Witam wszystkich i prosze o porade. Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat blow-off'a a konkretnie chodzi mi o zamontowanie go do IV TDI 143km (wirus). Zalety, wady, skutki, ceny... Prosze o jak najwiecej informacji i z gory dziekuje. POZDRAWIAM
: wt lut 20, 2007 10:49
autor: cowboy
było setki razy
zalet - brak, efekt jedynie dźwiękowy, jakieś rzeźby musiałyby być, gdyby chcieć upuszczać ciśnienie - pewnie szkodliwe dla osiągów i turbiny
cena - gdzieś widziałem za 450 PLN,
zamontuj sobie lepiej wydajniejszy intercooler zamiast bawić się w psyyt
tu blow off nie potrzebny, po zdjęciu nogi z gazu spada ciśnienie doładowania - zainstaluj sobie wskaźnik doładowania to zobaczysz jak idealnie steruje n75 cisnieniem...
: wt lut 20, 2007 19:09
autor: matt
Hej, dzieki za odpowiedz a moze sprostujesz mi pewna rzecz? Ktos powiedzial mi ze zawor upuszczajac powietrze z turbiny dodatkowo ja chlodzi... Jezeli to prawda odpadaloby chlodzenie golfika po ostrej jezdzie ktore czasem bywa uciazliwe. Z gory dzieki za odpowiedz i zainteresowanie. PS. pewnie rzeczywiscie o tym juz kiedys bylo ale wczoraj pierwszy raz wszedlem na ta strone. POZRAWIAM
: wt lut 20, 2007 19:17
autor: cowboy
matt pisze:Ktos powiedzial mi ze zawor upuszczajac powietrze z turbiny dodatkowo ja chlodzi
może w benzynie z przepustnicą, a nie w TDI ze zmienną geometrią
w swoim TDI schłodzisz turbinkę jak zdejmiesz sandała z gazu
lepiej schłodzic powietrze w dolocie ...czyli zamontowac FMIC
: wt lut 20, 2007 19:21
autor: matt
"lepiej schłodzic powietrze w dolocie ...czyli zamontowac FMIC"
a moge prosic troszke konkretniej? ;] Dzieki
: wt lut 20, 2007 19:25
autor: souler
fmic to w prostym tlumaczeniu intercooler wystawiony na dzialanie pradu powietrza, czyli np: zamontowany pod/za zderzakiem, zeby byl pieknie chlodzony.