezpiecznik świec, jest pod podszybiem w przedziale silnikowym, gdzieś nad pompą hamulcową. potem obowiązkowo świece. można je sprawdzić miernikiem, ale ja jestem za wykręceniem i podłączeniem na krótko do akumulatora, tylko jakimś grubszym kabelkiem, co cienki sie zagrzeje no i pytanie czy działa ci przekaźnik. kontrolka sie zapala ?? cyknie po chwili od zgaszenia lampki grzania ?? jak to bedzie dobre to dopiero wtedy ewentualnie przyjrzeć sie urządzeniu rozruchowemu, kątowi wtrysku ( nie VAGiem, bo nie ma gdzie podłączyć ) tylko przyrządem wkręcanym w pompe, wtryskom i ewentualnie pompie. może też by trzeba sprawdzić kompresje. to raczej większość przyczyn niepalenia na zimnym
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości