MK4 TDI(90km)Trudo pali ciepły ,oraz spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

MK4 TDI(90km)Trudo pali ciepły ,oraz spadek mocy

Post autor: cezary3 » wt lut 20, 2007 12:59

Witam wszystkich mam problem z moim MK4 TDI, auto kupilem z przebiegiem 100tys auto od początku słabo palilo jak bylo ciepłe trzeba krecic jakies 5sek jak jest zimny nie ma zadnego problemu...Nastepnie od niedawna czulem jak by sie przytykal(brak mocy) przy dociskaniu gazu ,poczym zalapywal i juz odchodzil normalnie , dzisiaj nie stety po kolejej takiej przygodzie stracil zupelnie moc wciskam gaz nie odchodzi jak by byl przytkay takie mam uczucie sprawdzalem go juz na komputerze wszystko jak nalezy(elektronik powiedzial mi ze jak dla niego to wyglada ze uszczelniacze na pompie padaja ,tyle ze wtedy problem dot. tylko ciezkiego zapalania jak byl cieply teraz juz kompletnie nie wiem co jest grane) , umawiam sie wlasnie do mechanika na naprawe i zanim to zrobie prosze was o pomoc moze ktos z was mial podobny problem . Ja sie na tym wogole nie znam i nie chce zeby jakis dziad mi wcisnal bajer i narazil na wielkie koszta chce wiedziec na czym stoje co to moze byc za usterka , czy to cos powaznego dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 20, 2007 14:17

sprawdz przeplywke, czy jak odepniesz to bedzie tak samo zmulony

co do odpalania proponuje sprawdzic kat wtrysku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: MK4 TDI(90km)Trudo pali ciepły ,oraz spadek mocy

Post autor: rob555 » wt lut 20, 2007 14:40

cezary3 pisze:Witam wszystkich mam problem z moim MK4 TDI, auto kupilem z przebiegiem 100tys auto od początku słabo palilo jak bylo ciepłe trzeba krecic jakies 5sek jak jest zimny nie ma zadnego problemu...Nastepnie od niedawna czulem jak by sie przytykal(brak mocy) przy dociskaniu gazu ,poczym zalapywal i juz odchodzil normalnie , dzisiaj nie stety po kolejej takiej przygodzie stracil zupelnie moc wciskam gaz nie odchodzi jak by byl przytkay takie mam uczucie sprawdzalem go juz na komputerze wszystko jak nalezy(elektronik powiedzial mi ze jak dla niego to wyglada ze uszczelniacze na pompie padaja ,tyle ze wtedy problem dot. tylko ciezkiego zapalania jak byl cieply teraz juz kompletnie nie wiem co jest grane) , umawiam sie wlasnie do mechanika na naprawe i zanim to zrobie prosze was o pomoc moze ktos z was mial podobny problem . Ja sie na tym wogole nie znam i nie chce zeby jakis dziad mi wcisnal bajer i narazil na wielkie koszta chce wiedziec na czym stoje co to moze byc za usterka , czy to cos powaznego dzieki za pomoc
Kto Ci powiedzial ze pompe trzeba robic??
Na 99% masz problem z przeplywka (szarpanie) a z zapalniem to stary nr z dawka rozruchowa. Jestem w stanie Ci to zrobic nawet pokrywy silnika nie zdejmujac....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lut 20, 2007 14:58

cezary3, jedz do rob555, a fachowców co od razu Ci pompe chcą naprawiać omijaj.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cezary3 » wt lut 20, 2007 19:31

NO wlasie dlatego wolalem na forum sprawdzic z czym to ugrysc ... Juz jestem umówiony z rob555 wiec niebawem mam nadzieje ze problem zostaie rozwiazany wielkie dzieki za pomoc :pub:



marcinliput
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 19, 2007 15:38
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: marcinliput » wt lut 20, 2007 22:22

cezary3 pisze:NO wlasie dlatego wolalem na forum sprawdzic z czym to ugrysc ... Juz jestem umówiony z rob555 wiec niebawem mam nadzieje ze problem zostaie rozwiazany wielkie dzieki za pomoc :pub:
jesli usuniesz usterki to daj znac co było bo mam taki sam problem.dzieki



Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cezary3 » wt lut 20, 2007 22:52

oka



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw lut 22, 2007 00:00

usterka standardowa oszczednosc koła dwumasowego i bład w mapie rozruchowej to typowa przypadłość sciagnałby czujnik temp na ciepłym i podejrzewam ze byłoby git dlatego to wina mapy rob555 vag i 47mg/skok?? podziel sie

[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 23:01 ]
a co do spadku mocy to zrobcie test dynamiczny obstawiam na przepływke



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw lut 22, 2007 00:03

golfir pisze:usterka standardowa oszczednosc koła dwumasowego i bład w mapie rozruchowej to typowa przypadłość sciagnałby czujnik temp na ciepłym i podejrzewam ze byłoby git dlatego to wina mapy rob555 vag i 47mg/skok?? podziel sie

[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 23:01 ]
a co do spadku mocy to zrobcie test dynamiczny obstawiam na przepływke
Hej
Przeplywka podmieniona auto odzyło. Co do zapalania to Vagiem podniosłem ile sie dało ale nadal ciezko kreci wiec bez lutowania (komp na 2 kosciach) sie nie obejdzie. Własciciel narazie sie namysla czy od razu z softem nie podejsc bo to ze tak powiem w cenie chipsa.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw lut 22, 2007 00:04

dokładnie a jak cos mozna zrobic przy okazji za niewiele wiecej to po co sie grzebac 2 razy

[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 23:05 ]
a tak swoja droga to bawisz sie w takie rfzeczy?? typu nowy soft itp? jak to wyglada u ciebie cenowo i co dałbys rade zrobic z 1Z-ta??

[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 23:07 ]
no i szkoda ze z obdII do 2000r nie mozna softa leciec z gniazda!!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości